معرفی و دانلود بازی Vikings War of Clans : جنگ وایکینگ ها

معرفی و دانلود بازی Vikings War of Clans

بازی Vikings War of Clans (جنگ وایکینگ ها) یک بازی استراتژی و آنلاین است که توصیه می‌کنیم حتما آن را تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Vikings War of Clans (جنگ وایکینگ ها) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Vikings War of Clans (جنگ وایکینگ ها)

بازی زیبای Vikings War of Clans (جنگ وایکینگ ها) یک بازی رایگان محسوب می‌شود که به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. در این بازی آنلاین و استراتژیک شما با قلمرو خود را ساخته و گسترش دهید و به مبارزه با سایر گیمرها بپردازید. بنابراین سبک بازی بسیار شبیه به بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) خواهد بود.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی دقیق تر بازی Vikings War of Clans (جنگ وایکینگ ها) بپردازیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی بازی Vikings War of Clans (جنگ وایکینگ ها)

در بازی زیبای Vikings War of Clans (جنگ وایکینگ ها) شما باید در پی بنا و گسترش قلمروی خود باشید. همانطور که اشاره داشتیم سبک بازی به صورت آنلاین و استراتژیک است، اما گرافیک آن به هیچ عنوان شبیه به بازی هایی همچون کلش اف کلنز نیست و یک گرافیک سه بعدی و عالی را ارائه می‌کند.

معرفی و دانلود بازی Vikings War of Clans

هدف گیمر در بازی Vikings War of Clans (جنگ وایکینگ ها) در ساخت یک قلمروی مستحکم و دفاع از آن خلاصه می‌شود. این بازی از زبان های مختلفی پشتیبانی می‌کند و این مسئله یکی از نقاط قوت آن است. گیم پلی بازی بسیار جذاب طراحی شده و برای کاربرانی بیشتر جالب خواهد بود که علاقمند بازی های استراتژیک هستند. جنگ هایی که در بازی Vikings War of Clans (جنگ وایکینگ ها) رخ می‌دهند بین شما و سایر گیمرهای بازی خواهند بود که ممکن است در هر کجای دنیا ساکن بوده و به انجام این بازی بپردازند.

از آنجایی که بازی به صورت آنلاین اجرا می‌شود، طبیعی است که برای انجام آن باید حتما به اینترنت وصل باشید. پس انجام بازی منجر به مصرف شدن بسته اینترنتی شما می‌شود. به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی های سبک استراتژیک و آنلاین باشید، مطمئنا از بازی Vikings War of Clans (جنگ وایکینگ ها) لذت می‌برید.

معرفی و دانلود بازی Vikings War of Clans

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Vikings War of Clans (جنگ وایکینگ ها) پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی ایفون

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • گرافیک بالا
  • گیم پلی جذاب
  • امکان پیشروی در بازی و دستیابی به پاداش‌های بی‌نظیر

نقاط ضعف

بیشتر بخوانید:

قیمت درب پشت iPhone SE 2020

دوربین اصلی آیفون ایکس اس مکس

قطعات گوشی آیفون 6s

تعمیرات موبایل

Vikings War of Clans
نام Vikings War of Clans
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Plarium LLC
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments