بررسی سایت انجام میدم : خدمات دهی و سفارش کار آنلاین

بررسی سایت انجام میدم : خدمات دهی و سفارش کار آنلاین

اگر حرفه خاصی دارید یا به دنبال فردی هستید که حرفه مشخصی را داشته باشد، سایت انجام میدم (anjammidam.com) بستری را فراهم کرده تا خیلی سریع به هدف خود دست پیدا کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی سایت انجام میدم بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با سایت انجام میدم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال فردی متخصص برای انجام یک کار خاص باشید و ندانید که چطور باید آن فرد متخصص را بیابید؟ یا شاید شما خودتان در زمینه خاصی متخصص هستید و تمایل دارید تا قابلیت های خود یا همان سرویسی که می‌توانید ارائه دهید را به دیگران معرفی کنید! انجام هر دو کار مذکور به ساده ترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط سایت انجام میدم امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

سایت انجام میدم در دسته بندی های مختلفی همچون تبلیغات و بازاریابی، تایپ و ترجمه و نویسندگی، گرافیک، برنامه نویسی، ساخت انیمیشن، ادیت عکس و ویدئو و بسیاری دیگر از زمینه های دیگر مجموعه عظیمی از متخصصین را به شما معرفی می‌کند. بدین صورت اگر به فردی با توانایی یا تخصص خاص نیاز داشته باشید، از طریق سایت انجام میدم می‌توانید او را بیابید. همچنین خودتان هم می‌توانید به عنوان یک متخصص در زمینه های مختلف از طریق سایت انجام میدم آماده سرویس دهی به دیگران شوید.

بررسی سایت انجام میدم : خدمات دهی و سفارش کار آنلاین

انجام میدم در واقع سایتی است که ارتباط مستقیم و سریعی را مابین سرویس دهنده و سرویس گیرنده برقرار می‌کند و از همه مهمتر آن دو را با یکدیگر آشنا خواهد کرد. بنابراین خیلی از افرادی که سرویس یا خدمات خاصی دارند، با استفاده از سایت انجام میدم می‌توانند استارت فعالیتشان را بزنند. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این سایت خدمت شما ارائه خواهیم کرد. چنانچه در مورد سایت انجام میدم نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

چگونه از سایت انجام میدم استفاده کنیم؟

شما به دو طریق می‌توانید از خدمات سایت انجام میدم استفاده کنید. در روش اول نقش کارفرما را ایفاء می‌کنید. در این روش شما فردی هستید که به دنبال یک متخصص در زمینه خاص می‌گردید. برای مثال تصور کنید دنبال فردی هستید که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب و البته قیمت مناسب متنی را برایتان ترجمه کند. در این شرایط کافیست که به دنبال متخصصی باشید که سرویس ترجمه در سایت انجام میدم ارائه می‌کنند.

اما در روش دوم شما نقش سرویس دهنده را ایفاء می‌کنید. برای مثال تصور کنید شما توانایی خوبی در ترجمه یا ادیت عکس و ساخت بنرهای تبلیغاتی یا هر زمینه دیگری دارید. در این شرایط کافیست که تخصص خود را در سایت انجام میدم معرفی کنید. بدین صورت سایر کاربران قادر به مشاهده آن می‌شوند و در صورت تمایل و نیاز می‌توانند از طریق همین سایت شما را به عنوان فریلنسر خود انتخاب و پروژه‌ای را به شما واگذار کنند.

چگونه به عنوان کارفرما در سایت انجام میدم فعالیت کنیم؟

محیط سایت انجام میدم بسیار زیبا و کاربرپسند طراحی شده و کار کردن با آن ساده است. بنابراین شما خیلی زود با نحوه استفاده از خدمات این سایت آشنا خواهید شد. اگر کارفرما هستید و به نبال متخصص می‌گردید تا یک سرویس خاص را ارائه کند، به دو روش می‌توانید وارد عمل شوید. در روش نخست باید سرویس مورد نظرتان را در سایت جستجو کنید. برای مثال کافیست عبارت “ترجمه” را در کنار گزینه “بگرد” تایپ کرده و بر روی این گزینه کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس

بررسی سایت انجام میدم : خدمات دهی و سفارش کار آنلایندر این شرایط لیستی از متخصصین این حوزه نمایش داده می‌شوند. حالا شما می‌توانید با توجه به رتبه هایی که برای متخصصین ثبت شده، هر یک از آن ها که مورد پسندتان است را انتخاب کنید. شما می‌توانید قبل از انتخاب متخصص با او صحبت کنید و در قابل پیام نیازهایتان را شرح داده و هزینه انجام کار را با متخصص مذکور طی کنید. اما در روش بعدی شما می‌توانید یک “پروژه اختصاصی” درخواست کنید. بدین منظور باید از گزینه “درخواست پروژه اختصاصی” استفاده شود. در این روش سایر فریلنسرها یا متخصصین ضمن مطالعه پروژه مورد نظر شما پیشنهاد‌هایشان را ارائه خواهند کرد و شما می‌توانید بهترین پیشنهاد را انتخاب کنید.

بررسی سایت انجام میدم : خدمات دهی و سفارش کار آنلاین

چگونه به عنوان فریلنسر (متخصص) در سایت انجام میدم کار کنیم؟

اما اگر تخصص خاصی دارید یا سرویس و خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌کنید، می‌توانید از طریق سایت انجام میدم آن سرویس و خدمات را در معرض دید سایر افراد قرار دهید و بدین صورت سفارش دریافت و کسب درآمد کنید. برای انجام این کار باید مهارت هایتان را معرفی کنید و برای هر یک از این مهارت هایی که در آن ها تخصص دارید کاره ایجاد کنید. کاره در واقع یک کارت است که مشخصات سرویس یا خدمات شما را ارائه می‌کند و کارفرماها آن را مشاهده خواهند کرد و از طریق آن می‌توانند ثبت سفارش را انجام دهند.

بعد از ثبت مهارت های خودتان و ایجاد کاره باید نمونه کارهایی را ارسال کنید تا تایید شود که شما توانایی انجام آن کار تخصصی را دارید. بدین صورت ثبت کاره به پایان رسیده و سایر کاربران می‌توانند تخصص های شما را ببینند و در صورت نیاز برای تخصص هایتان سفارش ثبت کنند. شما باید سعی کنید بعد از ثبت سفارش دقیقا آن را در زمان از پیش تعیین شده برای کارفرما ارسال کنید. پس اگر یک متخصص هستید و سرویس خاصی را ارائه می‌کنید، سایت انجام میدم به بهترین شکل ممکن نقش یک دریچه تبلیغاتی را برایتان ایفاء خواهد کرد و مشتریان را به شما متصل می‌کند.

بررسی سایت انجام میدم : خدمات دهی و سفارش کار آنلاین

انجام میدم تا چه اندازه قابل اعتماد است؟

سایت انجام میدم تمام جوانب امر را در نظر گرفته و کاملا قابل اعتماد است. این سایت از یک مرکز حل اختلاف بهره می‌برد که مشکلات احتمالی کارفرما و متخصص در آن مورد بررسی قرار خواهند گرفت. بنابراین اگر مشکلی کارفرما و متخصص ایجاد شود  به راحتی قابل حل خواهد بود. همچنین سایت انجام میدم ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم انجام صحیح کار را ارائه می‌کند. این موضوع بدان معناست که اگر متخصصی کار شما را به خوبی انجام نداد، می‌توانید کل هزینه گروگذاری شده را پس بگیرید.

تسویه حساب هم بعد از تکمیل پروژه های سفارش داده شده در سایت و تایید آن از سوی هر دو سمت (کارفرما و متخصص) انجام می‌شود. البته کارفرما باید بعد از ثبت سفارش، هزینه آن را در سایت گروگذاری کند. این مبلغ نزد سایت باقی می‌ماند و بعد از اتمام پروژه و رضایت هر دو طرف به حساب متخصص (فریلنسر) واریز می‌شود. پس مشکلی هم از نظر پرداخت در انجام میدم وجود ندارد و از این نظر هم سایت مذکور کاملا قابل اعتماد است. علاوه بر این مسائل، انجام میدم از پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته بهره می‌برد، یعنی شما در هر ساعت از شبانه روز و هر 7 روز هفته می‌توانید با واحد پشتیبانی سایت تماس حاصل کنید و در مورد هر مسئله از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S20

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی سایت انجام میدم پرداختیم. چنانچه در مورد این سایت نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون آیفون 8

دوربین جلو آیفون آیفون 7 پلاس

دوربین جلو iPhone 7

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
احمد پور رضا
احمد پور رضا
2 سال گذشته

امیدوارم مسئول این سایت نظر من رو منتشر کنه …به هر حال به نظر میاد که این مقاله رپرتاژ آگهی باشه
به شخصه به نظرم تمام سایت های فری لنسری تو ایران جوک هستن… فقط کافیه به پروژه ها و قیمت های مورد انتظار کارفرماها تو سایت های فری لنسری مثل پونیشا و… نگاه کنید…
طرف خیلی جدی انتظار سایت دیجیکالا رو داره بعد میخواد ۱۰۰ هزار تومن بده… متاسفانه سایت های فری لنسری باعث شدت گرفتن وقاحت کارفرما ها مخصوصا کارفرماهای بی سواد شدن… از طرف دیگه افرادی که نیازمند پول و نمونه کار هستن هم کم مقصر نیستن(خودم هم جز این افراد یودم متاسفانه)
حالا وبسایت انجام میدم اومده مشابه سایت فایور اون بخش پیشنهاد هزینه رو سپرده به خود فری لنسر که از این لحاظ در ظاهر خوبه… ولی همچنان کارفرماها انتظار یه پروژه ملی دارن با قیمت یه ساندویچ!!!
دو سال پیش برای یه پروژه تری دی رندر که یک هفته وقتم رو گرفت مبلغ ۳۰۰ هزار تومن رو با مشتری طی کردم فقط برای این که کارم تو سایت شروع بشه… زمان تحویل مشتری شروع کرد به دبه کردن و خوردن فرمایشات و عملا ازم با همون مبلغ طراحی و آلترناتیو خواست..راحت سه برابر کاری که طی کرده بود رو ازم کشید… موقع حل اختلاف هم پشتیبان انجام میدم بدون ذره ای توجه به مستندات من طرف کارفرما رو گرفت.. تاکید میکنم تحت هر شرایطی تو جریان حل اختلافات پشتیبان انجام میدم ۱۰۰ درصد طرف کارفرماست… همه ی این ها به کنار… موقع دریافت مبلغ نا چیز سفارش هم پول رو برام واریز نکردن و به دروغ بهم گفتن واریز شده یه شماره پیگیری الکی هم بهم دادن…بعد از اینکه بانک رفتم مجبور شدم تو سامانه اینماد شکایت رو ثبت کنم تا پولو بعد یه هفته واریز کنن… الان هم که اینمادشون منقضی شده… به هبچ عنوان با سایت های فری لنسری ایرانی کار نکنید.. مخصوصا انجام میدم

میلاد
میلاد
2 سال گذشته

من اصلا راضی نیستم و به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم با این سایت کار کنید، بعد از پرداخت وجه روزها و هفته ها میبایست در انتظار طرحتون باشید! ضمناً‌ هیچ زمانی پول شما رو به حساب شما بر نمی گردونن …

شاهین
شاهین
6 سال گذشته

خیلی عالیه