بررسی و دانلود برنامه دیتا شهر DataShahr؛ جستجو اماکن در شهر

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

برنامه دیتا شهر (DataShahr) یک شبکه اجتماعی است که شامل اطلاعات بیش از 100 هزار کسب و کار مختلف در شهرهای ایران می‌شود و با ارائه قابلت جستجو هوشمند، امکان دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مکان مورد نظر شما را برایتان فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه دیتا شهر (DataShahr) شهر پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن دیتا شهر (DataShahr)

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در شهر به دنبال اطلاعات مکان و یا کسب و کار خاصی باشید. در برخی از شرایط نظیر مسافرت و عدم آشنایی با شهر، یافتن اطلاعات مورد نظر دشوار و زمان گیر خواهد بود. از این رو اپلیکیشن دیتا شهر (DataShahr) با هدف دسترسی آسان به خدمات مورد نظر در سطح شهر ارائه شده است. اپلیکیشن DataShahr (دیتا شهر) یک شبکه اجتماعی هم به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

بنابراین شما می‌توانید با عضویت در این شبکه اجتماعی نسبت به ثبت نظر و امتیاز در رابطه با کسب و کارها اقدام نموده و یا از نظرات سایر کاربران در رابطه با مکان مورد نظر خود مطلع شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق برنامه دیتا شهر (DataShahr) بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن دیتا شهر سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه و سازگاری برنامه دیتا شهر (DataShahr)

قابلیت های ارائه شده توسط شبکه اجتماعی دیتا شهر (DataShahr) در تمامی استان های ایران قابل استفاده بوده و تنها شامل استان تهران نمی‌شود. بنابراین پشتیبانی از تمام استان های ایران از نقاط قوت برنامه مذکور به حساب می‌آید. همچنین این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است.

رابط و تجربه کاربری برنامه دیتا شهر (DataShahr)

رابط کاربری مطلوب برنامه دیتا شهر (DataShahr) از نقاط قوت این اپلیکیشن محسوب می‌شود. کاربران این برنامه می‌توانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و به جستجوی اطلاعات مکان مورد نظر خود بپردازند. از آنجایی که برنامه DataShahr (دیتا شهر) یک شبکه اجتماعی هم به حساب می‌آید، ثبت نظر در رابطه با کسب و کارها و یا اطلاع از نظرات سایر کاربران هم توسط این برنامه امکان پذیر خواهد بود. همانند تمامی شبکه های اجتماعی پس از اجرای برنامه دیتاشهر نیز نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری خواهید داشت.

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

پس از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری نوبت به تعیین جنسیت و وارد کردن شماره تماس می‌رسد. همان طور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتم، برنامه دیتا شهر (DataShahr) از تمامی استان های ایران پشتیبانی می‌کند. بنابراین پس از ثبت نام تنها کافیست تا استان مورد نظر خود را از لیست نمایان شده انتخاب کنید. بدین ترتیب اطلاعات اماکن و کسب و کارهای مربوط به استان انتخابی نمایان می‌شود.

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

برنامه دیتا شهر (DataShahr) این امکان را فراهم می‌آورد تا شما بتوانید با دنبال کردن سایر کاربران با افراد جدید آشنا شوید. از این رو چندین کاربر پیشنهادی برای دنبال کردن برای شما نمایان خواهد شد. برنامه مذکور از 5 بخش اصلی تشکیل شده که هر یک از این بخش ها از طریق آیکون های موجود در منوی زیرین برنامه قابل دسترسی هستند.

بیشتر بخوانید: مرکز تخصصی تعمیر اپل

با مراجعه به بخش جستجو قادر به جستجوی مکان مورد نظر خود بر اساس دسته بندی های مختلف خواهید بود. برنامه دیتا شهر (DataShahr) دسته بندی های جامعی را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به خرید، سفر، تفریح، خوراکی و بسیاری دیگر اشاره کرد. هر یک از این دسته بندی ها شامل زیر شاخه های مربوط به خود نیز می‌شوند. به عنوان مثال در دسته بندی خوراکی می‌توان به زیر شاخه هایی نظیر کافه، فست فود، رستوران و غیره دسترسی داشت. سپس با لمس هر یک از زیر شاخه ها اطلاعات مربوط به کسب و کارهای آن زیر شاخه نمایان خواهد شد.

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

به عنوان مثال با لمس گزینه رستوران می‌توانید به لیستی از رستوران های استان مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. در صورت فعال بودن قابلیت نزدیک من قادر به مشاهده نزدیک ترین رستوران ها به موقعیت مکانی خود خواهید بود. برنامه دیتا شهر (DataShahr) قابلیت فیلتر کردن نتایج جستجو را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس امتیاز و یا فاصله فیلتر کنید.

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

همچنین علاوه بر امکان نمایش نتایج جستجو به صورت لیستی، مشاهده نتایج بر روی نقشه نیز امکان پذیر است. برنامه دیتا شهر (DataShahr) از قابلیت کاربردی مسیریابی هم بهره می‌برد و شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن به مسیریابی مکان مورد نظر خود بپردازید.

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

هر یک از کسب و کارها در برنامه دیتا شهر (DataShahr) دارای یک صفحه اختصاصی هستند. با مراجعه به صفحات هر یک از کسب و کارها می‌توانید به قابلیت های نظیر حاضری زدن، ثبت نظر و یا گذاشتن عکس دسترسی داشته باشید. همچنین آدرس و شماره تماس مکان مورد نظر هم قابل مشاهده خواهد بود. در صورت تمایل می‌توانید مکان مورد نظر را جهت دسترسی سریع و آسان به لیست علاقه مندی های خود بیفزایید و یا از طریق سایر اپلیکیشن ها با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

در بخش جستجو یک کادر در قسمت فوقانی صفحه قرار دارد که شما می‌توانید به راحتی نام مکان مورد نظر خود را در آن وارد کرده و به جستجو آن بپردازید. همچنین با لمس گزینه حالت نقشه می‌توانید مستقیما مکان مورد نظر را بر روی نقشه مشاهده کنید. در صورت تمایل به تغییر استان تنها کافیست تا نام استان موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کرده سپس استان مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران  

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

برنامه دیتا شهر (DataShahr) شامل قابلیتی تحت عنوان حاضری زدن می‌شود. شما می‌توانید زمانی که در یک مکان خاص حضور دارید، به صفحه مکان مورد نظر مراجعه کرده و با حاضری زدن، اعلام حضور کنید. بدین ترتیب می‌توانید موقعیت خود را با سایر کاربران برنامه به اشتراک بگذارید. از سوی دیگر با مراجعه به بخش حاضری ها، می‌توانید حاضری کاربرانی که آن‌ها را دنبال کرده‌اید، مشاهده کنید.

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

برنامه دیتا شهر (DataShahr) شامل بخشی تحت عنوان من می‌شود که اطلاعات پروفایل شما در آن بخش قرار دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید در این بخش به اطلاعاتی نظیر حاضری ها، نظارت و عکس های خود دسترسی داشته باشید. همچنین ویرایش اطلاعات پروفایل در این بخش امکان پذیر است. با لمس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه قادر به مراجعه به بخش تنظیمات خواهید بود و می‌توانید به تنظیمات خصوصی سازی، اعلان ها، حافظه و حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

 

ویژگی های جانبی برنامه دیتا شهر (DataShahr)

اپلیکیشن دیتا شهر (DataShahr) شامل یک منوی کشویی می‌شود که با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه نمایان خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به این منو به لیست علاقه مندی‌ها دسترسی داشته باشید.  همچنین ثبت مکان در این برنامه از طریق این منو امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:  apple watch نمایندگی

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

به منظور ثبت مکان در برنامه دیتا شهر (DataShahr) نیاز به وارد کردن نام و انتخاب دسته بندی خواهید داشت. در صورتی که مکان های مشابه با مکان مورد نظر شما ثبت شده باشند، برای شما نمایش داده خواهند شد. اگر مکان مورد نظر شما با اماکن موجود در لیست متفاوت باشد، می‌توانید به ادامه ثبت بپردازید. پس از آن نوبت به وارد کردن استان و انتخاب موقعیت بر روی نقشه می‌رسد. بدین ترتیب مکان مورد نظر به برنامه دیتاشهر افزوده خواهد شد.

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

منوی برنامه دیتا شهر (DataShahr) شامل بخشی تحت عنوان لیست قهرمانان می‌شود. هر یک از کاربران برنامه مذکور با انجام فعالیت های نظیر حاضری زدن، ثبت نظر، ثبت مکان و غیر امتیاز دریافت می‌کنند و بر اساس امتیاز خود در لیست قهرمانان رتبه کسب خواهند کرد. در هر ماه به نفرات اول تا سوم لیست قهرمانان جوایز اهدا می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با افزایش فعالیت خود در این برنامه رتبه خود را نیز در این لیست افزایش داده و جایزه دریافت کنید.

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

لیست دیتاشهر بخشی است که در آن اطلاعات کاملی برای سفر به شهرهای مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. به عنوان مثال شما می‌توانید با مراجعه به بخش مذکور به لیست مکان های گردشگری شهرها دسترسی داشته باشید. برنامه دیتا شهر (DataShahr) شامل بخش راهنما هم می‌شود که در این بخش اطلاعات کامل و نحوه استفاده از برنامه قابل مشاهده خواهد بود.

برنامه دیتا شهر (DataShahr)

 

ایده و وجه تمایز برنامه دیتاشهر (DataShahr) نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

اپلیکیشن هایی متعددی در زمینه ارائه اطلاعات کسب و کارهای شهرهای مختلف ارائه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه دانرو اشاره کرد. به منظور آشنایی بیشتر با قابلیت های این برنامه پیشنهاد می‌کنیم به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه دانرو :Dunro اطلاعات کسب و کارهای شهر” بپردازید. بنابراین برنامه دیتا شهر (DataShahr) یک ایده نو به حساب نمی‌آید. با این وجود قابلیت هایی نظیر پشتیبانی از تمامی استان های ایران، ارائه اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با کسب کارها، کسب امتیاز و اهدای جوایز از وجه تمایز این برنامه نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه به شمار می‌روند.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه دیتا شهر (DataShahr) پرداختیم. با استفاده از برنامه مذکور قادر به دسترسی به اطلاعات کامل کسب و کارهای شهرهای ایران خواهید بود. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان منتشر شده و با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد. به منظور دانلود برنامه دیتا شهر (DataShahr) از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر گلس شکسته گوشی

نقاط قوت:

  • دسته بندی اماکن و کسب و کارها
  • نمایش کسب و کارهای نزدیک کاربر
  • قابلیت مسیریابی
  • ارائه اطلاعات جامع در رابطه با هر یک از کسب و کارها
  • امکان ثبت نظر و به اشتراک گذاری اطلاعات
  • امکان افزودن مکان مورد نظر به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • امکان ثبت و افزودن مکان به برنامه
  • دریافت امتیاز و جایزه با فعالیت در برنامه
  • پشتیبانی از تمام استان های ایران

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 11 پرو

درب پشت آیفون XR

دوربین آیفون 11 پرو

 

 

تعمیرات موبایل

دیتا شهر | Datashahr
نام دیتا شهر | Datashahr
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده datashahr team Travel & Local

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Pedra
Pedra
6 سال گذشته

سلام