معرفی و دانلود برنامه دانرو Dunro: اطلاعات کسب و کارهای شهر

برنامه دانرو (Dunro)

برنامه دانرو (Dunro) این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند به آدرس و شماره تماس بسیاری از کسب و کارها و اماکن مختلف شهرهای ایران نظیر هتل ها و رستوران ها دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه دانرو بپردازیم و لینک دانلود آن را در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن دانرو (Dunro)

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که در طول سفر به دنبال آدرس و شماره تماس مکان خاصی باشید و در پیدا کردن آدرس با مشکل مواجه شوید. در چنین شرایطی اپلیکیشن دانرو (Dunro) می‌تواند مشل شما را حل کند. این اپلیکیشن جهت معرفی اماکن و کسب و کارهای شهرهای مختلف عرضه شده و به عنوان یک راهنما عمل می‌کند.

علاوه بر امکان دسترسی به آدرس و شماره تماس اماکن شهری، شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Dunro (دانرو) از نظرات و تجربیات سایر کاربران در رابطه با خدمات اماکن مختلف مطلع شوید. برای مثال تصور کنید که قصد دارید رستوران جدیدی را امتحان کنید. در این شرایط می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن دانرو (Dunro) و مطالعه نظرات کاربران در رابطه با رستوران های مختلف، انتخابی آگاهانه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

علاوه بر قابلیت های ذکر شده در فوق، صاحبان مشاغل هم می‌توانند به صورت رایگان از این اپلیکیشن جهت معرفی خدمات خود استفاده نمایند. اپلیکیشن مذکور شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن دانرو (Dunro) و قابلیت های آن بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه دانرو (Dunro)

برنامه دانرو (Dunro) این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید اماکن و کسب و کارهای اطراف خود را جستجو کنید. برنامه مذکور شامل اطلاعات اماکن و کسب و کارهای بسیاری از شهرهای ایران می‌شود. بنابراین برای مسافران هم یک برنامه کاربردی خواهد بود. به عنوان مثال مسافران می‌توانند از این برنامه جهت یافتن نزدیک‌ترین پمپ بنزین به موقعیت مکانی خود استفاده کنند. ابتدا به منظور استفاده از قابلیت ها و تمامی خدمات ارائه شده توسط برنامه دانرو (Dunro) نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید  بود. با این وجود استفاده از این اپلیکیشن به عنوان کاربر مهمان هم امکان پذیر است.

برنامه دانرو (Dunro)

محیط اصلی برنامه Dunro (دانرو) از 5 بخش مختلف تشکیل شده است. شما می‌توانید با استفاده از آیکون های موجود در منوی زیرین برنامه به بخش های مختلف آن دسترسی داشته باشید. یکی از قابلیت های کاربردی برنامه مذکور مربوط به نمایش مکان های اطراف شما می‌شود. با انتخاب این قابلیت می‌توانید به اماکن و کسب و کارهای مختلف در نزدیکی خود بر روی نقشه دسترسی داشته باشید.

برنامه دانرو (Dunro)

هر یک از اماکن و کسب و کارها در دسته‌بندی های جداگانه قابل دسترسی هستند. به عنوان مثال در صورت تمایل به دسترسی به آدرس پمپ بنزین های شهر خود تنها کافیست تا به دسته‌بندی ضروری مراجعه کرده سپس گزینه پمپ بنزین را انتخاب نمایید. بدین ترتیب لیستی از پمپ بنزین ها بر اساس فاصله نمایان می‌شوند. به منظور جستجوی دقیق‌تر می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس پارامترهای مختلفی فیلتر کنید. از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه دانرو (Dunro) می‌توان به امکان مسیریابی اشاره  کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A80

برنامه دانرو (Dunro)

با انتخاب هر یک از اماکن می‌توانید به نظرات سایر کاربران دسترسی داشته باشید و یا در صورت تمایل امتیاز و نظر خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید خدمات مکان مورد نظر مشاهده نمایید. برنامه دانرو (Dunro) امکان ذخیره سازی و اشتراک گذاری اطلاعات مکان مورد نظر را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه دانرو (Dunro)

یکی از قابلیت هایی که برنامه دانرو (Dunro) را نسبت به سایر اپلیکیشن های هم نوع خود متمایز می‌سازد، مربوط به امکان جمع‌آوری سکه و خرید پیشنهاد های مختلف می‌شود. به منظور جمع‌آوری سکه در این برنامه نیازمند انجام فعالیت هستید. به عنوان مثال با اعلام حضور در اماکن شهری و یا ثبت اماکن سکه دریافت خواهید کرد. سپس با مراجعه به بخش بازارچه می‌توانید پیشنهادهای مختلف را خریداری کنید. به عنوان مثال با داشتن 700 سکه قادر به خرید کد هدیه 6000 تومانی اسنپ فود خواهید بود.

برنامه دانرو (Dunro)

اپلیکیشن دانرو (Dunro) شامل بخش جداگانه ای برای جستجو می‌شود. با مراجعه به بخش مذکور می‌توانید به دسته بندی های این برنامه دسترسی داشته باشید و یا نسبت به جستجوی مکان و یا کسب و کار مورد نظر خود اقدام نمایید.

برنامه دانرو (Dunro)

از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه دانرو (Dunro) می‌توان به امکان اطلاع از رویدادهای شهرها اشاره کرد. رویدادها در سه دسته بندی ویژه، جدید و محبوب قابل دسترسی هستند. همچنین می‌توانید رویداد مورد نظر را از طریق سایر اپلیکیشن ها با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی ایفون

برنامه دانرو (Dunro)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه دانرو (Dunro)  پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان دسترسی به آدرس و شماره تماس اماکن مختلف شهری
  • دسته بندی اماکن و کسب و کارها
  • قابلیت مسیریابی
  • امکان ثبت رایگان کسب و کار
  • امکان ثبت نظر
  • امکان دریافت سکه با فعالیت در برنامه و خرید پیشنهادها
  • اطلاع رسانی رویدادها

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون 6 Plus

iPhone 6s Plus دوربین

دوربین سلفی آیفون 7

تعمیرات موبایل

دانرو - راهنمای شهر
نام دانرو - راهنمای شهر
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده دانرو

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
هاتف
هاتف
2 سال گذشته

دانرو کلا پل ارتباطی نداره
ایمیلشون وجود خارجی نداره
شماره ها یا در شبکه وجود نداره یا کسی برنمیداره
تلگرامشون کسی جواب نمیشه
ایسنتاگرامشون هم کسی جواب نمیده
قابلیت ویرایش اطلاعات هم نیست !

مجید
مجید
2 سال گذشته
پاسخ به  هاتف

ظاهرا تعطیل شده خیلی وقت پیش. مال شرکت تبلیغاتی پیک برتر هستش و فکر کنم تمرکز شونو گذاشتند رو سایت برترین ها