معرفی و دانلود بازی پک من (PAC-MAN) – یک بازی خاطره‌انگیز!

معرفی و دانلود بازی پک من (PAC-MAN)؛ یک بازی خاطره‌انگیز!

دهه شصتی ها بدون تردید بازی پک من (PAC-MAN) را به خاطر می‌آورند. در این بازی خاطره انگیز شما نقش یک دایره عجیب را ایفاء می‌کنید که باید در مسیر پر پیچ و خم بازی حرکت داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی پک من (PAC-MAN) بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی پک من (PAC-MAN)

پک کم یا PAC-MAN یک بازی سرگرم کننده و مهیج به سبک ارکید محسوب می‌شود که هم اکنون به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی نوستالژی برای دهه شصتی ها یک بازی کاملا آشناست و احتمالا در کودکی تجربه انجام آن را در کنسول هایی مثل سگا و غیره داشته‌اند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی پک من (PAC-MAN) بپردازیم و لینک دانلود آن از اپ استور و گوگل پلی استور را خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی پک من (PAC-MAN)

بازی زیبای پک من (PAC-MAN) شاید از نظر گرافیکی پتانسیل لازم برای رقابت با بازی های مدرن را نداشته باشد، اما گیم پلی جذاب و خاطره انگیز بودن آن سبب شده که آمار دانلود این بازی از منابعی همچون گوگل پلی استور و اپ استور به شدت افزایش یابد. در بازی پک من (PAC-MAN) شما محیطی دو بعدی و کاملا کارتونی را مشاهده خواهید کرد. کاراکتری که شما آن را کنترل می‌کنید یک توپ زرد رنگ است که دهانش باز و بسته می‌شود و مشخص است که منتظر خوردن اشیاء و متعلقات رو به رویش خواهد بود!

معرفی و دانلود بازی پک من (PAC-MAN)

در مراحل اصلی بازی شما در مسیری پر پیچ و خم و شبیه به یک هزار راه قرار داده می‌شوید. وظیفه شما این است که با هدایت دقیق دایره زرد رنگ بازی تمام جوایز، سکه ها و نقاطی که در مسیر های مختلف مپ وجود دارند را بخورید، اما در حین انجام این کار باید مراقب دشمنان شبیه به هشت پایی که در مسیر قرار دارند باشید، چرا که پک من (دایره زرد رنگ) نمی‌توانید هشت پاها را بخورد و با برخورد به آن ها شما بازنده خواهید شد.

هشت پاها در بازی پک من (PAC-MAN) حرکت می‌کنند و این مسئله منجر به افزایش جذابیت بازی و همچنین سخت تر شدن آن می‌شود. از آنجایی که الگوی حرکتی هشت پاها مشخص نیست، بنابراین پیش بینی مسیری که در پیش می‌گیرند ساده نخواهد بود و این موضوع می‌تواند برایتان دردسرساز شود. اما کنترل پک من (PAC-MAN) بر روی صفحه نمایش گوشی و تبلت گونه انجام می‌شود؟

معرفی و دانلود بازی پک من (PAC-MAN)

برخلاف گذشته، برای کنترل کاراکتر اصلی بازی با پک من (PAC-MAN) دیگر نیازی به فشردن دکمه های خاص نخواهید داشت، بلکه مسیر حرکت او با کشیدن انگشت شما بر روی نمایشگر مشخص می‌شود. برای مثال اگر پک من (PAC-MAN) به یک دو راهی رسید، شما با کشیدن سریع انگشت خود به سمت مسیر مورد نظرتان می‌توانید دستور حرکت او در آن مسیر را صادر کنید.

بازی زیبا و مهیج  پک من (PAC-MAN) شامل دو مد یا حالت مختلف می‌شود که تورنمنت و کلاسیک نام دارند. گیم پلی بازی در هر دو مد نام برده شده تقریبا یکسان است، با این حال تفاوت های ریزی هم مابین آن ها وجود دارد که کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ها را بر عهده خودتان قرار می‌دهیم. یکی دیگر از ویژگی های خوب بازی پک من (PAC-MAN) که از نقاط قوت آن به شمار می‌رود مربوط به صداگذاری مطلوب آن است. در حین انجام این بازی مهیج بدون تردید از صداگذاری بازی لذت خواهید برد.

معرفی و دانلود بازی پک من (PAC-MAN)

ضمنا امکان انجام بازی زیبای پک من (PAC-MAN) به صورت آنلاین و با سایر بازیکنان در سراسر دنیا هم وجود دارد. این بازی نوستالژی طرفداران منحصر به فرد و متعدد خود را دارد، پس تصور نکنید که انجام آنلاین آن امکانپذیر نیست! به صورت کلی اگر به دنبال یک بازی خاطره‌انگیز و مهیج و در عین حال رایگان هستید، بازی پک من (PAC-MAN) می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی پک من (PAC-MAN) پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

نقاط قوت

  • خاطره‌انگیز بودن بازی
  • گیم پلی جذاب
  • رایگان بودن
  • امکان رقابت آنلاین

نقاط ضعف

  • گرافیک نه چندان عالی بازی
  • تکراری شدن بازی بعد از مدتی مشخص (حداقل برای برخی گیمرها)

بیشتر بخوانید:

باتری آیفون 6s Plus

باتری آیفون 6 Plus

قطعات گوشی آیفون ایکس آر

تعمیرات موبایل

 PAC-MAN
نام PAC-MAN
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده BANDAI NAMCO Entertainment America Inc.
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments