معرفی و دانلود بازی Shadow Racer ؛ جنون سرعت به سبک ایرانی

معرفی و دانلود بازی Shadow Racer ؛ جنون سرعت به سبک ایرانی

شاید برای شما هم جالب باشد که بتوانید در یک بازی پر گرافیک، جذاب و مهیج به سبک اتومبیلرانی از خودروهای ایرانی برای تجربه سرعت و هیجان در جاده‌های داخلی کشورمان استفاده کنید. در بازی زیبای Shadow Racer دقیقا این امکان فراهم می‌شود. در ادامه این مقاله به معرفی بازی Shadow Racer (شدو ریسر) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Shadow Racer (شدو ریسر)

بازی های سبک اتومبیلرانی همیشه علاقمندان زیادی داشته‌اند. اگر شما هم از علاقمندان به این سبک بازی ها هستید، قول می‌دهیم که بازی Shadow Racer به یکی از محبوب‌ترین و جالب‌ترین بازی هایی تبدیل شود که تاکنون در این سبک انجام داده‌اید. این بازی مهیج به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Shadow Racer (شدو ریسر) بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. ضمنا چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Shadow Racer (شدو ریسر)

به جرئت می‌توان گفت که بازی زیبای Shadow Racer یک شاهکار ایرانی است! در این بازی جذاب شما جنون سرعت را با سبکی متفاوت تجربه خواهید کرد. بررسی را با رابط کاربری بازی شروع می‌کنیم. در رابط کاربری بازی Shadow Racer (شدو ریسر) به تمام المان های مهم  حیاتی توجه شده است. بنابراین تمام گزینه ها، نحوه رنگ‌بندی، منو و حتی فونت‌ها در محیط بازی به چشم‌نواز و دلنشین طراحی شده‌اند. این طراحی به گونه‌ای صورت گرفته که شما به محض اجرای بازی Shadow Racer (شدو ریسر) آن را درک خواهید کرد.

معرفی و دانلود بازی Shadow Racer ؛ جنون سرعت به سبک ایرانی

یکی از اصلی ترین نقاط قوتی بازی زیبای Shadow Racer (شدو ریسر) در مقایسه با بازی های خارجی با سبک مشابه مربوط به وجود ماشین های ایرانی در آن می‌شود. شما در بازی شدو ریسر (Shadow Racer) می‌توانید به مجموعه عظیمی از خودروهای داخلی کشورمان مثل پیکان، رنو PK و غیره دسترسی داشته باشید و حتی به شخصی سازی آن ها و اسپرت کردنشان بپردازید. آیتم هایی که برای اسپرت کردن خودروها در بازی شدو ریسر (Shadow Racer) ارائه شده‌اند بسیار متنوع هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی اپل

علاوه بر شخصی سازی ظاهری، امکان شخصی سازی و ارتقاء قابلیت های خودرو مثل قدرت موتور، فرمانپذیری، نیترو و غیره هم وجود دارد. ارتقاء این مسائل سبب می‌شود که شما به شکل بهتری بتوانید در رقابت های بازی Shadow Racer (شدو ریسر) شرکت و به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید.

معرفی و دانلود بازی Shadow Racer ؛ جنون سرعت به سبک ایرانی

یکی دیگر از اصلی ترین نقاط قوتی بازی Shadow Racer (شدو ریسر) مربوط به گرافیک فوق العاده آن می‌شود که به پتانسیل رقابت با بهترین بازی های سبک اتومبیلرانی را دارد. بنابراین اگر به دنبال یک بازی به سبک اتومبیلرانی با گرافیک خوب هستید که خودروهای داخلی کشورمان هم در آن وجود داشته و قابل شخصی سازی و ارتقاء باشند، بازی زیبای Shadow Racer (شدو ریسر) یکی از بهترین بازی هایی است که می‌توانید آن را تجربه کنید.

اما گیم پلی بازی چگونه است؟ گیم پلی بازی شدو ریسر (Shadow Racer) شامل دو حالت تک نفره و چند نفره می‌شود. در حالت تک نفره شما با دو سبک “کلاسیک” و “دزد و پلیس” رو به رو خواهید شد. در حالت کلاسیک می‌توانید بدون محدودیت در جاده های مختلف پرسه بزنید و به جمع آوری سکه و امتیاز بپردازید. اما در حالت دزد و پلیس می‌توانید نقش یک ماشین فراری یا ماشین پلیس را ایفاء کنید و یک تعقیب و گریز جالب را تجربه نمایید.

معرفی و دانلود بازی Shadow Racer ؛ جنون سرعت به سبک ایرانی

اما جالب ترین بخش گیم پلی بازی Shadow Racer (شدو ریسر) مربوط به حالت چند نفره آن می‌شود که برای تجربه این حالت نیاز به اتصال اینترنت دارید. در این مد یا حالت شما می‌توانید با سایر گیمرهای هم رده رقابت کنید. رقابت به این صورت است که باید دو گیمر تلاش کنند تا فاصله ای 500 متری را مابین خودروی خود و خودروی رقیب ایجاد نمایند. کسی که بتواند این کار را انجام دهید، برنده رقابت آنلاین بازی Shadow Racer (شدو ریسر)  خواهد بود و کاپ کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

یکی دیگر از مسائلی که بازی Shadow Racer (شدو ریسر)  را در مقایسه با  سایر رقیب های مشابه متمایز می‌کند، مربوط به امکان انتخاب لوکیشن هایی می‌شود که محیط داخلی کشورمان را به تصویر می‌کشند. برای مثال شما می‌توانید تجربه سرعت در جاده های شمال، کویر لوت، تهران یا حتی جزیره کیش را داشته باشید. موارد دیگری مثل حالت جاده و وضعیت زمانی هم در بازی شدو ریسر (Shadow Racer) قابل شخصی سازی است.

معرفی و دانلود بازی Shadow Racer ؛ جنون سرعت به سبک ایرانی

به صورت کلی اگر به دنبال یک بازی جذاب به سبک اتومبیلرانی هستید که شامل خودروهای داخلی شود و قابلیت اسپرت کردن این خودروها را به همراه داشته باشد، بازی Shadow Racer (شدو ریسر) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود که خوشبختانه به صورت رایگان قابل دانلود است.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Shadow Racer (شدو ریسر) پرداختیم. چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک عالی
  • خودروهای متنوع و امکان بکارگیری خودروهای داخلی مثل پیکان و غیره
  • امکان شخصی سازی و اسپرت کردن خودروها
  • گیم پلی بسیار جذاب در هر دو حالت تک نفره و چند نفره
  • امکان انجام بازی به صورت آنلاین و آفلاین
  • تنوع جاده و لوکیشن ها

نقاط ضعف

  • این بازی نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 11 Pro Max

قیمت قاب پشت iPhone SE 2020

قیمت دوربین سلفی iPhone 8

تعمیرات موبایل

Shadow Racer
نام Shadow Racer
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده نوآگیمز
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments