معرفی بهترین بازی های اندرویدی آنلاین + لینک دانلود

بازی های اندرویدی آنلاین

اگر تمایل دارید که با اتصال به اینترنت نسبت به انجام بازی های اندرویدی آنلاین اقدام کنید، توصیه می‌کنیم که این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به معرفی 15 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی آنلاین می‌پردازیم و لینک دانلود آن‌ها را خدمتتان ارائه می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی های اندرویدی آنلاین

بازی های اندرویدی که قابلیت انجام آنلاین را ارائه می‌کنند، هم اکنون به شدت در بین گیمرها محبوب شده‌اند. این سبک از بازی‌ها پیش از این در کامپیوترها هم از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بودند. به عنوان مثال دو بازی وارکرافت (Warcraft) و کانتر استرایک (Counter Strike) دو نمونه از محبوب‌ترین بازی های آنلاین کامپیوتر محسوب می‌شود. بنابراین جای تعجبی ندارد که برای بازی های اندرویدی آنلاین هم روند مشابهی طی شود و استقبال گیمرها از این نوع بازی‌ها به مراتب جالب توجه باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

منظور از بازی های اندرویدی آنلاین آن دسته از بازی های اندرویدی است که گیمر می‌تواند با اتصال به اینترنت با سایر رقیب‌های خود به صورت آنلاین در سراسر دنیا رقابت کند. به عنوان مثال بازی مشهور کلش آف کلز (Clash of Clans) نمونه بارزی از بهترین بازی های اندرویدی آنلاین محسوب می‌شود که در لیست 15 موردی ما هم جای دارد. دقت داشته باشید که بازی های اندرویدی آنلاین حتما نباید به گونه‌ای باشند که تنها حالت مولتی پلیر و آنلاین را ارائه کنند. برخی از این بازی‌های نامبرده شده را می‌توانید به طور تک نفره و با انتخاب رقیب کامپیوتری هم انجام دهید.

در این مقاله قصد داریم که به معرفی 15 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی آنلاین بپردازیم. در انتهای توضیحات مربوط به هر یک از این بازی‌های اندرویدی، لینک دانلود آن‌ها را از گوگل پلی استور (Google Play Store) ضمیمه کرده‌ایم. با کلیک بر روی آیکون دانلود موجود، می‌توانید نسبت به دانلود هر یک از بازی‌های مورد نظر از گوگل پلی استور اقدام کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی‌های معرفی شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بازی اندرویدی Asphalt 8: Airborne

بی‌شک بازی Asphalt 8: Airborne را می‌شناسید. این بازی که سبک مسابقه‌ای و رانندگی را به همراه دارد از نظر گرافیک یک بازی فوق‌العاده است و بدون تردید در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک مسابقه‌ای و رانندگی هم محسوب می‌شود. بازی Asphalt 8: Airborne شامل حالت مولتی پلیر و آنلاین است و به موجب آن 12 شرکت کننده می‌توانند از سراسر دنیا به رقابت با یکدیگر بپردازند. بهره‌مندی بازی Asphalt 8: Airborne از حالت مولتی پلیر این چنینی منجر شده که آن را در لیست بهترین بازی های اندرویدی آنلاین خود قرار دهیم. بازی Asphalt 8: Airborne به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. توجه داشته باشید که به منظور انجام این بازی باید دیتا نسبتا حجیمی را علاوه بر خود بازی دانلود کنید.

دانلود بازی اندرویدی Asphalt 8: Airborne از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

دانلود Asphalt 8: Airborne از مایکت

بازی اندرویدی Call of Champions

بازی Call of Champions هم در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی آنلاین موجود محسوب می‌شود. در این بازی دو تیم که هر یک از آن‌ها 3 عضو دارند به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت می‌کنند. سبک بازی به صورت موبا (MOBA) است و جذابیت آن در حدی است که رضایت هر گیمری را جلب می‌کند. بازی Call of Champions به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Call of Champions از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

بیشتر بخوانید: نمایندگی های رسمی گوشی سامسونگ در تهران

بازی اندرویدی Clash of Clans

بازی کلش آف کلنز یا کلش آو کلنز تقریبا نیازی به معرفی ندارد. اگرچه این روزها تعداد علاقمندان این بازی کمی کاهش یافته اما با این حال این امر سبب نمی‌شود که بازی نامبرده شده در لیست بهترین بازی های اندرویدی آنلاین ما جا نداشته باشد. بازی کلش آف کلنز مربوط به ساخت تمدن و شهر اختصاصی می‌شود. هر گیمر باید نسبت به ساخت شهر خود اقدام کرده و آن را در قبال حملات دشمنان حفظ کند. همچنین وی با حمله به شهرهای سایر گیمرها می‌توان غنائم زیادی را به دست آورد. روند باری کلش آف کلنز چندان پیچیده نیست اما پیشروی در آن و ارتقاء هر تمدن نیاز به صرف زمان بسیار طولانی دارد. بازی کلش آف کلنز به صورت رایگان قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Clash of Clans از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

دانلود Clash of Clans از مایکت

بازی اندرویدی Dungeon Hunter 5

علاقمندان به بازی های سبک نقش آفرینی و آنلاین به هیچ وجه بازی Dungeon Hunter 5 را از دست ندهند. این بازی با گرافیک خوب و ماجراهایی عالی خود یک انتخاب فوق‌العاده برای آن دسته از گیمرهایی محسوب می‌شوند که علاقمند انجام بازی های اندرویدی آنلاین و با سبک نقش آفرینی هستند. در حالت داستانی این بازی بیش از 70 مرحله مختلف طراحی شده است. در جریان بازی شما باید با دشمنان خود مبارزه کنید و در بسیاری از زمینه‌ها تصمیم‌گیرنده اصلی داستان باشید. خوشبختانه بازی Dungeon Hunter 5 به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Dungeon Hunter 5 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

دانلود Dungeon Hunter 5 از مایکت

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس گوشی بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی

بازی اندرویدی Exploding Kittens

بازی Exploding Kittens سبک کارتی یا تخته‌ای را به همراه دارد. در این بازی شما باید در مقابل 5 شرکت کننده دیگر به صورت آنلاین قرار بگیرید و برای برنده شدن تلاش کنید. این بازی علیرغم ساده بودن، توانسته به شدت علاقمندان به بازی های اندرویدی آنلاین را جذب خود کند. بدون تردید در ابتدا برای درک قوانین و نحوه انجام بازی Exploding Kittens دچار مشکل خواهید شد اما به مرور قادر به درک قوانین و مقررات آن می‌شوید و می‌توانید از انجام آن لذت برید. لازم به اشاره است که برای دانلود بازی اندرویدی Exploding Kittens باید مبلغ 1.99 دلار را پرداختی کنید و بازی نامبرده شده شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Exploding Kittens از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

دانلود Exploding Kittens از مایکت

بازی اندرویدی Hearthstone: Heroes of Warcraft

بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft هم یکی از بهترین بازی های اندرویدی آنلاین محسوب می‌شود که مانند بازی Expoliding Kittens سبک تخته‌ای یا کارتی را به همراه دارد. هر یک از کارت‌هایی که در این بازی در اختیار می‌گیرید شامل قدرت‌های خاصی هستند و شما باید تلاش کنید که بهترین ترکیب استفاده از کارت‌های خود را در مقابل دشمنانتان به کار ببرید. بدون شک برای درک قوانین بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft نیازمند صرف زمان خواهید بود. در همین راستا این بازی شامل یک حالت تمرینی می‌شود که در آن می‌توانید به صورت فرضی با رقیب کامپیوتری خود رقابت کنید و درک بهتری از وضعیت کارت‌ها و قوانین بازی داشته باشید. بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Hearthstone: Heroes of Warcraft از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

دانلود Hearthstone: Heroes of Warcraft از مایکت

بازی اندرویدی Modern Combat 5: Blackout

بازی Modern Combat 5: Blackout سبک تیراندازی و اول شخص را به همراه دارد و علاوه بر اینکه یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی است، جزء یکی از بهترین بازی های اندرویدی آنلاین محسوب می‌شود. در این بازی پنج کاراکتر مختلف و قابل شخصی‌سازی وجود دارند و آیتم‌های بسیار متنوعی برای قفل‌گشایی ارائه شده‌اند. بازی اندرویدی Modern Combat 5: Blackout از نظر گرافیکی هم یک بازی قدرتمند است، بنابراین بدون تردید رضایت هر گیمری را جلب می‌کند. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Modern Combat 5: Blackout از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

دانلود Modern Combat 5: Blackout از مایکت 

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 20

بازی اندرویدی NBA Jam

بازی اندرویدی NBA Jam هم یکی دیگر از بازی هایی است که می‌توانید از انجام آنلاین آن لذت ببرید. این بازی برای علاقمندان به بازی های اندرویدی ورزشی و به ویژه دوست داران ورز بسکتبال یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. در این بازی دو تیم که هر یک شامل دو عضو هستند با یکدیگر رقابت می‌کنند. لازم به اشاره است که حالت مولتی پلیر بازی NBA Jam شامل دو وضعیت آنلاین و آفلاین می‌شود. در وضعیت آفلاین آن امکان انجام بازی با سایر گیمرهای موجود در اطراف با ایجاد شبکه وای فای محلی امکانپذیر می‌شود و در حالت مولتی پلیر آنلاین، گیمر می‌تواند با سایر گیمرها در سراسر دنیا به صورت آنلاین رقابت کند. متاسفانه بازی NBA Jam به صورت رایگان عرضه نشده و به منظور دانلود آن باید مبلغ 4.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی NBA Jam از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

بازی اندرویدی Order & Chaos 2: Redemption

بازی Order & Chaos 2: Redemption هم یکی دیگر از بازی های اندرویدی برتر سبک نقش آفرینی محسوب می‌شود که امکان انجام آنلاین آن وجود دارد. این بازی از نظر گرافیک طراحی مناسبی داشته و گیمر در جریان آن باید شخصیت اختصاصی خود را بسازد. مانند اغلب بازی های سبک RPG یا همان نقش آفرینی، در بازی Order & Chaos 2: Redemption هم گیمر برای شخصیت مجازی ساخته شده خود سبک مبارزه تعیین می‌کند و می‌تواند آن را ارتقاء دهد. بازی Order & Chaos 2: Redemption به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود که گاها بسیار آزاردهنده هستند.

دانلود بازی اندرویدی Order & Chaos 2: Redemption از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

دانلود Order & Chaos 2: Redemption از مایکت

بازی اندرویدی Osmos HD

بازی Osmos HD نسبت به تمام بازی های اندرویدی دیگری که معرفی کردیم متفاوت است. در این بازی شما نقش یک اتم را ایفاء می‌کنید و باید با خوردن اتم‌های کوچک دیگر رشد کنید. در حالت چند نفره یا مولتی پلیر آنلاین این بازی شما در کنار گیمرهای دیگری قرار می‌گیرد که هر یک از آن‌ها اتم‌های دیگر موجود در محیط اطراف را کنترل می‌کنند. متاسفانه بازی Osmos HD به صورت رایگان قابل دانلود نبوده و برای دانلود آن ملزم به پرداخت هزینه 2.99 دلار هستید.

دانلود بازی اندرویدی Osmos HD از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A51

بازی اندرویدی Real Boxing 2 Rocky

بازی Real Boxing 2 Rocky یکی از جذاب‌ترین بازی های اندرویدی سبک مبارزه‌ای هم محسوب می‌شود. در این بازی شما نقش یک بوکسور را ایفا می‌کنید. همانطور که می‌بینید بازی مبتنی بر داستان شخصی معروف بوکس یعنی راکی است. در حالت آنلاین این بازی شما باید در رینگ به رقابت با سایر گیمرها در سراسر دنیا بپردازید. خوشبختانه بازی Real Boxing 2 Rocky به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Real Boxing 2 Rocky از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

دانلود Real Boxing 2 Rocky از مایکت

بازی اندرویدی Riptide GP2

در بازی Riptide GP2 شما یک جت اسکی سوار هستید و باید در مراحل و شرایط گوناگون با سایر جت اسکی سواران رقابت کنید. بنابراین بازی Riptide GP2 یک بازی زیبا و به سبک مسابقه‌ای است. در وضعیت آنلاین این بازی شما باید به صورت آنلاین و زنده با سایر گیمرها رقابت داشته باشید. این بازی از نظر گرافیکی طراحی خوبی دارد و بدون تردید از انجام آن لذت خواهید برد. بازی Riptide GP2 با پرداخت مبلغ 1.99 دلار از گوگل پلی استور قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود بازی اندروید Riptide GP2 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

بازی اندرویدی Shadowgun: DeadZone

بازی Shadowgun: DeadZone هم علاوه بر اینکه یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی است، یکی از بهترین بازی های اندرویدی آنلاین هم محسوب می‌شود. گرافیک و طراحی این بازی به شیوه بسیار عالی انجام شده و جذابیت آن بسیار زیاد است. در حالت آنلاین این بازی 12 گیمر به طور همزمان می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند. بازی Shadowgun: DeadZone شامل مکانیسم‌ها، سلاح‌ها، مپ‌ها و شخصیت‌های مختلفی می‌شود که گیمر می‌تواند بنا به سلیقه شخصی خود آن‌ها را انتخاب کند. بازی Shadowgun: DeadZone به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Shadowgun: DeadZone از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

دانلود Shadowgun: DeadZone از مایکت

بازی اندرویدی With Friends

بازی اندرویدی With Friends شامل سری‌ و انواع مختلفی می‌شود و تقریبا تمام آن‌ها جذاب هستند. برای انجام این بازی می‌توانید به صورت آنلاین هم وارد عمل شوید و این موضوع سبب شده که بازی With Friends در لیست بهترین بازی های اندرویدی آنلاین ما قرار بگیرد. بازی With Friends به صورت رایگان عرضه شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد این بازی به صفحه دانلود آن در گوگل پلی استور مراجعه کرده و نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

دانلود بازی اندرویدی With Friends از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی A50 سامسونگ 

بازی اندرویدی Worms 4

بازی اندرویدی Worms 4 یکی از قدیمی‌ترین بازی های اندرویدی است که امکان انجام آن به صورت چند نفره وجود دارد. حالت مولتی پلیر این بازی شامل دو وضعیت آنلاین و آفلاین می‌شود. در وضعیت آفلاین آن امکان انجام بازی با سایر گیمرهای موجود در اطراف با ایجاد شبکه وای فای محلی امکانپذیر می‌شود و در حالت مولتی پلیر آنلاین، گیمر می‌تواند با سایر گیمرها در سراسر دنیا به صورت آنلاین رقابت کند. در این بازی دو تیم متشکل از چند کرم وجود دارند که باید با استفاده از سلاح‌های مختلف برای از بین بردن اعضای تیم رقیب تلاش کنند. متاسفانه بازی Worms 4 به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید مبلغ 4.99 دلار پرداخت شود. همچنین این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Worms 4 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی آنلاین

 

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 11

شیشه آیفون ایکس آر

قیمت باتری آیفون 7 Plus

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
sara
sara
2 سال گذشته

سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید