معرفی بهترین بازی های اندروید سبک دفاع از تاور + لینک دانلود

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

بازی های سبک دفاع از تاور یا Tower Defense طی چند وقت اخیر محبوبیت ویژه‌ای در بین گیمرهای اندرویدی کسب کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم که به معرفی 10 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور پرداخته و لینک دانلود آن‌‌ها را در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

بازی های سبک دفاع از تاور یا Tower Defence به بازی هایی گفته می‌شود که در آن گیمر وظیفه دارد که از چند برج یا اصطلاحا تاور خود در برابر حملات دشمن دفاع کند. برج‌های ارائه شده در این سبک از بازی‌ها می‌توانند دارای قابلیت دفاعی باشند و استراتژی‌های مختلفی با توجه به ایده طراحی بازی به منظور دفاع از تاور ارائه شود.

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور هم اکنون در بین گیمرها از محبوبیت ویژه‌ای برخورد هستند. این موضوع سبب شده که تنوع و تعداد این سبک از بازی های اندرویدی به شدت افزایش یابد. هم اکنون اگر سری به گوگل پلی استور (Google Play Store) بزنید متوجه تنوع و تعدد بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور خواهید شد. اما در این بین کدامیک از این بازی‌ها می‌توانند بهترین انتخاب محسوب شوند؟

ما در این مقاله قصد داریم که 10 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور را به شما عزیزان معرفی کنیم. برای هر یک از بازی های اندرویدی معرفی شده توضیحات مختصری ارائه می‌کنیم و در انتهای آن توضیحات، آیکون دانلودی ضمیمه شده که شما عزیزان را به صفحه دانلود بازی مد نظر در گوگل پلی استور هدایت می‌کند. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی‌‌های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آنلاین

بازی اندرویدی Anomaly 2

بازی اندرویدی Anomaly 2 بدون تردید هم اکنون یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور موجود به شمار می‌رود. این بازی بسیار پرطرفدار است و از نظر گرافیکی هم یک بازی قدرتمند محسوب می‌شود. در این بازی وظیفه شما تنها دفاع از تاورها یا برج‌های خودی نیست و باید برای کسب امتیاز بیشتر به برج‌های سایر گیمرهای این بازی حمله‌ور شوید. بنابراین در بازی Anomaly 2 شما می‌تواند هم نقش دفاع کننده و هم نقش حمله کننده را ایفاء کنید. بازی Anomaly 2 همچنین شامل حالت مولتی پلیر آنلاین هم می‌شود و بدین صورت جذابیت‌ها و هیجان بازی به شدت افزایش پیدا می‌کند. متاسفانه بازی اندرویدی Anomaly 2 به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید مبلغ 4.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی Anomaly 2 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

بازی اندرویدی Bloons TD 5

بازی Bloons TD 5 از نظر گرافیکی یک بازی معمولی است و محیطی کارتونی را به همراه دارد. در این بازی چیزی در حدود 21 تاور یا برج مختلف با آپگریدهای متنوع وجود دارند. بازی Bloons TD 5 بیش از 250 مرحله را شامل می‌شود و در جریان مراحل آن شما باید تلاش کنید که با استفاده از سلاح‌ها و ابزارهای جنگی مختلف از حمله بالون‌ها به تاورهای خود جلوگیری به عمل آورید. متاسفانه بازی اندرویدی Bloons TD 5 به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن از گوگل پلی استور باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت شود. همچنین این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Bloons TD 5 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

دانلود Bloons TD 5 از مایکت

بازی اندرویدی Defenders

بازی Defenders هم از نظر گرافیکی یک بازی جذاب و قدرتمند است و بدون تردید در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور موجود در گوگل پلی استور محسوب می‌شود. تاورهای این بازی با استفاده از روش‌های خاصی می‌توانند تا 25 مرحله آپگرید شوند. داستان بازی بسیار جذاب است و تنوع دشمنان و قابلیت‌های دفاعی بازی هر گیمر علاقمند به بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور را مجذوب خود می‌کند. از آنجایی که بازی Defenders به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده، توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه شانس دانلود آن را از دست ندهید. شایان ذکر است که بازی اندرویدی Defenders شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Defenders از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

بازی اندرویدی Fieldrunners 2

بازی Fieldrunners 2 هم در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور موجود محسوب می‌شود. در این بازی سلاح‌ها و سبک‌های دفاعی منحصر به فرد و جذابی ارائه می‌شود. بازی به صورت سه بعدی است اما تم آن حالت کارتونی دارد. در بازی Fieldrunners 2 شما باید خلاقانه عمل کنید و تاورهای دفاعی خود را به گونه‌ای طراحی کنید که در قبال حملات دشمن بهترین دفاع را از خود نشان دهند. یکی از جالب‌ترین و محبوب‌ترین بخش‌های بازی Fieldrunners 2 مربوط به انفجارهای آن می‌شود. در بازی نامبرده شده بنا به دلایل متنوعی امکان انفجارهای عظیم و جذابی فراهم می‌شود که برای گیمر لذت‌بخش است. متاسفانه بازی اندرویدی Fieldrunners 2 به صورت رایگان عرضه نشده و به منظور دانلود آن باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت شود. ضمنا این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Fieldrunners 2 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

بازی اندرویدی Jelly Defense

بازی Jelly Defense از جمله بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور کاملا منحصر به فرد محسوب می‌شود. در این بازی شما با برج‌ها و تیرهای ژله‌ای سر و کار دارید. گرافیک بازی معمولی بوده و تم آن شبیه به کارتون‌های تلویزیونی کلاسیک است. بازی Jelly Defense در بین گیمرهای اندرویدی بسیار محبوب است و توانسته در گوگل پلی استور رتبه 4.6 را دریافت کند. این موضوع می‌تواند مهر محکمی مبنی بر جذابیت بازی Jelly Defense باشد. متاسفانه بازی نامبرده شده به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود نیست و به منظور دانلود آن باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت شود. خوشبختانه بازی Jelly Defense شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Jelly Defense از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

مجموعه بازی های اندرویدی The Kingdom Rush

بازی اندرویدی The Kingdom Rush شامل نسخه‌های مختلفی می‌شود. این بازی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور موجود در گوگل پلی استور است. نسخه اول بازی The Kingdom Rush به صورت رایگان عرضه شده و شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود اما دو نسخه بعدی آن به ترتیب قیمت‌های 1.99 و 2.99 دلار را به همراه داشته و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شوند. بازی اندرویدی The Kingdom Rush از نظر گرافیکی یک بازی معمولی و کاملا دو بعدی است.

صفحه دانلود مجموعه بازی های اندرویدی The Kingdom Rush در گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

بازی اندرویدی Plants vs Zombies

بازی Plants vs Zombies هم شامل دو نسخه مختلف می‌شود که Plants vs Zombies 1 و Plants vs Zombies 2 نام دارند. این بازی یکی از معروف‌ترین بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور موجود به شمار می‌رود. در جریان این بازی شما باید با استفاده از گیاهان مختلفی از پیشروی زامبی‌ها به سمت خود جلوگیری کنید. خوشبختانه هر دو نسخه از بازی اندرویدی Plants vs Zombies به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده است اما هر دو نسخه آن شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شوند.

دانلود بازی اندرویدی Plants vs Zombies از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

دانلود Plants vs. Zombies 2 از مایکت

بازی اندرویدی Sentinel 4: Dark Star

بازی اندرویدی Sentinel 4: Dark Star بیش از 26 مرحله را به همراه دارد و گرافیک خوب آن جذابیت بازی را دو چندان می‌کند. در بازی Sentinel 4: Dark Star شیوه‌های دفاعی، سلاح‌ها و برج یا تاورهای متنوعی تعریف شده که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. به صورت کلی بازی Sentinel 4: Dark Star هم اکنون یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور موجود به شمار می‌رود. بازی اندرویدی Sentinel 4: Dark Star به صورت رایگان قابل دانلود نیست و برای دانلود این بازی باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت شود. ضمنا بازی Sentinel 4: Dark Star شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Sentinel 4: Dark Star از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S7 Edge

بازی اندرویدی Tower Madness 2

بازی اندرویدی Tower Madness 2 با پرداخت مبلغ 2.99 دلار قابل دانلود است اما نسخه یک این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده و قابل دانلود خواهد بود. در بازی Tower Madness 2 موجودات مختلف فضایی به سمت شما حمله‌ور می‌شوند و شما باید با استفاده از تاورهای دفاعی خود آن‌ها را متوقف کنید. بازی اندرویدی Tower Madness 2 شامل 70 مرحله مختلف می‌شود و در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور موجود به شمار می‌رود.

دانلود بازی اندرویدی Tower Madness 2 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

دانلود Tower Madness 2 از مایکت

بیشتر بخوانید:  تعمیر یا تعویض ال سی دی A30 سامسونگ – A305

بازی اندرویدی Toy Defense 2

بازی Toy Defense 2 شامل 240 مرحله مختلف می‌شود و یکی از جالب‌ترین بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور موجود در گوگل پلی استور است. این بازی همچنین شامل حالت PvP یا رو در رو هم می‌شود که در آن دو گیمر به صورت مستقیم باید با یکدیگر مبارزه کنند. همانطور که از نام این بازی مشخص است، سربازها، جنگ افزارها و برج‌های آن متشکل از اسباب بازی‌های پلاستیکی هستند. خوشبختانه بازی اندرویدی Toy Defense 2 به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده اما بازی شامل خرید درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Toy Defense 2 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک دفاع از تاور

دانلود Toy Defense 2 از مایکت

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین سلفی آیفون 8

دوربین سلفی آیفون 7 پلاس

iPhone 7 Plus قطعات

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments