معرفی و دانلود بازی Dancing Line : حرکت روی ریتم موزیک

معرفی و دانلود بازی Dancing Line : حرکت روی ریتم موزیک

بازی زیبای Dancing Line در مقایسه با سایر بازی هایی که تا به امروز تجربه کرده‌اید یک بازی کاملا متفاوت و نو است. سبک این بازی را می‌توان امتیازی محسوب کرد اما گیم پلی آن بسیار جذاب‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Dancing Line پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Dancing Line

بازی Dancing Line یک بازی بسیار زیبا به سبک امتیازی است که برای گذر از هر مرحله آن باید دقت عمل و تمرکز بالایی داشته باشید. گیم پلی این بازی با موسیقی ادغام شده و این مسئله از نقاط قوت و اصلی ترین ویژگی های بازی محسوب می‌شود. بازی Dancing Line به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل تهران

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Dancing Line بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Dancing Line

عبارت Dancing Line به معنای “خط رقصیدن” است و دقیقا با گیم پلی بازی تطابق دارد. پیش از هر چیز توصیه می‌کنیم که بازی زیبای Dancing Line را با هندزفری تجربه کنید، چرا که بازی با موزیک ادغام شده و استفاده از هندزفری تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر را برایتان به ارمغان می‌آورد. اما گیم پلی این بازی چگونه است و چرا گفتیم که نام آن با گیم پلی بازی تطابق دارد؟

معرفی و دانلود بازی Dancing Line

در بازی Dancing Line شما هدایت کننده یک خط در مسیری خاص و البته پر پیچ و خم هستید. با لمس صفحه نمایش در ابتدای بازی، حرکت خط در مسیر آغاز می‌شود. شما باید زمانی که خط به پیچ و خم های مسیر رسید، با لمس نمایشگر در جهت مورد نیاز، مسیر حرکت خط را تغییر داده و مانع برخورد آن به موانع مسیر شوید. اما موزیک بازی چه ارتباطی با این مسیر در حال طی شدن دارد؟

موزیکی که در حین انجام بازی Dancing Line و طی کردن مسیرهای آن پخش می‌شود دقیقا منطبق با پیچ و خم های مسیر است. یعنی هر جایی که ضرب و ریتم موزیک تغییر می‌کند، مسیر حرکت خط هم تغییر خواهد کرد. بنابراین شما باید خط مورد نظر را دقیقا روی ریتم موزیک حرکت دهید و از آن خارج نشوید. به همین دلیل است که گفتیم نام بازی با گیم پلی آن سازگاری دارد، چرا که خطی که آن را کنترل می‌کنید به نوعی همراه با موزیک در مسیر می‌رقصد!

معرفی و دانلود بازی Dancing Line

برای کنترل خط در مسیر بازی باید دقت عمل و تمرکز بالایی داشته باشید. اگر گوش موسیقیایی خوبی دارید، بدون تردید طی کردن مراحل بازی برایتان ساده‌تر می‌شود. در برخی از مراحل بازی که سخت تر از حالت عادی هستند، شما نمی‌توانید پیچ و خم های مسیر پیش رویتان را از دور مشاهده کنید و آماده عکس‌العمل باشید. در این شرایط اگر گوش موسیقیایی داشته باشید و بتوانید حدس بزنید که چه زمانی باید تغییر مسیر انجام شود، راحت تر در بازی پیشروی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون در تهران

در ابتدا که بازی Dancing Line را اجرا می‌کنید 5 مرحله آنلاک شده پیش رویتان قرار می‌گیرد که با سپری کردن آن ها مراحل جدیدی باز می‌شوند. محیط و لوکیشن در هر مرحله با مرحله قبل متفاوت است. برای مثال در یک مرحله بازی شما کلاویه‌های پیانو را مشاهده خواهید کرد و خطی که آن را کنترل می‌کنید دقیقا مابین کلاویه‌های پیانو حرکت می‌کند. در برخی مسیرهای دیگر فضایی زمستانی و برفی یا جنگلی و غیره را تجربه خواهید کرد.

معرفی و دانلود بازی Dancing Line

در ابتدا به شما 10 مربع داده می‌شود که در واقع تعداد جان‌هایتان را تشکیل می‌دهند. هر بار که برای طی کردن مراحل بازی ناموفق باشید، یک مربع از شما کم خواهد شد. اگر مربع‌های شما به پایان برسند، باید زمان مشخصی را برای بارگذاری مجدد مربع‌ها منتظر بمانید یا با دیدن تبلیغات درون برنامه‌ای مربع های جدید به دست آورید. البته امکان خرید این مربع ها یا جان ها هم وجود دارد.

بنابراین بازی Dancing Line از بازی های منحصر به فرد و در عین حال سرگرم کننده‌ای است که توصیه می‌کنیم حداقل یک بار هم که شده آن را تجربه کنید. این بازی علیرغم گیم پلی ساده‌ای که دارد بسیار خلاقانه طراحی شده و مطمئن باشید که شما را درگیر خود می‌کند. بازی Dancing Line به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های سامسونگ در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Dancing Line پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی بسیار جذاب
  • سبک بازی متفاوت
  • موزیک بسیار زیبای بازی که جزوی از گیم پلی مراحل آن است

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون XS Max

قیمت قاب پشت آیفون ایکس اس مکس

قیمت دوربین پشت آیفون 11

تعمیرات موبایل

 Dancing Line
نام Dancing Line
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Cheetah Games

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments