معرفی بهترین بازی های اندرویدی سال۲۰۱۶ تبلت ها + لینک دانلود

بهترین بازی های اندرویدی سال2016 تبلت ها

عموما افرادی که خرید تبلت های اندرویدی را به خرید گوشی هوشمند ترجیح می‌دهند، بیشتر طرفدار انجام بازی های اندرویدی هستند. از اینرو در این مقاله قصد داریم که بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها را به شما عزیزان معرفی کنیم و لینک دانلود آن‌ها را ارائه نماییم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها

تجربه نشان داده که افراد علاقمند به تبلت ها در مقایسه با افرادی که گوشی هوشمند می‌خرند، به مراتب بیشتر به تماشای ویدیو، فیلم و انجام بازی می‌پردازند. این موضوع با توجه به بهره‌مندی تبلت های اندرویدی از صفحه نمایش بزرگ‌تر امری کاملا طبیعی است. بدون تردید تماشای فیلم یا انجام بازی در تبلت ها که از صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به گوشی‌های هوشمند بهره‌مند هستند به مراتب جذاب‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

هم اکنون بازی های اندرویدی متعددی وجود دارند که شما می‌توانید نسبت به دانلود آن‌ها از منابعی همچون گوگل پلی استور (Google Play Store) اقدام کنید. از آنجایی که انجام بازی های اندرویدی در تبلت ها شرایط خاصی دارد، اجرای برخی از بازی ها نسبت به سایر بازی های دیگر تجربه‌ای جالب‌تر را برای گیمر به ارمغان می‌آورند. از اینرو ما دست به اقدام شده و طی این مقاله قصد داریم که 20 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

لازم به اشاره است که پس از توضیحات مربوط به هر یک از بازی های اندرویدی منتخب معرفی شده، آیکون دانلود آن‌ها از گوگل پلی استور ضمیمه شده است. بنابراین با کلیک بر روی آیکون موجود می‌توانید بازی مد نظر خود را دانلود کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های اندرویدی برتر نامبرده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بیشتری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بازی اندرویدی Anomaly 2

بازی اندرویدی Anomaly 2 به دلیل سبکی که دارد به واقع برای نصب و اجرا در تبلت های اندرویدی یک گزینه مناسب است. بدون تردید اگر این بازی را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید، لذت مشابهی از آن نسبت به نصب و انجام بازی در تبلت های مجهز به نمایشگر بزرگ نخواهید برد. این بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و داستان جذابی دارد. همچنین امکان انجام بازی به صورت چند نفره و آنلاین هم وجود دارد. متاسفانه بازی اندرویدی Anomaly 2 به صورت رایگان عرضه نشده و به منظور دانلود آن از گوگل پلی استور باید مبلغی معادل با 4.99 دلار را پرداخت کنید.

دانلود بازی اندرویدی Anomaly 2 از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بازی اندرویدی Baldur’s Gate, Baldur’s Gate II, and Icewind Dale

بازی Baldur’s Gate, Baldur’s Gate II, and Icewind Dale در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک نقش آفرینی محسوب می‌شود که به دلیل سبک اختصاصی خود در مقاله بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها ما هم جای دارد. اگر بازی شیردل (Lionheart) یا بازی های کامپیوتری دیگری نظیر Pillars of Eternity را انجام داده باشید، بیشتر با سبک بازی اندرویدی Baldur’s Gate, Baldur’s Gate II, and Icewind Dale آشنایی پیدا می‌کنید. متاسفانه این بازی به صورت رایگان عرضه نشده و به منظور دانلود آن ملزم به پرداخت هزینه‌ای معادل با 9.99 دلار خواهید بود.

دانلود بازی اندرویدی Baldur’s Gate, Baldur’s Gate II, and Icewind Dale از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

بازی اندرویدی The Bard’s Tale

بازی The Bard’s Tale داستان طولانی و بسیار جذابی دارد که هر گیمری را مجذوب خود می‌کند. همچنین گرافیک این بازی هم بسیار عالی است و این موضوعات سبب شده که انجام آن در تبلت های اندرویدی به مراتب لذت بخش شود. بنابراین بازی The Bard’s Tale هم در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها محسوب می‌شود. سبک اصلی بازی به صورت نقش آفرینی یا همان RPG طراحی شده است. به منظور دانلود این بازی جذاب از گوگل پلی استور باید مبلغ 1.99 دلار پرداخت شود. همچنین این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی The Bard’s Tale از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بازی اندرویدی Fallout Shelter

بازی Fallout Shelter هم بدون تردید یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها به شمار می‌رود. از آنجایی که در تبلت های اندرویدی صفحه نمایش دستگاه نسبت به گوشی بزرگ‌تر است، انجام بازی Fallout Shelter هم لذت‌بخش‌تر و ساده‌تر می‌شود. در این بازی شما نقش بهبود و ارتقاء کیفیت یک پناهگاه زیر زمینی را دارید و باید افرادی که در آن زندگی می‌کنند را خوشنود نگه داشته و جامعه زیرزمینی خود را گسترش دهید. این بازی به واقع داستان جالبی به همراه دارد و شما را مجذوب خود می‌کند. بازی اندرویدی Fallout Shelter به صورت رایگان قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Fallout Shelter از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

دانلود Fallout Shelter از مایکت

بازی اندرویدی Geometry Wars 3: Dimensions

بازی Geometry Wars 3: Dimensions سبک کاملا منحصر به فرد و خاصی را به همراه دارد. علاقمندان به انجام بازی های پر گرافیک بهتر است نسبت به دانلود این بازی اقدام نکنند اما علاقمندان به بازی های خاص و ساده‌تر به واقع از انجام بازی Geometry Wars 3: Dimensions لذت خواهند برد. بازی اندرویدی Geometry Wars 3: Dimensions شامل بیش از 100 مرحله مختلف می‌شود و 12 حالت یا مد رقابت متفاوت را به همراه دارد. متاسفانه این بازی جذاب هم به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه نشده و به منظور دانلود آن باید مبلغ 9.99 دلار پرداخت شود. ضمنا این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Geometry Wars 3: Dimensions از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بازی اندرویدی Grand Theft Auto

انجام سری بازی های اندرویدی Grand Theft Auto در تبلت ها به واقع لذت بخش است. این موضوع سبب شده که بازی Grand Theft Auto در لیست بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها جای داشته باشد. دقت داشته باشید که تمام نسخه‌های این بازی جذابیت لازم را به همراه خواهند داشت. نسخه‌های مختلف این بازی شامل Vice City، San Andreas و … می‌شوند. متاسفانه هیچ یک از نسخه‌های بازی Grand Theft Auto به صورت رایگان قابل دانلود نیست و قیمت نسخه‌های آن مابین 4.99 الی 6.99 دلار است. خوشبختانه بازی Grand Theft Auto شامل خریداری درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Grand Theft Auto از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بازی اندرویدی Heartstone Heroes of Warcraft

بازی اندرویدی Heartstone Heroes of Warcraft بارها و بارها در لیست بهترین بازی های ما قرار گرفته است و اینبار این بازی را به عنوان یکی زا بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها معرفی می‌کنیم. سبک اصلی این بازی به صورت کارتی یا تخته‌ای است و گیمر باید تلاش کند تا بهترین ترکیب کارت‌های موجود خود را در رقابت‌هایش به کار ببرد. بدون تردید در ابتدا برای یادگیری قوانین و سبک بازی Heartstone Heroes of Warcraft کمی با مشکل مواجه می‌شوید، اما خیلی سریع با قوانین و ضوابط آن آشنا شده و پس از آن از انجام بازی لذت خواهید برد. خوشبختانه بازی اندرویدی Heartstone Heroes of Warcraft به صورت رایگان قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Heartstone Heroes of Warcraft از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

دانلود Heartstone: Heroes of Warcraft از مایکت

 بیشتر بخوانید: نمایندگی اصلی تعمیرات گوشی سامسونگ  

بازی اندرویدی Injustice: Gods Among Us

بازی Injustice: Gods Among Us پیش از این به عنوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک مبارزه‌ای هم معرفی شده بود. بازی Injustice: Gods Among Us گرافیک بسیار عالی دارد و انجام آن در صفحه نمایش بزرگ تبلت ها به واقع لذت بخش است. در این بازی شما باید سه جنگجو را انتخاب کنید و با سه جنگجوی دیگر به مبارزه بپردازید. شخصیت‌های بازی Injustice: Gods Among Us برگرفته شده از شخصیت‌های برتری هستند که در فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشن‌ها یا به اصطلاحا کامیک‌ها مشاهده می‌کنید. بازی اندرویدی Injustice: Gods Among Us به دلیل کیفیت بالایی که دارد حجم بسیار زیادی را هم به همراه خواهد داشت، بنابراین اگر قصد دارید که این بازی را دانلود کنید به حجم سرویس اینترنت خود دقت کنید. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود بوده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Injustice: Gods Among Us از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

دانلود Injustice: Gods Among Us از مایکت

بازی اندرویدی Limbo

بازی Limbo علیرغم اینکه از نظر گرافیکی چندان حرفه‌ای طراحی نشده است، اما کیفیت و داستان بسیار عالی داشته و بدون تردید هر گیمری را مجذوب خود می‌کند. این بازی در سال 2015 ارائه شده و به شدت در بین کاربران دستگاه‌های اندرویدی محبوبیت پیدا کرد. هم اکنون بازی Limbo یکی از محبوب‌ترین بازی های اندرویدی موجود در گوگل پلی استور هم محسوب می‌شود. انجام این بازی در تبلت های اندرویدی به واقع لذت بخش است، بنابراین ما آن را در لیست بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها جای داده‌ایم. متاسفانه بازی Limbo به صورت رایگان قابل دانلود نیست و برای دانلود این بازی باید مبلغ 4.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی Limbo از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition

بازی Minecraft: Pocket Edition بارها و بارها به عنوان بهترین بازی اندرویدی در سبک‌های گوناگون معرفی شده است. این بازی علیرغم اینکه از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن ندارد، اما شامل داستان بسیار زیبایی می‌شود که هر گیمری را جذب می‌نماید. انجام این بازی در تبلت های اندرویدی به واقع لذت بخش است، بنابراین بازی Minecraft: Pocket Edition هم در لیست بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها جای گرفته است. این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای نمی‌شود اما برای دانلود آن باید مبلغ 6.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بازی اندرویدی Real Racing 3

نوبت به بازی های اندرویدی سبک مسابقه‌ای و اتومبیل رانی می‌رسد. بازی Real Racing 3 هم یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت هاست که بدون تردید از انجام آن لذت خواهید برد. گرافیک این بازی فوق‌العاده است بیش از 100 نوع اتومبیل مختلف در این بازی تعریف شده و قابل استفاده خواهد بود. باز یاز نظر درجه سختی هم شامل تنظیمات مختلفی می‌شود. خوشبختانه بازی Real Racing 3 به صورت رایگان قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Real Racing 3 از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

دانلود Real Racing 3 از مایکت

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

بازی اندرویدی République

بازی République یک بازی بسیار مهیج است. در این بازی شما باید با کنترل دوربین‌های مدار بسته موجود در مکان‌های مختلف و نظارت بر آن‌ها کاری کنید که شخصی اصلی بازی بتواند بدون دیده یا دستگیر شدن از محیط‌هایی که در آن وجود دارد فرار کند. بازی République بسیار هیجان انگیز بوده و انجام آن در تبلت های اندرویدی به واقع لذت بخش است. متاسفانه برای دانلود بازی اندرویدی République باید هزینه 2.99 دلار پرداخت شود و بازی نامبرده شده شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی République از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

دانلود République از مایکت

بازی اندرویدی Riptide GP2

بازی Riptide GP2 هم بدون تردیدی یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت هاست. در این بازی شما نقش یک جت اسکی سوار را ایفا می‌کنید و باید به رقابت با سایر حریفان خود بپردازید. در بازی Riptide GP2 امکان ارائه حرکات نمایشی مختلفی وجود دارد که به جذابیت بازی می‌افزایند. این بازی همچنین شامل حالت یا مد آنلاین و چند نفره هم می‌شود. متاسفانه برای دانلود بازی جذاب Riptide GP2 باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت شود. ضمنا این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Riptide GP2 از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بازی اندرویدی The Room 3

سری بازی های اندرویدی The Room به شدت محبوب هستند. بازی The Room 3 جدیدترین نسخه از این سری بازی های اندرویدی محسوب می‌شود. سبک بازی به صورت معمایی یا اصطلاحا پازلی است. شما باید مراحل مختلف بازی The Room 3 را با حل معماهای گوناگون طی کنید. گرافیک بازی هم از جمله نقاط قوت آن به شمار می‌رود. متاسفانه بازی The Room 3 به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید مبلغ 4.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی The Room 3 از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بازی اندرویدی The Sims FreePlay

علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای بدون تردید با سری بازی‌های Sims آشنایی دارند. نسخه اندرویدی این بازی به واقع در تبلت ها یک تجربه فوق‌العاده را برای گیمر به ارمغان می‌آورد. به دلیل بهره‌مندی تبلت های اندرویدی از صفحه نمایش بزرگ‌تر به واقع انجام بازی The Sims FreePlay لذت بخش خواهد بود. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی The Sims FreePlay از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بیشتر بخوانید:  مرکز اپل ایران

مجموعه بازی های اندرویدی Square Enix

مجموعه بازی های اندرویدی Square Enix هم در لیست بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها قرار می‌گیرند. کلکسیون بازی های اندرویدی Square Enix شامل مواردی همچون Final Fantasy، Chrono Trigger، Secret of Mana، Hitman، Tomb Raider و … می‌شود. با نصب هر یک از این بازی ها در تبلت اندرویدی خود، تجربه‌ای بسیار عالی را سپری می‌کنید.

مراجعه به صفحه مجموعه بازی های اندرویدی Square Enix در گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

دانلود SQUARE ENIX از مایکت

مجموعه بازی های اندرویدی Telltale Games

تیم توسعه دهنده بازی های موبایلی و اندرویدی Telltale Games هم در کار خود بسیار موفق و حرفه‌ای عمل می‌کند. سری بازی های اندرویدی که توسط این تیم توسعه داده شده و در گوگل پلی استور موجود هستند، از جمله بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها به شمار می‌روند. برخی از بازی های توسعه داده شده توسط تیم Telltale Games شامل مواردی همچو ن بازی Game of Thrones، The Walking Dead، Tales From the Borderlands، The Wolf Among Us و … می‌شود.

مراجعه به صفحه مجموعه بازی های اندرویدی Telltale Games در گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بازی اندرویدی This War of Mine

بازی اندرویدی This War of Mine هم اکنون یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی موجود با سبک ترسناک و باز زیستی محسوب می‌شود. در جریان بازی گیمر به شدت با داستان آن درگیر می‌شود و باید تصمیم‌هایی بگیرد که گاها بسیار دشوار هستند. به عنوان مثال شما باید تصمیم بگیرید که کدام شخصیت بازی را به قتل رسانده و کدامیک را زنده نگه دارید! انجام بازی This War of Mine در تبلت های اندرویدی منجر می‌شود که جذابیت آن به شدت افزایش پیدا کند، چرا که محیطی بزرگ‌تر از بازی مورد نظر پیش رویتان قرار می‌گیرد. متاسفانه برای دانلود بازی اندرویدی This War of Mine باید مبلغ 14.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی This War of Mine از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

دانلود This War of Mine از مایکت

بیشتر بخوانید:  تعمیر lcd

بازی اندرویدی Unkilled

بازی اندرویدی Unkilled از گرافیک بسیار عالی بهره‌مند است و اجرای در تبلت های اندرویدی تجربه‌ای کم نظیر را به گیمر منتقل می‌کند. یازی Unkilled علاوه بر اینکه یکی از بهترین بازی های اندرویدی اکشن سال 2016 است، در لیست بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت ها هم جای می‌گیرد. در این بازی شما باید با سلاح‌های مختلف با نابود کردن زامبی‌ها و موجودات عجیب و آدم‌خوار بپردازید. این بازی بیش از 300 مرحله مختلف را به همراه دارد. خوشبختانه بازی Unkilled به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Unkilled از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

دانلود UNKILLED از مایکت

بازی اندرویدی XCOM: Enemy Within

بازی XCOM: Enemy Within یک بزی اکشن و استراتژیک است. در این بازی شما باید به نحو دقیق و کاملا حساب شده‌ای پیش بروید، در غیر این صورت قادر به کسب موفقیت نخواهید بود. گرافیک بازی خوب است و به دلیل مطرح بودن بحث طرح‌ریزی و استراتژی در بازی XCOM: Enemy Within، انجام آن در تبلت های اندرویدی مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر به واقع لذت‌بخش است. بازی XCOM: Enemy Within بدون تردید هم اکنون یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 باری تبلت ها به شمار می‌رود. این بازی به طور رایان عرضه نشده و برای دانلود آن ملزم به پرداخت هزینه 9.99 دلار خواهید بود.

دانلود بازی اندرویدی XCOM: Enemy Within از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 تبلت

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت باتری آیفون 6 پلاس

قیمت باتری آیفون 6 اس

iPhone 8 Plus قطعات

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments