معرفی و دانلود بازی Zombie Road Trip : فرار از دست زامبی ها

معرفی و دانلود بازی Zombie Road Trip : فرار از دست زامبی ها

بازی زیبای Zombie Road Trip به واقع یکی از بهترین بازی هایی است که چندی سبک از بازی های موبایل مثل سبک راننر، مسابقه‌ای، ترسناک و اتومبیلرانی را به هم ترکیب می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Zombie Road Trip بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Zombie Road Trip

اگر تمایل دارید که یک بازی اعتیادآور و بسیار سرگرم کننده را تجربه کنید که گیم پلی ساده‌ای هم داشته باشد، بازی زیبای Zombie Road Trip یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این بازی سرگرم کننده به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است، اما شامل تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی دقیق تر بازی Zombie Road Trip بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Zombie Road Trip

گیم پلی بازی Zombie Road Trip بسیار ساده طراحی شده، اما به شدت جذاب، سرگرم کننده و اعتیادآور است. در این بازی شما کنترل کننده یک خودرو هستید که در مسیر جاده‌ای ناهمواری در حال حرکت بوده و تلاش می‌کند تا از دست زامبی‌های پشت سرش که به سمت او می‌دوند و دنبالش کرده‌اند فرار کند! بنابراین باید بجنبید و با سرعت زیاد به سمت جلو حرکت کنید.

معرفی و دانلود بازی Zombie Road Trip : فرار از دست زامبی ها

برای اینکه بتوانید سرعت حرکت خود را افزایش دهید، باید از هر ناهمواری به منظور انجام حرکات چرخشی با خودروی خود استفاده کنید. هر بار که بلندی در جاده وجود داشته باشد و شما با سرعت بر روی آن بروید، برای مدت خاصی در هوا معلق می‌شوید. اگر بتوانید در این بازه زمانی چرخش های صحیحی داشته باشید و به درستی با چرخ های خودرو  روی زمین فرود بیایید، نیترو دریافت می‌کنید و می‌توانید از آن برای افزایش سرعت خودرو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

بنابراین سعی کنید در جریان بازی از هر فرصتی برای انجام حرکت نمایشی و چرخشی استفاده کنید. اما زامبی ها در بازی Zombie Road Trip فقط پشت سر شما قرار ندارند و گاها در مسیر رو به روی شما هم قرار می‌گیرند! برای از بین بردن این دسته از زامبی ها دو انتخاب دارید! اولین انتخاب مربوط به شلیک به سمت آن ها می‌شود! بله خودروی شما می‌توانید به سلاح های مرگبار و تیراندازی مجهز شود و زامبی های مسیر را نابود سازد.

معرفی و دانلود بازی Zombie Road Trip : فرار از دست زامبی ها

اما در روش دوم شما باید با سرعت بالای خودروی خود به زامبی های برخورد کنید تا متلاشی شوند. البته این روش نقطه ضعف بزرگی دارد و آن هم مربوط به کاهش سرعت شما می‌شود! به بیان دیگر با هر بار برخورد به زامبی ها بخشی از سرعت شما کاسته خواهد شد و این امر می‌تواند سبب گردد که زامبی های پشت سرتان فاصله خود را با شما کم کرده و به خودرویتان برسند!

جای تعجبی ندارد که امکان ارتقاء خودرو و سلاح های آن در بازی Zombie Road Trip ارائه شده است. یعنی شما می‌توانید مسائلی مثل سرعت خودروی خود، قابلیت کنترل آن در حین چرخیدن در هوا، سلاح های نصب شده روی آن و غیره را ارتقاء دهید. سلاح هایی که در این بازی ارائه شده‌اند بیش از 10 نوع مختلف هستند.

معرفی و دانلود بازی Zombie Road Trip : فرار از دست زامبی ها

علاوه بر امکان ارتقاء سلاح ها و خودرو در بازی Zombie Road Trip، امکان تعویض خودرو هم وجود دارد! بازی بیش از 34 خودروی مختلف را ارائه کرده که هر یک از آن ها قابلیت ها و ویژگی های خاصی دارند و گیمر می‌تواند به تدریج از آن ها استفاده کنید. صداگذاری بازی به خوبی انجام شده و گرافیک آن دو بعدی و کارتونی است. همچنین در بازی زیبای Zombie Road Trip بخش اختصاصی با عنوان گردونه شانس در نظر گرفته شده که می‌توانید در آن شرکت کنید و شانس خود برای برنده شدن 500 امتیاز را محک بزنید.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران  

به صورت کلی اگر به دنبال یک بازی ساده و بسیار سرگرم کننده هستید، بازی Zombie Road Trip بدون تردید یکی از بهترین انتخاب های پیش رویتان خواهد بود. این بازی به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است و شامل تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

معرفی و دانلود بازی Zombie Road Trip : فرار از دست زامبی ها

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Zombie Road Trip پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی بسیار جذاب
  • تنوع خودرو ها در بازی
  • تنوع سلاح های بازی
  • امکان ارتقاء خودرو و سلاح های بازی

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

بیشتر بخوانید:

iPhone XS Max قطعات گوشی

iPhone 6s Plus دوربین

قیمت قاب پشت آیفون 8 Plus

تعمیرات موبایل

Zombie Road Trip
نام Zombie Road Trip
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Noodlecake Studios Inc
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments