معرفی ۱۰ بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل (بخش پنجم)

بازی رایگان و جذاب آیفون

در این مقاله که بخش پنجم معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل است، به معرفی 10 بازی جذاب دیگر برای این دستگاه‌های آی او اسی می‌پردازیم. اگر از افراد علاقمند به انجام بازی‌های موبایلی هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. با موبایل کمک و معرفی 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل همراه باشید.

مقدمه

بسیاری از ما اهل بازی های موبایلی هستیم اما صرفا بنا به دلایل خاصی همچون محدودیت‌های پرداخت، به دنبال بازی های می‌گردیم که به طور رایگان قابل دانلود و استفاده باشند. متاسفانه ما ایرانی‌ها به طور معمول قادر به پرداخت هزینه و خرید بازی از اپ استور (App Store) یا گوگل پلی استور (Google Play Store) نیستیم، بنابراین بهتر است به دنبال بازی های رایگان موجود باشیم. اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در چهار مقاله به معرفی 40 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل پرداخته بودیم. می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به چهار مقاله نامبرده شده دست پیدا کنید:

اما هم اکنون نوبت به  بخش پنجم معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل می‌رسد. در این بخش هم به معرفی 10 بازی جذاب و رایگان دیگر می‌پردازیم. توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه شانس دانلود و تجربه بازی هایی که نام می‌بریم را از دست ندهید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Nono Islands

بازی رایگان و جذاب آیفون

علاقمندان به بازی های سبک ماجراجویی باید همین حالا بازی زیبا و سرگرم کننده Nono Islands را دانلود و در آیفون یا آیپدشان نصب کنند. شما در این بازی وارد جزیره‌ای تحت عنوان نونو می‌شوید و باید به دنبال کشف گنج‌ها و ماجراجویی‌های مختلف در این جزیره باشید. در حین ماجراجویی و جستجوی گنج‌ها با خطرات و حوادثی مواجه خواهید شد که باید سعی کنید از آن‌ها گذر نمایید. جزیره‌ای که در آن به سر می‌برید خالی از سکنه است و گنج‌های نهان در آن توسط نونوها مورد محافظت قرار می‌گیرند. نونوها شامل اسکلت‌ها، کوسه‌ها، عنکبوت‌ها و غیره می‌شوند. به طور کلی بازی Nono Islands یکی از بهترین بازی های رایگان فعلی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل و به ویژه علاقمندان به سبک بازی های ماجراجویی است.

دانلود بازی Nono Islands از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: One More Jump

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی One More Jump از جمله بازی هایی است که سرعت عمل گیر را به چالش می‌کشد. این بازی اعتیادآور و بسیار جذاب از مراحل ساده شروع می‌شود و به تدریج گیمر را با مراحل پیچیده و دشوارتری مواجه می‌کند. در بازی One More Jump گیمر وظیفه هدایت یک مکعب کوچک را بر عهده دارد و باید در محیط بازی و موانع آن پرش داشته باشد و سعی کند که هماهنگی مابین زمان پریدن خود و حرکت صفحات ایجاد نماید تا از سقوط احتمالی ممانعت به عمل آورد. بازی One More Jump یک بازی بسیار جذاب است و نحوه کنترل و انجام آن را به سرعت و با چند بار تمرین خواهید آموخت. بنابراین همین حالا نسبت به دانلود این بازی جذاب اقدام کنید.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Only One

بازی رایگان و جذاب آیفون

در بازی زیبا و جذاب و البته رایگان Only One شما نقش یک جنگجوی شمشیر به دست را ایفاء می‌کنید و باید وارد جنگ شوید. دشمنان از اطراف به سمت شما حمله‌ور می‌شوند و شما باید با سرعت تمام به آن‌ها ضربه بزنید و از جان خود حفاظت کنید. در بازی امتیازها و جوایز مختلفی ارائه شده که گیم پلی آن را جذاب‌تر می‌کند. بازی شامل حالت‌های مختلفی می‌شود و دشمنان شما در آن انواع متنوعی دارند. ضمنا امکان ارتقاء کاراکتر هم در این بازی وجود دارد. با این حال بازی Only One از نظر گرافیکی یک بازی کاملا ساده است، اما همچنان یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود.

دانلود بازی Only One از اپ استور

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل پایتخت

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Pac-Man 256

بازی رایگان و جذاب آیفون

تصور نمی‌کنیم که بازی Pac-Man 256 نیاز به توضیح دادن داشته باشد. تقریبا همگی ما و به ویژه افرادی که کمی سن بالاتری دارند با این بازی آشنا هستیم. در بازی جذاب و خاطره‌انگیز Pac-Man 256 شما نقش یک پک من را ایفاء می‌کنید و باید در هزار راه بی‌پایان عبور کنید و جوایز موجود را به دست آورید. بازی Pac-Man 256 یک بازی خاطره‌انگیز و نوستالژی است که به طور رایگان در اپ استور موجود بوده و می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود بازی Pac-Man 256 از اپ استور

 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Pangolin

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Pangolin هم یکی دیگر از بازی های جذاب و رایگانی محسوب می‌شود که از دانلود و انجام آن لذت خواهید بود. این بازی تا حد کمی شبیه به بازی خاطره‌انگیز سونیک (Sonic) طراحی شده اما ویژگی‌های متفاوتی را به همراه دارد. در این بازی شما نقش یک توپ را ایفاء می‌کنید و باید از مسیرهای موجود عبور کند و سعی داشته باشید که بیشتر جوایز ممکن را در طول مسیر کسب کنید. در این بازی همچنین امکان پرش‌های منحصر به فردی با قرار دادن همزمان دو انگشت بر روی نمایشگر امکانپذیر می‌شود که این موضوع از ویژگی‌های منحصر به فرد بازی است.

دانلود بازی Pangolin از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: The Path To Luma

بازی رایگان و جذاب آیفون

یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده، جذاب و رایگانی که بی‌شک دانلود آن تجربه‌ای دل‌انگیز را برایتان با همراه خواهد داشت، بازی The Path To Luma نام دارد. سبک این بازی به صورت ماجراجویی و فکری است. گیمر در آن نقش شخصیت اصلی داستان را ایفاء می‌کند و باید برای تجدید حیات یک تمدن در سیاره خود که از کهکشان رها شده تلاش نماید. در بازی The Path To Luma شما قادر به کنترل منابع انرژی بزرگ هستید و با ابداعات خود قادر به کنترل هرچه بیشتر و بهتر این منابع می‌شوید. انرژی‌هایی که گیمر قادر به کنترل آن‌هاست شامل مواردی همچون انرژی خورشید، باد و غیره می‌شود. اگر اهل انجام بازی های سبک ماجراجویی هستید، بازی جذاب The Path To Luma را از دست ندهید.

دانلود بازی The Path To Luma از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: PinOut

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی PinOut هم بی‌شک برای شما یک بازی آشنا خواهد بود. این بازی جذاب بسیار سرگرم کننده است و هم اکنون به طور رایگان در اپ استور آماده دانلود است. در بازی PinOut که سبک آرکید را دارد شما تجربه‌ای از انجام بازی پین بال را سپری می‌کنید. شما باید با توپ پین بال همراه شوید و از بخش‌های مختلف و مسیرهای منحصر به فرد طراحی شده عبور نمایید. شما باید توپ پین بال را تا جایی که می‌توانید به سمت جلو پرتاب کنید و به این صورت رکورد خود را به ثبت برسانید. به طور کلی بازی PinOut هم اکنون یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود که توصیه می‌کنیم شانس دانلود رایگان آن را از دست ندهید.

دانلود بازی PinOut از اپ استور

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در محل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Raider Rush

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Raider Rush از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن ندارد و بدون تردید شما را به یاد بازی هایی می‌اندازد که سال‌ها پیش در کنسول‌های بازی همچون سگا تجربه انجام آن را داشتید. اما با این حال، بازی Raider Rush می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. در بازی Raider Rush شما کنترل کننده کاراکتر اصلی بازی هستید که در یک پرش کننده بسیار حرفه‌ای است! شما باید در بازی با پریدن از مسیرهای مختلف آن عبور کنید و از برخورد با موانع، دشمنان و همچنین سقوط از ارتفاع ممانعت به عمل آورید. شاید بازی Raider Rush در نگاه اول ساده و خسته کننده به نظر برسد، اما با انجام آن بدون تردید لذت خواهید برد.

دانلود بازی Raider Rush از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Really Bad Chess

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی شطرنج همواره علاقمندان منحصر به فرد خود را داشته است. بازی Really Bad Chess در فضای مجازی رقابتی بسیار تنگاتنگ و جذاب را برای علاقمندان به شطرنج شبیه‌سازی می‌کند. اگر حتی ذره‌ای هم به بازی شطرنج علاقمند هستید، توصیه می‌کنیم که همین حالا بازی Really Bad Chess را دانلود و در آیفون یا آیپدتان نصب نمایید.

دانلود بازی Really Bad Chess از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: !Run Sackboy! Run

بازی رایگان و جذاب آیفون

اگر از علاقمندان به کنسول‌های بازی پلی استیشن سونی باشید با سری بازی های Little Big Planet آشنا هستید! بازی Run Sackboy! Run! هم داستانی شبیه به آن بازی دارد. در این بازی شما باید تلاش کنید تا کاراکتر اصلی آن را از دست دشمنان فراری دهید و به مکان امنی منتقل نمایید. در جریان بازی قادر به جمع‌آوری سکه و جوایز مختلفی خواهید بود و سپس می‌توانید از این سکه‌ها به منظور خرید لباس‌های مختلف استفاده کنید. بازی Run Sackboy! Run! همچنین امکان رقابت مستقیم با سایر دوستانتان را هم فراهم می‌کند. این بازی بسیار مهیج است و محیطی سه بعدی را به همراه دارد که به جذابیت بازی می‌افزاید. اگر به دنبال یک بازی جذاب و رایگان برای آیفون یا آیپدتان هستید، توصیه می‌کنیم که بازی Run Sackboy! Run! را از دست ندهید.

دانلود بازی Run Sackboy! Run! از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به عنوان بخش پنجم سری مقالات معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل، 10 بازی جذاب و رایگان دیگر را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

دوربین سلفی آیفون ایکس اس مکس

دوربین اصلی آیفون ایکس اس

قطعات گوشی آیفون XR

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments