معرفی ۱۰ بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل (بخش اول)

بازی رایگان و جذاب آیفون

اگر از افراد علاقمند به انجام بازی های موبایلی هستید و قصد دارید که با جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون های اپل آشنا شوید، این مقاله منبع مناسبی برایتان محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به معرفی 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل

این روزها و با پیشرفتی که بستر سخت افزاری گوشی‌های هوشمند داشته‌اند، انجام بازی های جذاب و پرگرافیک در آن‌ها امکانپذیر شده است. آیفون ها و آیپدها اپل هم در این میان از این قائله مستثنا نیستند. هم اکنون بازی های بسیار جذاب و متعددی وجود دارند که برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده و در آیفون و آیپدهای اپل قابل نصب و اجرا هستند، اما بین این بازی ها کمتر با بازی های رایگان و با کیفیت برخورد می‌کنید. عموما اغلب بازی های با کیفیت و جذاب به صورت غیر رایگان عرضه می‌شوند و کاربر به منظور دانلود آن‌ها ملزم به پرداخت هزینه‌های خاصی است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

از آنجایی که پرداخت هزینه به منظور خرید بازی های موبایلی در کشور ما با دردسرهای زیادی مواجه است، بنابراین انتخاب بازی های غیر رایگان به هیچ وجه گزینه مناسبی برای ما محسوب نمی‌شود. البته اگر تمایل داشته باشید می‌توانید با پرداخت هزینه‌های گزاف نسبت به خرید کارت‌های اختصاصی تحت گیفت کارت آیتیونز (iTunes Gift Card) اقدام کنید و به این صورت بازی های غیر رایگان موجود در اپ استور (App Store) را دانلود و در آیفون یا آیپدتان اجرا نمایید. اما به صورت کلی اغلب کاربران ترجیح می‌دهند که این عمل را انجام نداده و از ابتدا به دنبال بازی های جذابی باشند که به طور رایگان قابل دانلود هستند. این موضوع سبب شد که ما برای راهنمایی شما عزیزان دست به کار شویم.

هدف اصلی ما در این میان معرفی 75 بازی جذاب و رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل است. به منظور جلوگیری از خسته کننده بودن مقالات و مجموعه بازی هایی که معرفی می‌کنیم، تصمیم گرفتیم که آن‌ها را در قالب مقاله‌های مختلف و بخش‌بندی شده خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. بنابراین در این مقاله که بخش اول مقاله اصلی مد نظر است به معرفی 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات اپل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: 1010

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی 1010 برای علاقمندان به بازی های سبک پازلی و فکری می‌تواند بسیار جذاب باشد. این بازی مطمئنا ساعت‌ها شما را مجذوب خود می‌کند. شاید تصور کنید که یادگیری این بازی می‌تواند دشوار باشد، اما باید بگوییم که این برداشت اشتباه است. شما به راحتی و تنها با چند دقیقه انجام بازی رایگان 1010 با قوانین ساده آن آشنا خواهید شد. هدف شما در این بازی باید کنار هم قرار دادن مکعب‌های همرنگ باشد. با کنار هم قرار دادن مکعب‌های هم رنگ، شاهد از بین رفت سطرها و ستون‌های مرتبط خواهید بود و به این صورت امتیاز کسب می‌کنید. بازی و کسب امتیاز شما تا مرحله‌ای ادامه پیدا می‌کند که جدول پیش رویتان پر شود و جایی برای اضافه کردن مکعب‌ها وجود نداشته باشد.

دانلود بازی 1010 از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون اپل در نمایندگی موبایل اپل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: AGRAV

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی AGRAV هم بدون تردید یکی از جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای سیستم عامل آی او اس محسوب می‌شود. در این بازی شما باید به کنترل یک شی موشک مانند بپردازید و جوایز موجود را کسب کنید. در این بین کنترل دقیق موشک و استفاده از نیروی گرانش اختصاصی موجود در محیط نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کنند. شما باید سعی داشته باشید که از برخورد با موانع موجود در محیط ممانعت به عمل آورید و نهایتا با بیشترین امتیاز ممکن هر مرحله از بازی را به پایان برسانید.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Alphabear

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Alphabear هم یکی از جذاب‌ترین و در عین حال ساده‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود که سبک پازلی و فکری را به همراه دارد. مکانیزم کی بازی بسیار ساده طراحی شده است. در جریان این بازی حروف خاص برای مدت زمان مشخصی بر روی صفحه نمایش به تصویر کشیده می‌شوند و شما باید سعی کنید که از حروف موجود به منظور ساخت یک کلمه معنی‌دار استفاده کنید. چنانچه از حروف خاصی بدین منظور استفاده نکنید، ین حروف قفل می‌شوند و به مانعی در سر راهتان تبدیل خواهند شد. این بازی شامل حالت‌های مختلفی می‌شود که بسیار جذاب هستند و می‌تواند به تقویت دایره لغات زبان انگلیسی شما هم کمک می کند.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Asphalt 8 Airborne

بازی رایگان و جذاب آیفون

تصور نمی‌کنیم که بازی آسفالت نیاز به توضیح داده داشته باشد. این بازی بدون تردید یکی از بهترین بازی های موجود کنونی برای گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود که از گرافیک فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است و علاقمندان به بازی‌های مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی را مجذوب خود کرده است. بازی Asphalt 8 Airbone به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای خاصی می‌شود. این بازی در حال حاضر یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی های موبایلی سبک مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی موجود به شمار می‌رود.

دانلود بازی Asphalt 8 Airbone از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

تعمیرات اپل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Battle Golf

بازی رایگان و جذاب آیفون

همانطور که در عکس ضمیمه شده مشاهده می‌کنید، بازی Battle Golf از نظر گرافیکی حرف چندانی برای گفتن ندارد اما گیم پلی آن بسیار جذاب است و بدون تردید شما را درگیر خود می‌کند. سبک بازی به صورت ورزشی بوده و با ورز گلف در ارتباط است. در جریان بازی شما باید تلاش کنید که با کمترین تعداد ضربات ممکن، توپ گلف را به داخل روزنه مورد نظر هدایت کنید. زاویه ضربه زدن به توپ، قدرت آن و تنظیمات مسائل این چنینی در حین ضربه زدن کاملا به گیمر بستگی دارد. حالت رقابتی که در بازی Battle Golf ارائه می‌شود هیجان زیادی را به آن خواهد بخشید و بدون تردید شما هم از انجام این بازی لذت می‌برید.

دانلود بازی Battle Golf از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Bejeweled Blitz

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Bejeweled Blitz هم یکی دیگر از بازی های فکری یا پازلی محبوب موجود برای سیستم عامل آی او اس محسوب می‌شود که به طور رایگان عرضه شده و قابل دانلود است. جالب است بدانید که نسخه اندرویدی این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک پازلی موجود برای سیستم عامل اندروید به شمار می‌رود. هدف شما در بازی Bejeweled Blitz این است که الماس‌های یک رنگ را در کنار یکدیگر قرار دهید و به این صورت آن‌ها را از بین برده و به امتیاز تبدیل کنید. برای انجام این عمل 60 ثانیه فرصت دارید، بنابراین باید حرکات خود را به طور دقیق و با تمرکز انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که برای حذف الماس‌ها حداقل باید سه نمونه همرنگ آن‌ها در کنار یکدیگر قرار گیرند.

دانلود بازی Bejeweled Blitz از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Beneath The Lighthouse

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Beneath The Lighthouse به سبک ماجراجویی و فکری طراحی شده است. در این بازی شما نقش یک پسر بچه را ایفاء می‌کنید که به دنبال پدربزرگ خود است. در جستجوی مورد نظر شما به چرخ‌های مکانیکی زیر فانوس‌های دریایی منطق می‌شوید که عملکرد و مکانیزم اسرارآمیزی دارند. بازی Beneath The Lighthouse شاید در نگاه اول از نظر شما چندان جالب و جذاب به نظر نرسید، اما این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود.

دانلود بازی Beneath The Lighthouse از اپ استور

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در ایران

تعمیرات اپل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Blocky Highway

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Blocky Highway برای علاقمندان به بازی های موبایل هیجان انگیز و اتومبیل‌رانی یک انتخاب مناسب است. این بازی رایگان و جذاب شاید از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن نداشته باشد اما گیم پلی بسیار جذابی را به همراه دارد. همانطور که احتمالا از نام این بازی متوجه شده‌اید، شما در جریان آن نقش راننده یک اتومبیل را در بزرگراهی شلوغ ایفاء می‌کنید و باید سعی داشته باشید که از برخورد با موانع ممانعت به عمل آورید. در بازی سکه‌هایی وجود دارند که باید آن‌ها را دریافت کنید و نسبت به خرید اتومبیل‌های جدید وارد عمل شوید. به طور کلی بازی Blocky Highway یکی از بهترین بازی های رایگان کنونی وجود برای آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود که توصیه می‌کنیم آن را از دست ندهید.

دانلود بازی Blocky Highway از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Breakneck

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Breakneck به واقع جذابیت بالایی دارد و تضمین می‌کنیم که از انجام این بازی لذت خواهید برد. این بازی رایگان بسیار زیبا طراحی شده و گیم پلی جذابی دارد. در این بازی، جهان توسط موجودات فضایی تسخیر شده است و شما باید با استفاده از جت‌ها و موشک‌های پرسرعت با آن‌ها بجنگید و جهان خود را باز پس بگیرید. جت‌هایی که در این بازی باید آن‌ها را کنترل کنید بسیار قدرتمند و جذاب هستند و سرعت فوق‌العاده بالایی دارند که این موضوع لذت و جذابیت بازی را دو چندان می‌کند. اگر به دنبال یک بازی رایگان، جذاب، پرگرافیک و زیبا هستید، همین حالا بازی Breakneck را در آیفون یا آیپدتان نصب کنید و از انجام آن لذت ببرید.

دانلود بازی Breakneck از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد:  Cally’s Caves 3

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Cally’s Caves 3 از نظر گرافیکی چندان بازی قدرتمندی نیست و بیشتر شبیه به بازی‌های کنسول‌های بازی قدیمی همچون سگا به نظر می‌رسد، اما گیم پلی این بازی به مراتب جذاب است و این موضوع سبب شده که جزء 10 بازی معرفی شده در این مقاله باشد. در بازی Cally’s Caves 3 شما نقش دختری را ایفاء می‌کنید که پدر و مادر وی به طور مشکوکی مفقود شده‌اند. این دختر هربرت نام دارد و باید سعی کند تا با انجام آزمایش‌های مختلف و عبور از موانع متنوعی پدر و مادر خود را بیابد. بازی Cally’s Caves 3 شامل سلاح‌های مختلف و جذابی می‌شود و شخصیت‌های متنوعی در آن حضور پیدا می‌کنند. همچنین بازی نامبرده شده از مد یا حالت‌های اجرای مختلفی هم بهره می‌برد.

دانلود بازی Cally’s Caves 3 از اپ استور

بیشتر بخوانید:  گارانتی آیفون در ایران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به عنوان بخش نخست مقاله اصلی معرفی 70 بازی برتر و رایگان برای سیستم عامل آی او اس، به معرفی 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. منتظر بخش دوم و معرفی بازی‌های بعدی باشید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قطعات گوشی سامسونگ A42 5G

دوربین اصلی آیفون 6 اس پلاس

قطعات گوشی آیفون 7

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Sonia
Sonia
7 سال گذشته

سلام ،وقت بخیر
من iOS گوشی رو اپدیت کردم و اپل أیدی جدید سأختم ؛ولی وقتی میخوام تلگرامم رو اپدیت کنم اپل أیدی قبلی رو میخواد ؟!!
در قسمت iCloud هم اپل أیدی جدید میاد
چیکار کنم؟
لطفا راهنمایی بفرمایید

ناصر یزدی
ناصر یزدی
7 سال گذشته
پاسخ به  Sonia

درود؛
یا باید پسورد اپل آیدی قبلی رو بدونید برای آپدیت کردن، یا اینکه برنامه تلگرام رو پاک کنید و با اپل آیدی جدیدتون نصب کنید.