معرفی ۱۰ بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل (بخش دوم)

بازی رایگان و جذاب آیفون

در ادامه معرفی 70 بازی جذاب و رایگان موجود برای سیستم عامل آی او اس اپل، در این مقاله به معرفی 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدها خواهیم پرداخت. این مقاله بخش دوم سری مقالات معرفی بازی های رایگان و جذاب آیفون‌های اپل است. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با 10 بازی رایگان و جذاب آیفون (بخش دوم)

انجام بازی در گوشی‌های هوشمند به یک موضوع جالب و کاملا جا افتاده تبدیل شده است. گوشی‌های امروزی توان اجرای بازی های سنگین و جذابی را دارند. در این بین آیفون و آیپدهای اپل هم از این موضوع مستثنا نیستند. هم اکنون اگر سری به اپ استور (App Store) بزنید، متوجه خواهید شد که بازی های بسیار متعددی به منظور دانلود موجود هستند اما متاسفانه تمام این بازی های به طور رایگان قابل دانلود استفاده نخواهند بود و به منظور دانلود بسیاری از آن‌ها باید هزینه‌های مشخصی را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

از آنجایی که پرداختی این هزینه‌ها در شرایط عادی برای ما ایرانی‌ها مقدور نیست، تصمیم گرفتیم که به معرفی بهترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم. بدین منظور 70 بازی رایگان و جذاب آیفون در چند مقاله مختلف خدمت شما عزیزان معرفی می‌شوند پیش از این در مقاله معرفی 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل (بخش اول) به معرفی 10 بازی اول پرداختیم و حال در این مقاله قصد داریم که 10 بازی رایگان و جذاب دیگر را به شمت عزیزان معرفی کنیم تا آرشیو ما شامل 20 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل شود. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Capitals

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Capitals از جمله بازی های رایگان بسیار جالب موجود برای آیفون و آیپدهای اپل است. در این بازی دو گیمر به طور همزمان در یک دستگاه یا به صورت آنلاین در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و باید به رقابت بپردازند. در بازی شش ضلعی‌های متعددی ارائه شده که حاوی حروف مشخصی هستند. گیمر باید تلاش کند که با این حروف، کلمات مورد نیاز را بسازد اما در این بین وی تنها قادر است که حروفی موجود در محدوده خود را حرکت دهد. بنابراین شما قادر به حرکت دادن حروفی یا شش ضلعی‌های موجود در محدوده رقیب خود نخواهید بود. به صورت کلی بازی Capitals یکی از بهترین بازی های رایگان کنونی موجود برای سیستم عامل آی او اس به شمار می‌رود.تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Circle Affinity

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Circle Affinity یا دایره وابستگی هم یکی از بازی های جذاب و رایگان موجود در اپ استور محسوب می‌شود که کمتر کاربری به آن توجه ویژه‌ای داشته است. در این بازی شما باید در محیطی که مملو از دایره‌های مختلف است، مسیر پیش رو را طی کنید. در جریان بازی و عبور از مسیر آن باید سعی کنید که به بخش‌های خاصی از دایره‌‌ها برخورد نکنید. در این بازی سرعت عمل گیمر نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کند. اگر تصور می‌کنید که از نظر رفلکس یا سرعت عمل یک گیمر توانمند هستید، حتما بازی رایگان و جذاب Circle Affinity را دانلود و آن را تجربه کنید.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Circle Breakout

بازی رایگان و جذاب آیفون

در بازی جذاب و رایگان Circle Breakout هم سرعت عمل شما نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کند. در این بازی یک توپ شیطونک دائما در حال حرکت و برخورد با موانع و دیوارهای محیط است. شما نقش دایره وسط صفحه را ایفاء می‌کنید و باید سعی کنید که از برخورد توپ با بخش‌های اصلی دایره جلوگیری کنید. بدین منظور باید با سرعت عمل بالا دیواره دایره وسط را حرکت دهید و به محلی منتقل کنید که توپ شیطونک به سمت آن می‌آید تا این توپ به دیواره دایره برخورد کند. این عمل را باید تا جایی ادامه دهید که موانع موجود در هر مرحله ضمن برخود توپ به آن‌ها از بین روند. به صورت کلی اگر به دنبال یک  بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد هستید، توصیه می‌کنیم که بازی کلاسیک Circle Breakout را دانلود و از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس آیفون

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Clash Royale

بازی Clash Royale هم می‌توانید یک گزینه بسیار عالی برایتان محسوب شود. در این بازی شما باید به صورت آنلاین با سایر رقیب‌های خود مبارزه کنید . این بازی شامل یک نسخه اندرویدی هم می‌شود و بنا ادعای بسیاری از کارشناسان، انقلابی در زمینه بازی‌های موبایلی ایجاد کرده است. بازی Clash Royale در واقع یک بازی آنلاین، کارتی و مبارزه‌ای است. در جریان بازی طیف گسترده‌ای از کارت‌های منحصر به فرد در اختیار گیمر قرار می‌گیرند.

بازی رایگان و جذاب آیفون

گیمر باید از این کارت‌ها به منظور انجام مبارزات و پیروزی در آن‌ها استفاده کند. این بازی مانند بازی کلش آو کلنز (Clash of Clans) امکان ساخت کلن اختصاصی را به همراه دارد، بنابراین می‌توانید با تیم خود به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید. به صورت کلی اگر به دنبال یک بازی رایگان و جذاب برای آیفون یا آیپد خود هستید، بازی Clash Royale یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.تعمیرات اپل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Coolson’s Pocket Pack

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Coolson’s Pocket Pack هم یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل است. در این بازی هم سرعت عملکرد گیمر نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کند. شما باید تلاش کنید که با مربع‌های حاوی حروف موجود، کلمات مورد را نظر را بسازید. برای انجام این عمل باید با سرعت بالا این مربع‌ها را در فضاهای خالی که ایجاد می‌شود منتقل نمایید. توصیه می‌کنیم که حتما بازی Coolson’s Pocket Pack را در آیفون یا آیپدتان نصب نمایید و از انجام آن لذت ببرید.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Critter Panic

بازی رایگان و جذاب آیفون

به دنبال یک بازی رایگان و جذاب آیفون یا آیپد هستید؟ بازی Critter Panic می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان به شمار آید. شاید بازی Critter Panic از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن نداشته باشد و شما را به یاد بازی‌های کنسول‌هایی نظیر فامیلی گیم یا سگا بیاندازد، اما گیم‌پلی این بازی بسیار جذاب است و سرعت عمل گیمر را به چالش می‌کشد. در این بازی لیستی از آیکون‌ها یا شکلک‌های مختلف ارائه می‌شوند و گیمر باید در سریع‌ترین زمان ممکن اهر یک از شکلک‌ها را به دسته متناسب با خود منتقل کند. در ابتدا 2 نوع مختلف از شکلک‌ها در لیست ارائه می‌شوند و شما باید سریعا این دو نوع را از یکدیگر تفکیک کنید، اما در مراحل بعدی شکلک‌های متنوع‌تری در لیست قرار می‌گیرند و شما باید سریعا آن‌ها را از یکدیگر تفکیک کنید.تعمیرات اپل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Crossy Road

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Crossy Road هم از نظر گرافیکی یک بازی قدرتمند نیست اما گیم‌پلی جذابی دارد. در این بازی اعتیادآور شما باید به شخصیت مجازی خود کمک کنید تا از جاده‌های شلوغ عبور کند و با موانع موجود در جاده و مسیر برخورد نداشته باشد. بدین منظور باید از خوب فکر کنید و الگوی حرکتی موانع موجود را بیابید و سپس با سرعت عمل خود از موانع عبور کنید. هرچقدر موانع و جاده‌های بیشتری را پشت سر بگذارید، در بازی Crossy Road امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. بنابراین این بازی پایان ندارد و هدف اصلی در آن ثبت رکورد است.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی ایفون

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Does Not Commute

بازی رایگان و جذاب آیفون

یکی دیگر از بازی های بسیار جذاب و رایگانی که برای آیفون و آیپدهای اپل موجود است، بازی Does Not Commute نام دارد. برخلاف اغلب بازی‌های پیشین، این بازی از نظر گرافیکی یک بازی قدرتمند است و به صورت اچ دی طراحی شده است. بازی Does Not Commute را می‌توان یک بازی فکری، استراتژیک و مسابقه‌ای دانست. هدف گیمر در این بازی کنترل یک اتومبیل و رساندن آن از مبدا A به مقصد B است. بعد از انجام این عمل باید اتومبیل دیگری را به همین صورت جابجا کنید، اما این بار ماشینی که در مرحله قبلی آن را جابجا کرده بودید، دقیقا در مسیری که طی شده بود شروع به حرکت می‌کند. بنابراین شما با مسیری که توسط آن طی شده بود را به خاطر بسپارید و به این صورت از برخورد با آن جلوگیری کنید. به تدریج و در جریان بازی تعداد اتومبیل‌ها زیادتر می‌شود و هدایت اتومبیلی اصلی برایتان دشوارتر خواهد شد. توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد Does Not Commute را از دست ندهید و همین حالا نسبت به دانلود اقدام نمایید.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Down The Mountain

بازی رایگان و جذاب آیفون

یکی دیگر از انتخاب‌های خوب پیش رویتان مربوط به بازی Down The Mountain می‌شود. در این بازی سرعت عمل گیمر نقش اصلی را ایفاء می‌کند چرا که وی باید با سرعت بالا از دامنه کوه به سمت پایین حرکت کند و در عین حال سعی داشته باشد که جوایز و سکه‌های موجود در مسیر را جمع‌آوری کند. این بازی علیرغم گرافیک نه چندان بالای خود در حال حاضر یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود.تعمیرات اپل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Dunkers

بازی رایگان و جذاب آیفون

در بازی Dunkers شما باید سعی کنید که توپ بسکتبال موجود را از حریف خود گرفته و در سبد وی بیاندازید. به نوعی می‌توان گفت که بازی Dunkers سبک ورزشی و تخیلی را به همراه دارد. این بازی شامل دو مد یا حالت Career و Arcane می‌شود که هر یک اهداف جداگانه‌ای را به همراه دارند. ممکن است با دیدن گرافیک ضعیف و پیکسلی این بازی تصور کنید که به هیچ وجه نمی‌تواند بازی جذابی باشد، اما این بازی در حال حاضر یکی از بهترین و اعتیادآورترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل پرداختیم. بنابراین با توجه به نسخه پیشینی که از مجموعه ارائه شد، در کل 20 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل خدمتتان معرفی شده است. حال منتظر بخش‌های بعدی این مقاله و معرفی 50 بازی دیگر باشید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

دوربین اصلی آیفون 6 پلاس

دوربین اصلی آیفون 6 اس

قطعات گوشی آیفون 7 Plus

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments