معرفی بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی + لینک دانلود

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

بازی‌های سبک تیراندازی همواره طرفداران متعددی داشته‌اند. هم اکنون بازی های اندرویدی مبتنی بر این سبک هم در بین کاربران محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارند. در این مقاله قصد داریم که به معرفی 15 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی پرداخته و لینک دانلود آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

بازی های سبک تیراندازی یا Shooting Games در واقع بازی‌هایی هستند که در آن‌ها گیمر با دست داشتن سلاح گرم و تیراندازی به سوی دشمنان خود قصد نابودی آن‌ها بقاء را دارد. دشمنان گیمر در این نوع بازی‌ها می‌توانند بنا به داستان بازی متفاوت باشند اما در اغلب شرایط پای زامبی‌ها، موجودات فضایی یا انسان‌های خلافکار در میان است.

بازی های سبک تیراندازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود محسوب می‌شوند. این موضوع چه در بازی‌های کامپیوتری و چه در بازی های اندرویدی قابل لمس است. به عنوان مثال سری بازی‌های Call of Duty به سبک تیراندازی طراحی شده‌اند و حتما می‌دانید که از چ محبوبیت بالایی در بین گیمرها بهره‌مند هستند. برای دستگاه‌های اندرویدی و بازی های اندرویدی هم این موضوع صدق می‌کند. بنابراین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی طرفداران بسیار زیادی دارد و این موضوع سبب شده که تعداد و تنوع این سبک بازی‌ها بسیار زیاد شود.

هم اکنون اگر سری به گوگل پلی استور (Google Play Store) بزنید، متوجه تنوع گسترده بازی های اندرویدی سبک تیراندازی خواهید شد. اما به واقع کدامیک از آن بازی‌ها می‌توانند بهترین گزینه و انتخاب شما باشند؟ در این مقاله ما قصد داریم که 15 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی کنونی موجود را به شما عزیزان معرفی کنیم. در انتهای توضیحات هر بازی، آیکونی ضمیمه شده که با کلیک بر روی آن به صفحه دانلود بازی معرفی شده در گوگل پلی استور منتقل خواهید شد. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های اندرویدی سبک تیراندازی نامبرده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

بازی اندرویدی Critical Ops

بازی اندرویدی Critical Ops در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی محسوب می‌شود. در طراحی این بازی از بازی‌های معروف دیگری همچون Modern Combat و Call of Duty الهام گرفته شده است. این بازی اندرویدی از نظر گرافیکی طراحی مناسبی دارد و تجربه‌ای جالب توجه را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. سلاح‌هایی که در بازی Critical Ops موجودند بسیار متنوع بوده و گیمر این امکان را دارد تا نسبت به شخصی‌سازی رنگ برخی این سلاح‌ها اقدام کند. ضمنا بازی Critical Ops مد یا حالت مولتی پلیر آنلاین را هم ارائه می‌کند. خوشبختانه بازی اندرویدی Critical Ops به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Critical Ops از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود Critical Ops از مایکت

بازی اندرویدی Dead Effect 2

در بازی اندرویدی Dead Effect  علاوه بر سلاح گرم قادر به استفاده از برخی سلاح‌های سرد نظیر خنجر هم خواهید بود و این موضوع جذاب بازی نامبرده شده را افزایش می‌دهد. داستان کلی بازی به صورت علمی تخیلی طراحی شده و هدف شما در آن از بین بردن دشمنان و زامبی‌ها و تلاش برای نجات جان خود است. بازی اندرویدی Dead Effect 2 از نظر گرافیکی کیفیت فوق‌العاده دارد و به واقع می‌توان مدعی شد که از این نظر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی موجود به شمار می‌رود. تنوع سلاح‌های موجود در بازی Dead Effect بسیار زیاد بوده و شخصی‌سازی‌های خاصی در جریان بازی قابل انجام است. خوشبختانه بازی Dead Effect   هم به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Dead Effect از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود Dead Effect 2 از مایکت

بازی اندرویدی Dead Trigger 2

بازی Dead Trigger 2 هم یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی محسوب می‌شود که در حال حاضر می‌توانید با دانلود و انجام آن لذت ببرید. این بازی شامل چیزی در حدود 600 مرحله مختلف می‌شود و از نظر گرافیکی هم یک بازی قدرتمند است. بنابراین جای تعجبی ندارد که این بازی از نظر حجم یک بازی بسیار سنگین باشد. در بازی Dead Trigger 2 تقریبا 37 سلاح گرم مختلف و قابل ارتقاء وجود دارد که گیمر می‌تواند از آن‌ها به منظور مبارزه با زامبی‌ها استفاده کرده و جان خود را نجات دهد. خوشبختانه بازی اندرویدی Dead Trigger 2 هم به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Dead Trigger 2 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود Dead Trigger 2 از مایکت 

بازی اندرویدی Deer Hunter 2018

بازی Deer Hunter 2018 سبک تیراندازی دارد اما نسبت به سایر بازی های اندرویدی معرفی شده متفاوت است. در این بازی شما نقش یک شکارچی را ایفاء می‌کنید و باید با سفر کردن به مناطق مختلف و با استفاده از سلاح‌های گوناگون که عموما تفنگ‌های قدرتمند دوربین‌دار هستند به شکار حیوانان متنوع نظیر گوزن و … بپردازید. گرافیک بازی Deer Hunter 2018 بسیار عالی است و مکان‌هایی که به منظور شکار، گیرد در آن‌ها به گشت و گذار می‌پردازد بسیار متنوع و متعدد خواهند بود. این بازی در حال حاضر از نظر ما یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی موجود محسوب می‌شود. خوشبختانه دانلود بازی Deer Hunter 2018 به صورت رایگان امکانپذیر اما بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Deer Hunter 2018 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود Deer Hunter 2018 از مایکت

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ تهران

بازی اندرویدی Fields of Battle

در بازی اندرویدی Fields of Battle با خلافکاران، زامبی‌ها یا موجودات فضایی نمی‌جنگید، بلکه در یک زمین پینت بال با استفاده از اسلحه پینت بال به مبارزه با گروه دیگری خواهید پرداخت. بنابراین جنبه‌های خشونت آمیز بازی Fields of Battle نسبت به سایر بازی‌های نامبرده شده به مراتب کمتر است. در این بازی قابلیت‌های جالب نظیر حرکت سینه خیز، شیرجه زدن و .. توسط گیمر قابل انجام است و وی می‌تواند در این بازی شخصیت مورد نظرش را به طوری که تمایل دارد شخصی‌سازی کرده و بسازد. در بازی Fields of Battle حتی امکان تغییر وضعیت آب و هوا به منظور سخت‌تر شدن بازی و همچنین انجام بازی به صورت مولتی پلیر و آنلاین فراهم شده است. بازی اندرویدی Fields of Battle به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Fields of Battle از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود Fields of Battle از مایکت

بازی اندرویدی Hitman Sniper

بازی Hitman Sniper برای علاقمندان به سلاح‌های دوربین‌دار و تک تیراندازی یا به اصطلاح اسنایپر (Sniper) یک بازی فوق‌العاده جذاب تلقی می‌شود. در این بازی شما نقش یک تک تیرانداز حرفه‌ای را دارد که باید با مراجعه به مکان‌های مختلف نسبت به از بین بردن تبهکاران و افراد مد نظر اقدام کنید. در جریان بازی و با پیشروی شما می‌توانید سلاح‌های تک تیراندازی جدید را در اختیار داشته باشید و از تیراندازی با آن‌ها لذت ببرید. در بازی Hitman Sniper چیزی در حدود 150 مرحله مختلف وجود دارد که انجام آن‌ها نیازمند صرف زمان بسیار طولانی خواهد بود. بازی Hitman Sniper در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی موجود به شمار می‌رود. متاسفانه این بازی به صورت رایگان قابل دانلود نیست و به منظور دانلود آن باید مبلغ 0.99 دلار پرداخت شود. همچنین بازی Hitman Sniper شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Hitman Sniper از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود Hitman Sniper از مایکت

بازی اندرویدی Into the Dead

بازی اندرویدی Into the Dead ترکیبی از چند سبک بازی مختلف را ارائه می‌کند. سبک بازی‌هایی همچون سبک توقف ممنوع (None-Stop)، ترسناک، اکشن و تیراندازی در این بازی دیده می‌شوند. در بازی Into the Dead شما باید پس با سرعت هرچه تمام‌تر به دویدن بپردازید و از میان زامبی‌ها و آدم‌خواران عبور کنید و بتوانید به شهر برسید. در طول مسیر، شما می‌توانید از سلاح‌های متنوعی استفاده کنید و با استفاده از آن‌ها نسبت به از بین بردن زامبی‌های پیش رویتان اقدام کنید. خوشبختانه بازی Into the Dead به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Into the Dead از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود Into the Dead از مایکت 

بازی اندرویدی Kill Shot Bravo

بازی Kill Shot Bravo هم در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی موجود به شمار می‌رود. در این بازی شما با گروه‌ها و افراد خلافکار متنوع و متعددی مبارزه می‌کنید. سلاح‌هایی که در این بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید بسیار متنوع هستند. بازی Kill Shot Bravo شامل بیش از 500 مرحله مختلف می‌شود و قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر مجازی هم از دیگر ویژگی‌های این بازی محسوب می‌شود. بازی Kill Shot Bravo همچنین شامل یک مد یا حالت دوئل تک تیراندازی است. خوشبختانه بازی Kill Shot Bravo به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Kill Shot Bravo از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود Kill Shot Bravo از مایکت

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30

بازی اندرویدی Major Mayhem

بازی اندرویدی Major Mayhem بیشتر به منظور سرگرم کردن گیمر طراحی شده و در آن به جلوه‌های ویژه و گرافیک اهمیت چندانی داده نشده است. در این بازی شما هدایت یک کاراکتر در حال دویدن را در محیطی کارتونی بر عهده دارید و در عین حال می‌توانید به سمت اشیاء، افراد و اجسام مختلف موجود در محیط شلیک کرده و آن‌ها را از بین ببرید. به صورت کلی بازی Major Mayhem در مقایسه با سایر بازی‌های نامبرده شده سبک منحصر به فردی را ارائه می‌کند. این بازی شامل 4 مد یا حالت بازی مختلف، 150 ماموریت کوچک و 20 نوع اسلحه متنوع می‌شود. بازی Major Mayhem به صورت رایگان عرضه شده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Major Mayhem از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود Modern Combat 5: Blackout از مایکت

بازی اندرویدی Modern Combat 5 Blackout

بازی اندرویدی Modern Combat 5 Blackout هم یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی موجود به شمار می‌رود. گرافیک این بازی فوق‌العاده است و تنوع سلاح‌های آن توجه هر گیمر علاقمند به بازی‌های سبک تیراندازی را جلب می‌کند. این بازی حالت یا مد مولتی پلیر را هم ارائه می‌کند و به گیمر اجازه می‌دهد تا از بین شش سبک مختلف، سبک مورد نظرش را انتخاب کند. بازی اندرویدی Modern Combat 5 Blackout به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Modern Combat 5 Blackout از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

بازی اندرویدی NOVA 3 Freedom Edition

اصلی‌ترین ویژگی مثبت بازی NOVA 3 Freedom Edition مربوط به رایگان بودن کامل آن و عدم وجود هیچ خرید درون برنامه‌ای در این بازی می‌شود. بازی گرافیکی NOVA 3 Freedom Edition از نظر گرافیکی یک بازی قدرتمند بوده و داستان آن یک داستان علمی تخیلی و جذاب است. بازی نامبرده شده شامل حالت یا مد مولتی پلیر هم می‌شود و تنوع سلاح‌های آن بسیار زیاد است. یکی دیگر از نکات جالب توجه این بازی مربوط به امکان راندن وسایل نقلیه مختلف توسط گیمر در جریان بازی می‌شود. تمام عوامل فوق دست به دست هم داده‌اند تا بازی اندرویدی NOVA 3 Freedom Edition به یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی کنونی موجود تبدیل شود.

دانلود بازی اندرویدی NOVA 3 Freedom Edition از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی A8 Plus 2018 سامسونگ – A730

بازی اندرویدی Shadowgun Deadzone

در بازی Shadowgun Deadzone حالت مبارزات انتخاباتی یا همان Campaign Mode ارائه نشده و گیمر تنها قادر به انجام بازی در حالت مولتی پلیر است. در بازی Shadowgun Deadzone دقیقا 10 سرباز یا جنگجوی مختلف تعریف شده و در هر یک از مبارزات آن 12 گیمر در قالب دو تیم مختلف با یکدیگر مبارزه می‌کنند. بازی Shadowgun Deadzone شامل سلاح‌های متنوعی می‌شود و از نظر گرافیکی یک بازی قدرتمند است. دانلود بازی Shadowgun Deadzone به صورت رایگان از گوگل پلی استور امکانپذیر است اما این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Shadowgun Deadzone از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود Shadowgun Deadzone از مایکت

بازی اندرویدی Stick Squad 3

بازی Stick Squad 3 سبک تیراندازی و منحصر به فردی را ارائه می‌کند که شاید از نظر برخی از گیمرهایی علاقمند به جلوه‌های ویژه و گرافیک چندان جالب توجه نباشد. با این وجود از نظر ما بازی Stick Squad 3 در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی موجود به شمار می‌رود. در این بازی شخصیت‌های آن به صورت آدمک‌های دو بعدی و سیاه رنگی تعریف شده‌اند، بنابراین انتظار جلوه‌های گرافیکی را نداشته باشید. بازی Stick Squad 3 شامل بیش از 20 مرحله مختلف و سلاح‌های متنوعی می‌شود. بازی اندرویدی Stick Squad 3 به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

بازی اندرویدی Unkilled

بدون تردید بازی Unkilled هم یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک تیراندازی است که در حال حاضر می‌توانید نسبت به دانلود آن اقدام کنید. این بازی از نظر گرافیکی یک بازی بسیار غنی محسوب می‌شود و تنوع سلاح‌های آن بسیار زیاد است. متاسفانه در بازی Unkilled حالت مولتی پلیر و آنلاین ارائه نشده اما جذابیت داستان بازی به قدری زیاد است که گیمر نیازی به انجام آنلاین و مولتی پلیر این بازی ندارد. بازی اندرویدی Unkilled به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Unkilled از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود UNKILLED از مایکت

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s پلاس

بازی اندرویدی Zombie Gunship

بازی اندرویدی Zombie Gunship سبک تیراندازی را به همراه دارد اما شیوه تیراندازی در آن نسب به سایر بازی‌های نامبرده شده متفاوت است. در این بازی شما نقش تیرانداز یک هلیکوپتر را ایفاء می‌کنید و وظیفه شما دور نگه داشتن زامبی‌ها از انسان‌هاست. در بازی Zombie Gunship گیمر از فاصله دور (آسمان) به سمت زامبی‌ها تیراندازی می‌کند و سعی دارد تا آن‌ها از محدوده مورد نظر دو نگه دارد. این بازی جذابی بسیار زیادی دارد و در جریان آن گیمر می‌توان سلاح خود را ارتقاء دهد. بازی Zombie Gunship به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Zombie Gunship از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی سبک تیراندازی

دانلود Zombie Gunship از مایکت

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین سلفی آیفون ایکس اس

دوربین سلفی آیفون ایکس آر

iPhone SE قطعات

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments