معرفی و دانلود برنامه فست دیکشنری(Fast Dictionary)-دیکشنری

برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary)

اگر به دنبال یک دیکشنری کاربردی برای ترجمه لغات انگلیسی به فارسی و بالعکس هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary) را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن فست دیکشنری (Fast Dictionary)

اپلیکیشن فست دیکشنری (Fast Dictionary) یک فرهنگ لغت دو زبانه محسوب می‌شود که امکان ترجمه لغات انگلیسی به فارسی و بالعکس را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید، آی او اس و ویندوز فون عرضه شده است.

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Fast Dictionary (فست دیکشنری) به آسانی به جستجوی لغات مورد نظر خود بپردازند و به تلفظ صوتی لغات هم دسترسی داشته باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن فست دیکشنری (Fast Dictionary) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary) به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید، آی او اس و ویندوز فون عرضه شده و از قابلیت ترجمه بیش از دویست هزار لغت بهره می‌برد. پس از اجرای برنامه مذکور می‌توانید از طریق کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه، به جستجوی لغت مورد نظر خود بپردازید.

برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary)

به منظور ترجمه لغت فارسی به انگلیسی و یا بالعکس تنها کافیست تا زبان کیبورد خود را تغییر داده و کلمه مورد نظر خود را در کادر جستجو وارد کنید.

برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary)

با جستجوی هر یک از لغات، معنی و آواشناسی لغت مورد نظر قابل مشاهده خواهد بود. از سوی دیگر کاربران می‌توانند به تلفظ صوتی آمریکایی و یا بریتانیایی واژه مورد نظر به صورت آنلاین و یا آفلاین دسترسی داشته باشند و یا با لمس آیکون به شکل ستاره لغت مورد نظر خود را جهت دسترسی سریع و آسان به لیست برگزیده ها بیفزایند.

برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary)

از قابلیت های برنامه Fast Dictionary (فست دیکشنری) می‌توان به امکان پاک کردن کلمه وارد شده در کادر جستجو با تکان دادن دستگاه اشاره کرد. بدین معنی که با تکان دادن گوشی، لغت وارد شده در کادر جستجو حذف خواهد شد و می‌توانید نسبت به وارد کردن لغت جدید اقدام نمایید.

با لمس آیکون به شکل ستاره در گوشه بالا و سمت راست صفحه به کلمات برگزیده دسترسی خواهید داشت. از سوی دیگر با لمس آیکون به شکل فلش می‌توانید به لیستی از لغات جستجو شده خود دسترسی داشته باشید و با لمس طولانی هر یک از لغات، واژه مورد نظر را از لیست لغات جستجو شده حذف کنید.

برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary)

به منظور دسترسی به تنظیمات برنامه فست دیکشنری (FastDic) آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات میزان حساسیت تکان دادن دستگاه را تعیین کنند.

برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary)

برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary) شامل یک ویجت شناور نیز می‌شود که با فعال سازی آن قادر به اجرای سریع برنامه مذکور خواهید بود. بدین منظور به بخش تنظیمات مراجعه کرده و اسلایدر گزینه فعال کردن حالت شناور را لمس کنید. پس از فعال سازی این حالت، یک آیکون شناور در سمت چپ دستگاه نمایان خواهد شد که با لمس آن برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary) اجرا می‌شود.

برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary)

علاوه بر قابلیت های ذکر شده در فوق، کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات به امکاناتی نظیر فعال سازی حالت افقی، تلفظ آفلاین و تغییر عملکرد دکمه بازگشت دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل آیفون

برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه فست دیکشنری (Fast Dictionary) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ترجمه لغات انگلیسی به فارسی و بالعکس
  • امکان جستجو سریع لغات
  • قابلیت افزودن لغت به لیست برگزیده ها
  • تلفظ صوتی لغات
  • امکان فعال سازی ویجت شناور
  • امکان دسترسی به لیست لغات جستجو شده

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی آیفون 6 اس

دوربین سلفی آیفون 6 اس پلاس

قطعات گوشی iPhone 8 Plus

تعمیرات موبایل

 فست دیکشنری
نام فست دیکشنری
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده فست‌دیکشنری

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments