معرفی و دانلود برنامه AutoRap ؛ تجربه رپ خوانی

برنامه AutoRap

اگر از علاقه‌مندان موسیقی رپ هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده برنامه AutoRap را امتحان کنید. برنامه مذکور امکان تبدیل صحبت های شما به موسیقی رپ را برایتان فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه AutoRap پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن AutoRap

اپلیکیشن AutoRap برای آن دسته از افراد علاقه‌مند به موسیقی رپ می‌تواند بک برنامه کاربردی باشد. با استفاده از این اپلیکیشن قادر به تجربه رپ خوانی خواهید بود. اپلیکیشن مذکور توسط کمپانی Smul برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

کمپانی مذکور علاوه بر ارائه برنامه AutoRap، اپلیکیشنی در زمینه تبدیل گفتار به موسیقی هم عرضه کرده که Songify نام دارد. پیش‌تر در مقاله‌ای با عنوان معرفی و دانلود برنامه Songify ؛ تبدیل صدا به آهنگ به معرفی این اپلیکیشن پرداخته بودیم. حال در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مختصر قابلیت های اپلیکیشن AutoRap بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه AutoRap

برنامه AutoRap این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید صحبت های عادی خود را به یک موسیقی رپ حرفه‌ای تبدیل کنید. پس از اجرای برنامه مذکور قادر به دسترسی به لیست بیت ها و آهنگ‌های این برنامه خواهید بود. برنامه مذکور شامل آهنگ های رپرهای معروفی می‌شود و هر هفته آهنگ های جدید به این برنامه افزوده خواهند شد.

برنامه AutoRap

به منظور ضبط صدا در برنامه AutoRap با دو گزینه Rap و Talk رو به رو خواهید شد. در صورتی که قصد دارید گفتار عادی خود را به موسیقی رپ تبدیل کنید، گزینه Talk را لمس کرده و نسبت به ضبط صدای خود اقدام نمایید. پس از اتمام فرایند ضبط، برنامه مذکور با اضافه کردن افکت های خاص به صدای شما یک موسیقی رپ کاملا حرفه‌ای به شما تحویل خواهد داد. این گزینه برای آن دسته از افراد مبتدی کاربردی است. چرا که با استفاده از آن نیاز به داشتن مهارت در رپ خوانی نخواهید داشت.

برنامه AutoRap

از سوی دیگر با انتخاب گزینه Rap هیچ‌گونه تغییری بر روی صدای شما ایجاد نخواهد شد و می‌تواند صدای خود را ضبط کنید. برنامه AutoRap این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند صدای ضبط شده خود را در برنامه به اشتراک بگذارند و به رقابت با سایر کاربران بپردازید. علاوه بر آن ذخیره آهنگ بر روی گوشی و به اشتراک گذاری آن از طریق سایر اپلکیشن ها هم امکان پذیر است.

برنامه AutoRap

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S10

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه AutoRap پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان تبدیل گفتار به موسیقی رپ
  • امکان رقابت با سایر کاربران
  • امکان ذخیره و به اشتراک گذاری آهنگ

نقاط ضعف:

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 6

تاچ ال سی دی آیفون اس ای

تاچ ال سی دی iPhone 11 Pro Max

 

تعمیرات موبایل

 AutoRap by Smule
نام AutoRap by Smule
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Smule Music & Audio

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments