معرفی و دانلود برنامه اخبار داغ – دسترسی آسان به اخبار

برنامه اخبار داغ

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن به راحتی به اخبار روز ایران و جهان دسترسی داشته باشید، برنامه اخبار داغ یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه اخبار داغ بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن اخبار داغ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی و تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود به مطالعه اخبار بپردازند. اپلیکیشن اخبار داغ این امکان را فراهم اورده تا کاربران به تازه‌ترین خبرهای سیاسی، اقتصادی، ورزشی و غیره دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

اپلیکیشن اخبار داغ علاوه بر امکان دسترسی به اخبار روز ایران و جهان، قابلیت‌های دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایش قیمت سکه، ارز و خودرو اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی اپلیکیشن اخبار داغ بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه اخبار داغ

برنامه اخبار داغ شامل دسته‌بندی‌های مختلفی نظیر اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی و غیره می‌شود. با انتخاب هر یک از این دسته‌بندی‌ها، اخبار مربوط به آن دسته‌بندی در سه بخش جدیدترین، پربیننده‌ترین و پربحث‌ترین نمایش داده می‌شود. پس از اجرای برنامه اخبار داغ به صورت پیش‌فرض به دسته‌بندی اخبار روز منتقل می‌شوید.

با لمس خبر مورد نظر می‌توانید به مطالعه محتوای آن پرداخته و به مطالب مرتبط نیز دسترسی داشته باشید. در بخش نظرات نیز امکان بررسی نظرات سایر کاربران و ارسال دیدگاه فراهم آمده است. به منظور جا به جایی بین اخبار و دسترسی به خبر بعدی و یا قلبی نیازی به مراجعه مجدد به لیست اخبار نخواهید داشت و تنها کافیست تا انگشت خود را به سمت راست و یا چپ صفحه بکشید.

برنامه اخبار داغ

برنامه اخبار داغ از قابلیت‌هایی همچون تغییر سایز متن، رنگ زمینه، نوع فونت و تغییر نور صفحه نیز بهره می‌برد که دسترسی به این قابلیت‌ها از طریق آیکون موجود در قسمت فوقانی صفحه امکان‌پذیر است. همچنین امکان افزودن خبر به لیست علاقه‌مندی‌ها و یا به اشتراک گذاری آن از طریق آیکون‌های موجود در قسمت فوقانی صفحه نیز فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

برنامه اخبار داغ

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ

اپلیکیشن اخبار داغ شامل دسته‌بندی تحت عنوان پیشخوان می‌شود که کاربران می‌توانند با مراجعه به این دسته‌بندی به عناوین روزنامه‌ها، نرخ ارز و طلا، قیمت خودرو و نتایج زنده فوتبال دسترسی داشته باشند. همچنین در این بخش امکان دسترسی به لیست اخبار مورد علاقه نیز فراهم آمده است.

برنامه اخبار داغ

همانطور که در فوق نیز به آن اشاره شد، پس از اجرای برنامه اخبار داغ به صورت پیش‌فرض به صفحه اخبار روز منتقل می‌شوید. با این وجود کاربران می‌توانند صفحه پیش‌فرض خود را تغییر دهند. بدین منظور به دسته‌بندی مورد نظر خود مراجعه کرده و همانند تصویر زیر آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن اخبار داغ می‌توان به امکان جستجو اخبار با لمس آیکون به شکل ذره بین اشاره کرد.

برنامه اخبار داغ

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه، منوی تنظیمات نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق این منو حالت مطالعه در شب را فعال نمایند و یا با فعال‌سازی گزینه دریافت اخبار مهم، مهم‌ترین اخبار روز ایران و جهان را از طریق نوتیفیکیشن دریافت کنند.

برنامه اخبار داغ

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6 پلاس

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه داغ پرداختیم. به منظور دانلود برنامه اخبار داغ می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی اخبار
  • امکان ارسال دیدگاه
  • امکان به اشتراک گذاری اخبار
  • امکان افزودن خبر به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • قابلیت جستجو
  • امکان تغییر سایز متن، رنگ زمینه، نوع فونت و نور صفحه
  • حالت مطالعه در شب

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون 6s

دوربین اصلی آیفون 6 اس

ال سی دی iPhone 6s

تعمیرات موبایل

اخبار داغ
نام اخبار داغ
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده برترینها

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments