معرفی و دانلود برنامه بقچه (Boghche) – سفارش نان

برنامه بقچه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با یک اپلیکیشن موبایل قادر به سفارش آنلاین نان خواهید بود! بله برنامه بقچه (Boghche) این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه بقچه (Boghche) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن بقچه (Boghche)

اپلیکیشن بقچه (Boghche) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند نان مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهند. کاربران اپلیکیشن Boghche (بقچه) می‌توانند زمان تحویل سفارش را تعیین نمایند و سفارش خود را در بسته‌بندی مخصوص در محل دلخواه خود تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی اپلیکیشن بقچه (Boghche) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه بقچه (Boghche)

پس از اجرای برنامه بقچه (Boghche)  از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن خود را به منظور دریافت کد فعال‌سازی وارد کنید. پس از آن نیاز است تا اطلاعات دقیق خود را نظیر آدرس در برنامه Boghche (بقچه) ثبت نمایید. در حال حاضر تنها امکان خرید نان سنگک و بربری به دو صورت ساده و کنجدی در این برنامه فراهم آمده است. پس از انتخاب نوع و تعداد نان می‌توانید زمان دقیق تحویل نان را نیز مشخص کنید.

برنامه بقچه

پس از تایید اطلاعات، فاکتور سفارش نمایان می‌شود. اپلیکیشن بقچه (Boghche) نان را در بسته‌بندی مخصوص به مشتریان خود تحویل می‌دهد. بنابراین هزینه بسته‌بندی نیز به هزینه نان اضافه خواهد شد و نیاز است تا هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. متاسفانه در حال حاضر کاربران نمی‌توانند به صورت نقدی نسبت به پرداخت هزینه سفارش اقدام نمایند. پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، برنامه بقچه (Boghche) نزدیک‌ترین نانوایی به محله شما را انتخاب کرده و پس از خرید نان از نانوایی مورد نظر، سفارش را در ساعت تعیین شده به شما تحویل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر اپل

برنامه بقچه

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه بقچه (Boghche) نمایان می‌شود که از طریق این منو به راهنمای برنامه و همچنین تنظیمات حساب کاربری خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آدرس خود را تغییر دهید. اپلیکیشن بقچه (Boghche) برای دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده است. علاوه بر آن کاربران می‌توانند با مراجعه به وب سایت بقچه نیز نسبت به سفارش آنلاین نان اقدام نمایند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی گوشی سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه بقچه (Boghche) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه بقچه (Boghche) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان سفارش آنلاین نان
  • امکان تعیین زمان تحویل سفارش
  • تحویل نان در بسته بندی مخصوص

نقاط ضعف:

  • عدم امکان پرداخت هزینه به صورت نقدی
  • پوشش دهی محدود مناطق

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون ایکس آر

دوربین جلو آیفون XR

iPhone XR شیشه

تعمیرات موبایل

بقچه
نام بقچه
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده بقچه

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments