بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که بنا به هر دلیل تمایل داشته باشید که یک فایل پی دی اف یا PDF را ویرایش کنید. در این شرایط باید به دنبال برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor باشید. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه های PDF Editor یا پی دی اف ادیتور برای ادیت PDF

این روزها بخش عظیمی از کارهای ما با استفاده از اسناد و مدارکی پیش می‌رود که در قالب فایل PDF ارسال و دریافت می‌شوند. این موضوع سبب شده که در برخی شرایط نیاز داشته باشیم تا یک فایل PDF را ادیت یا ویرایش کنیم. انجام این کار به سادگی صورت نمی‌پذیرد و بدین منظور باید از برنامه هایی استفاده شود که قابلیت ویرایش PDF را دارند.

در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor را به منظور ویرایش فایل های PDF خدمت شما عزیزان معرفی کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی بهترین نرم افزار های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor

در ادامه لیستی از بهترین نرم افزار ها یا برنامه های ویرایش پی دی اف را خدمتتان ارائه می‌کنیم.

برنامه پی دی اف ادیتور Wondershare PDFelement

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

نرم افزار Wondershare PDFelement یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش PDF یا پی دی اف ادیتور (PDF Editor) فعلی موجود به شمار می‌رود. این برنامه با دو سیستم عامل ویندوز و مک او اس ایکس سازگاری دارد. این ابزار علاوه بر امکان ویرایش محتوای فایل های PDF امکان تبدیل آن ها به فرمت های دیگر نظیر PNG، JPG، GIF، BMP، PPT، XLS، DOC، HTML، ePub، TIFF و RTL را هم فراهم کرده است. یکی دیگر از قابلیت های خوب این برنامه مربوط به امکان جستجو در متن فایل پی دی اف می‌شود. این برنامه همچنین امکان رمزگذاری بر روی فایل های PDF را هم ارائه می‌کند تا سایر افراد قادر به ویرایش، کپی و دست کاری محتوای آن نباشند. قابلیت ادغام چند فایل PDF هم از دیگر قابلیت های خوب برنامه PDF Editor یا پی دی اف ادیتور Wondershare PDFelement محسوب می‌شود.

برنامه پی دی اف ادیتور PDF-XChange Viewer

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

اگر به دنبال یک برنامه خوب و نسبتا ساده‌تر برای ویرایش PDF هستید، برنامه PDF-XChange Viewer می‌تواند یکی از گزینه های خوب پیش رویتان محسوب شود. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا اسناد متنی و عکس‌های مد نظرتان یا هر فایل قابل پرینت دیگری را به فایل PDF تبدیل کنید. برخی از اصلی ترین قابلیت های نرم افزار PDF-XChange Viewer شامل مواردی همچون ساخت سربرگ و پاورقی، بوکمارک کردن خودکار، اضافه کردن واترمارک به صفحات پی دی اف، تایپ مستقیم بر روی فایل های پی دی اف می‌شوند. ضمنا این برنامه با سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد.

برنامه پی دی اف ادیتور FlexiPDF 2017

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

یکی دیگر از پی دی اف ادیتور های (PD Editor) جدیدتر و قدرتمندی که می‌توانید از آن برای ویرایش PDF استفاده کنید،  برنامه FlexiPDF 2017 است. این برنامه به ساده‌ترین شکل ممکن امکان ویرایش متون و بخش های مختلف فایل های پی دی اف را ارائه می‌کند. یکی از قابلیت های اصلی این برنامه مربوط به توانایی آن در تبدیل فایل های PDF به فایل های متنی می‌شود. همچنین این ابزار قادر است تا فایل های اسکن شده را به فایل های PDF قابل ویرایش تبدیل کند. برنامه FlexiPDF 2017 با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد.

برنامه پی دی اف ادیتور Foxit PhantomPDF

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

نرم افزار PDF Editor یا پی دی اف ادیتور قدرتمند بعدی که می‌توانید از آن استفاده کنید، برنامه Foxit PhantomPDF است. این برنامه به شکل ویژه‌ای امکان مدیریت، ویرایش و ساخت فایل های PDF را فراهم می‌آورد. برنامه مذکور قابلیت پشتیبانی از فرمت های بسیار متنوعی (حداقل 100 فرمت) را دارد و این مسئله سبب شده که به یکی از بهترین ابزارهای PDF Editor فعلی موجود تبدیل شود. رابط کاربری نرم افزار Foxit PhantomPDF هم بسیار زیبا طراحی شده و حجم کلی نرم افزار هم بسیار پایین است. این برنامه شامل سه نسخه مختلف با لقب‌های Standard، Business و Education می‌شود. ضمنا این ابزار پی دی اف ادیتور (PDF Editor) هم فقط با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد.

برنامه پی دی اف ادیتور Master PDF Editor

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

اصلی ترین ویژگی نرم افزار پی دی اف ادیتور Master PDF Editor مربوط به سازگاری آن با سیستم عامل های ویندوز، مک او اس و لینوکس می‌شود. پس اگر به دنبال یک برنامه PDF Editor قدرتمند و سازگار با سیستم عامل لینوکس، مک او اس یا ویندوز هستید، نرم افزار Master PDF Editor یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این برنامه امکاناتی همچون تغییر و ویرایش متن فایل PDF، امکان نوشتن کامنت بر روی برگه های آن، بوکمارک کردن، اضافه کردن امضای دیجیتال و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی های این ابزار می‌توان به امکان ادغام فایل های PDF و استخراج این فایل ها در قابل عکس اشاره داشت.

برنامه پی دی اف ادیتور WinPDFEditor

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

نرم افزار PDF Editor یا پی دی اف ادیتور WinPDFEditor رابط کاربری بسیار ساده و روانی دارد که هر کاربر مبتدی به سادگی قادر به استفاده از آن خواهد بود. حجم کلی این برنامه 14.9 مگابایت است و با نسخه های 32 و 64 بیتی سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد. از ویژگی های اصلی این PDF Editor می‌توان به مواردی همچون امکان ویرایش و اضافه کردن نوشته به متن فایل PDF، حذف بخشی از متن فایل PDF، چرخاندن فایل PDF، اضافه کردن عکس به فایل PDF، اضافه کردن واترمارک به فایل PDF، تبدیل PDF به فرمت هایی همچون doc، txt، JPG، TIF، GIF، PNG، BMP، HTML و SWF و غیره اشاره کرد.

برنامه پی دی اف ادیتور Infix PDF Editor

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

برنامه Infix PDF Editor شامل دو نسخه معمولی و پرو (Pro) می‌شود که مطمئنا دانلود نسخه پرو آن بازده بهتری برایتان خواهد داشت. نرم افزار مذکور قابلیت های متنوعی از قبیل ویرایش متن فایل PDF، امکان حذف بخشی از آن، غلط گیری متن فایل PDF به 5 زبان مختلف، ویرایش عکس های موجود در فایل PDF، امکان جستجوی در متن برای یافتن عبارت خاص، قابلیت اضافه کردن تصاویر به فایل PDF و غیره را ارائه می‌کند. برنامه Infix PDF Editor فقط با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد.

پلاگین پی دی اف ادیتور PitStop Pro در ادوبی آکروبات

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

ابزار PitStop Pro یک پلاگین است که می‌توانید آن را در ادوبی آکروبات (Adobe Acrobat) نصب کنید و از طریق آن به ویرایش فایل های PDF خود بپردازید. از ویژگی های اصلی آن می‌توان به امکان ویرایش متن، تصویر و غیره در فایل PDF، ویرایش فونت هایی که در سیستم وجود ندارد، اضافه کردن تمپلیت های مختلف، قابلیت بررسی و تصحیح خودکار متن فایل PDF و غیره اشاره کرد. این پلاگین در مقایسه با بیشتر برنامه های نام برده شده از حجم بالاتری برخوردار است. ضمنا فراموش نکنید که این ابزار یک پلاگین است و برای استفاده از آن باید حتما نرم افزار ادوبی آکروبات (Adobe Acrobat) بر روی کامپیوترتان نصب باشد.

برنامه پی دی اف ادیتور Foxit Advanced PDF Editor

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

نرم افزار بعدی که می‌توانید از آن به عنوان یکی از کارآمدترین برنامه های ویرایش PDF استفاده کنید، برنامه Foxit Advanced PDF Editor است. این ابزار فقط با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد و امکاناتی مثل اضافه کردن متن به فایل PDF، حذف بخشی از متن آن، ویرایش متن فایل PDF، قابلیت وارد کردن فونت، امکان اضافه کردن صفحات فایل پی دی اف دیگر به یک فایل PDF مد نظرتان، امکان خروجی گرفتن از یک یا چند صفحه به خصوص فایل PDF، تغییر فونت و سایر نوشته های متن، قابلیت اضافه کردن عکس های مد نظر به فایل های PDF و غیره را ارائه می‌کند. ضمنا رابط کاربری برنامه پی دی اف ادیتور Foxit Advanced PDF Editor بسیار روان و مناسب است و نسخه پرتابل (Portable) آن را می‌توان بدون نیاز به نصب در کامپیوترهای ویندوزی استفاده کرد.

برنامه پی دی اف ادیتور PDF Studio Pro

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

برنامه PDF Studio شامل دو نسخه استاندارد (Standard) و پرو (Pro) می‌شود که توصیه می‌کنیم به دنبال نسخه پروی آن باشید. این نرم افزار پی دی اف ادیتور یا PDF Editor مجموعه ای از قابلیت های مختلف و حیاتی به منظور ویرایش یا ادیت PDF را ارائه می‌نماید. برای مثال این برنامه علاوه بر امکان اضافه کردن یا حذف بخشی از متن فایل PDF، قابلیت هایی مثل اضافه کردن سرآمد یا هدر، اضافه کردن فوتر، اضافه کردن واترمارک تهیه بوکمارک، حذف برخی از صفحات فایل PDF، حاشیه نویسی و نشانه گذاری و غیره را ارائه می‌کند. نکته بعدی که در مورد این برنامه باید بدانید مربوط به سازگاری آن با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک او اس می‌شود.

برنامه پی دی اف ادیتور PDF Annotator

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

متاسفانه نرم افزار PDF Annotator فقط با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد. این برنامه از سوی منابع زیادی به عنوان یکی از بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor معرفی شده و ما هم آن را در لیست بهترین ابزارهای PDF Editor مورد نظرمان جای داده‌ایم. این برنامه قابلیت هایی مثل ویرایش متن فایل PDF، اضافه کردن یا حذف بخشی از متن آن، اضافه کرد حاشیه و پاورقی به صفحات فایل PDF، اضافه کردن عکس به فایل PDF و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک پی دی اف ادیتور یا PDF Editor قدرتمند و با کیفیت هستید، توصیه می‌کنیم که حتما یک بار هم که شده برنامه PDF Annotator را امتحان کنید.

برنامه پی دی اف ادیتور PDFill PDF Editor

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

برنامه PDFill PDF Editor هم از دیگر ابزارهایی محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید فایل های PDF خود را ویرایش کنید. این برنامه فقط با نسخه های 32 و 64 بیتی سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد و منوی آن مملو از گزینه های مختلفی است که ویرایش PDF را در هر زمینه‌ای ممکن می‌کنند. شاید به دلیل وجود گزینه های زیاد در برنامه PDFill PDF Editor کمی سردرگم شوید و استفاده از آن برایتان دشوار شود، اما باید بدانید که وجود این گزینه های زیاد تضمینی بر پتانسیل بالای برنامه برای انجام ویرایش های مختلف بر روی فایل های پی دی اف خواهد بود. برخی از ویژگی های اصلی این نرم افزار شامل مواردی همچون امکان حذف، اضافه کردن یا ویرایش بخشی از متن فایل PDF، تبدیل عکس به PDF و برعکس، امکان رمزگذاری بر روی فایل های PDF، قابلیت تشخیص غلط های املایی در متن فایل PDF و تصحیح آن‌ها، امکان جداسازی عکس های موجود در فایل PDF از آن و غیره می‌شوند.

 برنامه پی دی اف ادیتور Power PDF Advanced

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

نرم افزار Power PDF Advanced هم از دیگر ابزارهایی است که با رابط کاربری ساده بهترین قابلیت ها و امکاناتی که به منظور ویرایش فایل های پی دی اف نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه با سیستم عامل ویندوز سازگاری کامل دارد و امکاناتی همچون اضافه کردن واترمارک به صفحات PDF، اضافه کردن پسورد به فایل PDF، ویرایش و اضافه کردن متن به بخش های مختلف فایل PDF، وارد کردن مستقیم اطلاعات و متن فایل های TXT، XML، XFDF و CSV به برنامه و فایل PDF و غیره را ارائه می‌کند.

برنامه پی دی اف ادیتور Expert PDF Professional

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

برنامه Expert PDF Professional در اصل ابزاری است که با استفاده از آن قادر به تبدیل فایل های مختلف به فایل پی دی اف یا PDF می‌شود، اما در کنار این هدف اصلی، قابلیت هایی را ارائه می‌کند که مربوط به ویرایش یا ادیت PDF می‌شوند. بنابراین از این برنامه هم می‌توان به عنوان یک ابزار مناسب برای ویرایش PDF یاد کرد. از جمله قابلیت های ویرایشی این برنامه می‌توان به مواردی همچون امکان هایلایت کردن بخشی از متن، امکان ترکیب فایل های PDF ساخته شده، قابلیت اضافه کردن عکس و متن به فایل PDF، استخراج صفحات دلخواه از فایل PDF، امکان اضافه کردن واترمارک و غیره اشاره کرد. ضمنا نرم افزار پی دی اف ادیتور Expert PDF Professional فقط با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد.

برنامه پی دی اف ادیتور A-PDF Merger

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

اگر به دنبال یک برنامه بسیار ساده هستید که فقط امکان ادغام چند فایل PDF یا قابلیت های دیگری مثل اضافه کردن واترمارک و پسورد به فایل PDF را ارائه کند، همین حالا برنامه A-PDF Merger را دانلود کنید. این برنامه از قابلیت های نام برده شده پشتیبانی به عمل می‌آورد اما امکان ادیت مستقیم متن فایل های PDF را ارائه نمی‌کند. برنامه ساده و روان A-PDF Merger با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری داشته و یک ابزار قدیمی است که حجم بسیار ناچیزی دارد.

یک روش آنلاین برای ادیت یا ویرایش فایل های PDF

اما علاوه بر نرم افزارهایی که معرفی کردیم، می‌توانید به منظور ویرایش PDF از سایت های خاصی هم استفاده کنید که سرویس پی دی اف ادیتور یا PDF Editor را به صورت آنلاین و تحت وب ارائه می‌کنند. برای مثال سایت pdfescape.com یک نمونه از این نوع سایت ها محسوب می‌شود. اصلی ترین مزیت این سایت ها آن است که دیگر محدود به سیستم عامل های خاص نیستند. شما حتی با استفاده از گوشی اندرویدی یا آیفون خود می‌توانید به این سایت ها مراجعه کرده و ضمن بارگذاری فایل PDF مد نظرتان آن را ادیت کنید.

بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF

کافیست که بعد از مراجعه به سایت مذکور، گزینه Free Online را از بخش سمت چت انتخاب کنید. سپس می‌توانید با انتخاب گزینه Upload PDF to PDFescape فایل پی دی اف مورد نظرتان را از دستگاه در سایت آپلود نمایید. پس از انجام این کار محیط ویرایشگر یا ادیتور پی دی اف تحت وب پیش رویتان قرار می‌گیرد و با استفاده از آیتم ها و گزینه های ارائه شده در آن قادر به ویرایش فایل PDF انتخابی خود خواهید بود. پس از روش های آنلاین و سایت های پی دی اف ادیتور مختلف هم می‌توان به منظور ادیت یا ویرایش فایل های PDF استفاده کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF پرداختیم. در این راستا 15 نرم افزار و 1 سایت آنلاین معرفی شدند. بدون تردید امکان معرفی تمام ابزارهای پی دی اف ادیتور یا PDF Editor در قالب یک مقاله وجود ندارد، بنابراین ما سعی کردیم بهترین موارد موجود را با توجه به تجربه و تحقیق خود معرفی کنیم. اگر شما هم با نرم افزار های بهتری آشنایی دارید لطفا آن را در بخش نظرات همین مقاله برای سایر کاربران معرفی کنید. ضمنا اگر تجربه استفاده از برنامه های معرفی شده را هم داشتید، نظر خود را در مورد آن با ما و سایر کاربران اشتراک گذاری نمایید. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments