حل مشکل لینک دیوایس کلش اف کلنز و ارور Already Linked

مشکل لینک دیوایس کلش

اگر در حین تلاش به منظور لینک کردن اکانت کلش خود به دستگاه دیگر یا اصطلاحا لینک دیوایس (Link Device) با ارور Already Linked مواجه می‌شوید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم در مورد حل مشکل لینک دیوایس کلش اف کلنز و ارور Already Linked صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با مشکل لینک دیوایس کلش اف کلنز و ارور Already Linked

بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که با استفاده از قابلیت لینک دیوایس (Link a Device)، یک بار اکانت کلش خود را از گوشی یا تبلتی به گوشی یا تبلت دیگر منتقل کنید. این انتقال می‌تواند از اندروید به آی او اس یا برعکس باشد. برای آشنایی با نحوه انجام این کار از مقاله “آموزش انتقال اکانت کلش اف کلنز به گوشی دیگر (اندروید و iOS)” استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

اما متاسفانه برخی کاربران در حین انجام این کار با اروری تحت عنوان Already Linked مواجه می‌شود که مضمون The current village has already been linked. The linking can be done only once را به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم به صحبت در مورد حل مشکل لینک دیوایس کلش اف کلنز و ارور Already Linked بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

مشکل لینک دیوایس کلش اف کلنز و ارور Already Linked

دلیل نمایش ارور Already Linked در کلش اف کلنز

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، سوپرسل فقط یک بار امکان لینک کردن اکانت یا انتقال آن از یک دستگاه به دستگاه دیگر را می‌دهد. بنابراین به احتمال زیاد مواجه شدن شما با ارور Already Linked با این مسئله ارتباط دارد و اکانت مورد نظر قبلا از یک دستگاه به دستگاه دیگر انتقال یافته است. اگر اکانت کلش اف کلنز مورد نظر را خریده باشید، احتمال اینکه قبلا از قابلیت دیوایس لینک استفاده شده باشد، زیادتر خواهد بود. اما چگونه می‌توانیم این مشکل را رفع کنیم؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

حل مشکل لینک دیوایس و ارور Already Linked کلش اف کلنز

برای حل این مشکل توصیه می‌کنیم که با سوپرسل تماس حاصل کنید و با ارائه دقیق مشخصات اکانت خودتان از سوپرسل بخواهید تا کد انتقال اکانت و فعال سازی آن در دستگاه جدید را برایتان ارسال کند. به عنوان مثال فرض کنید قبلا از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کردید و سپس یک آیفون خریداری کردید و اکانت کلش خود را با استفاده از قابلیت لینک دیوایس به آیفون منتقل نمودید. پس از گذشت چند وقت آیفون جدیدی خریداری کردید و قصد دارید که آیفون قبلی خود را بفروشید.

مشکل لینک دیوایس کلش

در این شرایط به دلیل اینکه قبلا یک بار از قابلیت لینک دیوایس استفاده کرده بودید، دیگر نمی‌توانید از این ویژگی برای انتقال اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) خود از آیفون قدیمی به جدید استفاده کنید. پس باید با سوپرسل تماس بگیرید و با ارائه مشخصات دقیق اکانت خود و توضیح شرایط خودتان از آن‌ها بخواهید تا یک لینک انتقال اکانت را در اختیارتان قرار دهند. در نظر داشته باشید که برای مکاتبه با سوپرسل باید زبان انگلیسی نسبت قوی داشته باشید. اگر برای مکاتبه با سوپرسل مشکل دارید، می‌توانید تماسی با کارشناسان موبایل کمک برقرار کنید و حل مشکل لیک دیوایس و انجام مکاتبات لازم به منظور انتقال اکانت کلش به گوشی جدیدتان را به ما بسپارید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در مورد حل مشکل لینک دیوایس کلش اف کلنز و ارور Already Linked صحبت کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

باتری آیفون ایکس

تاچ ال سی دی سی 9 پرو

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (7)

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ممد
ممد
2 سال گذشته

ببخشید من این گزینه link a deviceرو توی تنظیمات ندارم چیکار کنم

Amir
Amir
3 سال گذشته

سلام من نسخه جدیدکلش رودانلود کردم ولی وقتی میرم داخل بازی میزنه بروزرسانی کنید میرم بروزرسانی کنم بروزنمیشه بایدچکارکنم میشه کمکم کنین

ابراهیم خراجی
ابراهیم خراجی
5 سال گذشته

اقا این نیست یه کد تاییده میخواد میشه کمک کنید خواهشا اگه میشه جواب بدید

ابراهیم خراجی
ابراهیم خراجی
5 سال گذشته

اقا این نیست یه کد تاییده میخواد میشه کمک کنید خواهشا

یالان
یالان
5 سال گذشته

سلام خسته نباشید , میخواستم بگم که تو بروز رسانی جدید کلش like deviceنیست اکانتم کد بازگشایی میخواد لطفا کمکم کنید مرسی