تعمیر یا تعویض اسپیکر آیفون ۵s تعمیر یا تعویض اسپیکر آیفون ۵s

تعمیر یا تعویض اسپیکر آیفون ۵s

اسپیکر آیفون 5S از قطعاتی نیست که خیلی زیاد در این گوشی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کند، اما با این حال ممکن است برخی کاربران نیاز به انجام این تعمیر داشته باشند. با سرویس موبایل می‌توانید تعمیر اسپیکر آیفون 5S اپل را ارزان ترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

عوامل اصلی خراب شدن اسپیکر آیفون 5s

عوامل متعددی می‌توانند منجر به خراب شدن اسپیکر آیفون 5S اپل شوند اما در این بین برخی عوامل نسبت به سایر موارد شایع تر هستند. برای مثال یکی از اصلی ترین عواملی که عموما منجر به خراب شدن اسپیکر آیفون 5S می‌شود، آب خوردگی است. نفوذ آب به داخل موبایل و تماس آن با اسپیکر دستگاه می‌تواند عامل خرابی اسپیکر باشد. از سوی دیگر وارد شدن ضربه به دستگاه هم می‌تواند منجر به خراب شدن اسپیکر آیفون 5S شود. در برخی شرایط دیگر هم دیده شده که اسپیکر گوشی بدون دخالت کاربر و بنا به دلایل نامعلوم از کار می‌افتد. درست است که خراب شدن و تعمیر اسپیکر آیفون 5S از تعمیرات رایج این گوشی نیست اما مشکلی است که اگر رخ دهد می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.

 

برای تعویض اسپیکر آیفون 5 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

هزینه تعمیر اسپیکر آیفون 5S چقدر است؟

مطمئنا به محض اینکه هر مشکل سخت افزاری در گوشی ایجاد شود، اولین فکری که به ذهن ما می‌رسد این خواهد بود که برای رفع این مشکل باید چقدر هزینه کرد! اسپیکر آیفون 5S هم از این موضوع مستثنا نیست و اگر نیاز به تعمیر آن داشته باشید مطمئنا به فکر هزینه آن خواهید افتاد. خوشبختانه هزینه تعمیر اسپیکر آیفون 5S بالا نیست و اجرت تعمیر آن و همچنین خرید کپسول اسپیکر بالا نخواهد بود. پس نگران هزینه تعمیر اسپیکر آیفون 5S نباشید. اگر می‌خواهید تعمیر اسپیکر آیفون 5S خود را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعمیر یا تعویض اسپیکر آیفون 5S چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه تعویض اسپیکر آیفون 5 اس اپل خیلی زمان‌گیر نیست و اگر تعمیرکاری که قرار است این تعمیر را روی گوشی شما انجام دهد تجربه لازم را داشته باشد می‌تواند ظرف نهایتا 1 ساعت پروسه مذکور را تکمیل کند. البته سرعت عمل تعمیرکار در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. عموما تعمیرکاران بازار آزاد برای انجام اینگونه تعمیرات یک الی 2 روز زمان از مشتری می‌خواهند، در حالی که تعمیر اسپیکر آیفون 5S می‌تواند ظرف مدت زمان بسیار کوتاه‌ترین و حتی چند ساعت انجام شود. اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اسپیکر آیفون 5 اس خود را تعویض کنید می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون ۵S 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5s اپل

تعمیر اسپیکر آیفون 5S

آیا شخصا قادر به تعویض یا تعمیر اسپیکر آیفون 5 اس اپل خواهیم بود؟

از آنجایی که تعویض یا تعمیر اسپیکر آیفون 5 اس کار خیلی سختی نیست، بنابراین شما هم با کمی دقت و حوصله قادر به انجام این کار خواهید بود. البته برای انجام این کار لازم است که ابزارهای لازم برای تعمیر آیفون 5S و باز کردن این گوشی را داشته باشید و همچنین یک عدد کپسول اسپیکر آیفون 5S را هم خریداری نمایید. برای خرید این قطعات می‌توانید به فروشگاه خرید قطعات موبایل شرکت موبایل کمک مراجعه نمایید. سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض اسپیکر آیفون 5S اپل ارائه شده نسبت به تعویض اسپیکر آیفون خود وارد عمل شوید. سعی کنید مراحل را به طور دقیق طبق توضیحاتی که ارائه شده‌اند طی نمایید تا مشکلی در پروسه تعمیر ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

تعمیر اسپیکر آیفون 5s را با کمترین هزینه توسط موبایل کمک انجام دهید!

اگر می‌خواهید تعمیر یا تعویض اسپیکر آیفون 5 اس شما با صرف کمترین هزینه ممکن و در سریع ترین زمان انجام گیرد و از ضمانت قطعه تعویض شده هم بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان واحد تعمیر موبایل کمک از مدرن ترین ابزارهای تعمیر و همچنین جدیدترین متدها برای تعمیر کردن گوشی مشتریان گرامی استفاده به عمل می‌آورند و قطعاتی که در گوشی مشتریان تعویض می‌شوند را با ضمانت نصب می‌کنند. بنابراین با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر اسپیکر آیفون 5S اپل را با اطمینان خاطر انجام دهید. به منظور ثبت سفارش تعمیر اسپیکر آیفون 5S اپل خود کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 5s

قیمت بازر آیفون 5s 

قیمت اسپیکر مکالمه آیفون 5s

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل