تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۵S تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۵S

تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۵S

باتری تمام گوشی های موبایل پس از خرید گوشی به مرور زمان با افت کیفیت شارژدهی رو به رو می‌شود و کاربر را ملزم می‌کند تا نسبت به تعویض آن وارد عمل شود. آیفون 5S اپل هم از این مسئله مستثنا نیست.اما چطور می‌توانیم تعمیر باتری آیفون 5S اپل را با اطمینان انجام دهیم؟ سرویس موبایل کمک این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا تعمیر باتری آیفون 5S اپل را با کمترین هزینه ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری آیفون 5S کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چرا باتری گوشی ها به مرور زمان با افت کیفیت مواجه می‌شود؟

باتری لیتیوم یونی در حال حاضر بهترین نوع از باتری های شارژی هستند، به همین دلیل از این نوع باتری ها در گوشی های موبایل استفاده می‌شود. این باتری نقاط قوت زیادی دارند اما یک نقطه ضعف آزاردهنده در آن ها وجود دارد که مربوط به از دست رفتن تدریجی توان شارژدهی و ظرفیت آن ها می‌شود. باتری های لیتیوم یونی به مرور زمان و وقتی که در سیکل های شارژ متعدد قرار می‌گیرند، توان و ظرفیت اصلی خود را از دست می‌دهند و بعد از تقریبا 2 سال ظرفیت آن ها به چیزی در حدود 70 الی 80 درصد از ظرفیت اسمی می‌رسد. متاسفانه این مسئله یک امر اجتناب‌ناپذیر است و ماهیت باتری های لیتیوم یونی به همینگونه خواهد بود. پس هیچ راهی برای جلوگیری از این موضوع وجود ندارد.

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 5S

 

چه عواملی می‌توانند منجر شوند که کاربر به تعمیر باتری نیاز پیدا کند؟

اصلی ترین دلیلی که باعث می‌شود کاربران به دنبال تعمیر باتری گوشی خود بروند مربوط به همان افت کیفیت شارژدهی باتری و از دست رفتن بخش قابل توجهی از ظرفیت اسمی آن می‌شود که می توان گفت دیگر زمان تعویض باطری آیفون شما رسیده که در بخش قبل به طور دقیق در مورد آن صحبت کردیم. اما در برخی شرایط خاص ممکن است عوامل دیگری هم منجر به مسئله شوند.

برای مثال از کار افتادن کامل باتری یا مسئله تورم باتری می‌تواند کاربر را ملزم به انجام این کار کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مسئله تورم باتری و باد کردن آن به مطالعه مقاله دلیل تورم و باد کردن باتری گوشی چیست بپردازید.

هزینه تعمیر باتری آیفون 5s اپل چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5S اپل زیاد نیست و شما با صرف یک هزینه معقولانه و نسبتا ناچیز می‌توانید تعویض باتری این گوشی را انجام دهید. عموما تعمیرات گوشی به این صورت است که هزینه قطعات و اجرت تعمیر گوشی های جدیدتر بیشتر از گوشی های قدیمی‌ خواهد بود. از آنجایی که آیفون 5S اپل از آیفون های قدیمی این شرکت است، بنابراین هزینه  تعویض یا تعمیر باتری آیفون شما زیاد نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5s 

 

تعمیر باتری آیفون 5S اپل

تعویض باتری آیفون 5s اپل چقدر زمان می‌برد؟

اگر تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5s اپل را به تعمیرکار مجربی واگذار کنید که برای باز کردن موبایل از ابزارها و روش های استاندارد استفاده کند، ظرف نهایتا 1 ساعت تعمیر یا تعویض باتری گوشی شما انجام خواهد شد. به طور کلی تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5s اپل از تعمیرات نه چندان زمان‌گیر این گوشی محسوب می‌شود و ظرف مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد. اگر می‌خواهید تعمیر باتری آیفون 5s اپل خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید و گوشی را بعد از تعویض باتری با ضمانت درب منزلتان تحویل بگیرید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

 

به اورجینال بودن باتری جدید در حین تعویض باتری آیفون 5s دقت کنید!

یکی از مهمترین مسائلی که باید در حین تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5S اپل به آن دقت شود این است که باتری جدید کاملا اورجینال و اصل باشد، در غیر این صورت ممکن است ظرف مدت زمان کوتاهی دوباره همه چیز مثل قبل و حتی بدتر شود. ضمن اینکه باتری های تقلبی و غیر استاندارد می‌توانند حتی ریسک بروز حوادثی همچون انفجار و آتش گرفتن گوشی را هم افزایش دهند. پس همیشه سعی کنید تعویض باتری آیفون 5 اس خود را به تعمیرکاری قابل اعتماد واگذار کنید. کارشناسان موبایل کمک تعویض باتری گوشی شما را با ضمانت اورجینال بودن باتری جدید انجام خواهند داد.

 

برای تعویض باتری آیفون 5S کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

آیا شخصا می‌توانیم تعمیر باتری آیفون 5s را انجام دهیم؟

اگر کمی زمان و حوصله صرف کنید، می‌توانید شخصا هم تعویض باتری آیفون 5S اپل را انجام دهید. بدین منظور ابتدا باید ابزارهای لازم برای باز کردن آیفون 5 اس و همچنین باتری اورجینال این گوشی را از فروشگاه موبایل کمک تهیه کنید. سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض باتری آیفون 5S اپل ارائه شده، باتری آیفون خود را تعویض کنید. سعی کنید تمام مراحل کار را به طور دقیق و طبق راهنمایی پیش ببرید که ارائه کردیم تا خدای نکرده با مشکل خاصی مواجه نشوید.

تعویض باتری آیفون 5 اس را با کمترین قیمت در موبایل کمک انجام دهید!

اگر بنا به هر دلیل نیاز به تعویض باتری و کلیه تعمیرات آیفون 5S داشتید و به دنبال مرجعی قابل اعتماد برای انجام این کار بودید، موبایل کمک یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر و تعمیر باتری آیفون 5S اپل خود را با کمترین هزینه و قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. ضمن اینکه موبایل کمک تمام گوشی هایی که در این مرکز تعمیر می‌شوند را گارانتی می‌کند. پس با موبایل کمک می‌توانید یک تعمیر بدون دردسر و مطمئن را تجربه کنید. به منظور ثبت سفارش تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5S اپل خود کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه سفارش آنلاین تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 5 اس

قیمت باتری آیفون 5 اس

قیمت باتری آیفون 5s

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل