معرفی و دانلود برنامه سیار Sayar ؛ یافتن ارائه دهندگان خدمات

برنامه سیار (Sayar)

برنامه سیار این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید به صورت آنلاین و از طریق گوشی همراه به جستجو سرویس دهنده خدمات مورد نظر خود بپردازید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه سیار (Sayar) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن سیار (Sayar)

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در یافتن ارائه دهنده یک سرویس خاص دچار مشکل شده باشید. در چنین شرایطی اپلیکیشن سیار (Sayar) می‌تواند مشکل شما را حل کند! با استفاده از اپلیکیشن مذکور قادر خواهید بود تا به راحتی به جستجوی سرویس دهنده خدمات مورد نظر خود بپردازید.

بیشتر بخوانید: مرجع تعمیرات موبایل

علاوه بر آن، اپلیکیشن Sayar (سیار) این امکان را فراهم می‌آورد تا افرادی که دارای تخصص در زمینه خاصی هستید، بتوانند با ثبت خدمات خود در این برنامه آن را به سایر افراد معرفی کنند. اپلیکیشن مذکور برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن سیار (Sayar) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه سیار (Sayar)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، شما می‌توانید توسط برنامه سیار (Sayar) نسبت به جستجو و یافتن سرویس دهنده خدمات مورد نظر خود اقدام نمایید. همچنین می‌توانید با ثبت تخصص خود در برنامه مشتری جذب کنید. برنامه Sayar (سیار) خدمات متنوعی را ارائه می‌کند که هر کدام در دسته بندی های جداگانه نظیر ساختمان، حمل و نقل، برق کاری و غیر قابل دسترسی هستند. هر یک از این دسته بندی ها شامل زیر شاخه های مختلفی می‌شوند. به عنوان مثال با انتخاب دسته بندی ساختمان به زیر شاخه های نظیر گچ کاری، داربست و غیره دسترسی خواهید داشت.

برنامه سیار (Sayar)

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

توجه داشته باشید که به منظور دسترسی به تمامی قابلیت های ارائه شده توسط برنامه سیار (Sayar) نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. سرویس های این برنامه در بسیاری از شهرهای ایران قابل استفاده هستند. بنابراین در هنگام عضویت، با انتخاب شهر خود قادر به مشاهده سرویس دهندگان آن شهر خواهید بود. برنامه سیار (Sayar) از قابلیت کاربردی جستجو هم بهره می‌برد. بنابراین اگر به دنبال سرویس خاصی هستید تنها کافیست تا با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه پایین و سمت راست صفحه به بخش جستجو مراجعه کنید و به جستجوی سرویس و خدمات مورد نظر بپردازید.

برنامه سیار (Sayar)

با انتخاب هر یک از خدمات می‌توانید به لیستی از ارائه دهندگان خدمات مورد نظر به همراه توضیحات، شمار تماس و منطقه ارائه دهنده سرویس دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از طریق این برنامه به صورت مستقیم نسبت به برقراری تماس و یا ارسال پیامک به شخص مورد نظر اقدام کنید.

برنامه سیار (Sayar)

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی برنامه سیار (Sayar) مربوط به امکان ثبت درخواست می‌شود. اگر به دنبال ارائه دهنده سرویس خاصی هستید، می‌توانید نسبت به ثبت درخواست خود در این برنامه اقدام نمایید و قیمت پیشنهادی خود را وارد کنید. بدین ترتیب ارائه دهندگان خدمات مورد نظر با شما تماس خواهند گرفت.

برنامه سیار (Sayar)

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی گوشی سامسونگ  

برنامه سیار (Sayar) این امکان را فراهم می‌آورد تا صاحبان مشاغل و کسب و کارها بتوانند خدمات خود را در این برنامه ثبت نمایند. با ثبت سرویس در این برنامه قادر خواهید بود تا خدمات خود را به سایر کاربران معرفی کرده و برای کسب و کار خود تبلیغ کنید.

برنامه سیار (Sayar)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه سیار (Sayar) پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته بندی خدمات و سرویس ها
  • امکان ثبت درخواست
  • امکان ثبت سرویس
  • قابلیت جستجو

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

iPhone X قطعات

قاب پشت آیفون 11 Pro

iPhone 8 Plus شیشه

تعمیرات موبایل

سیار
نام سیار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده shunico

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments