معرفی و دانلود برنامه لیست کامل خلافی خودرو

برنامه لیست کامل خلافی خودرو

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای آگاهی از جزییات دقیق جرایم خودرو خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه لیست کامل خلافی خودرو را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه لیست کامل خلافی خودرو بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن لیست کامل خلافی خودرو

در گذشته به منظور دریافت لیست خلافی خودرو و اطلاع از جزییات دقیق جرایم نیاز بود تا به دفاتر پلیس 10+ مراجعه شود. در حالی که امروزه کاربران می‌توانند به راحتی و تنها با استفاده از اپلیکیشن لیست کامل خلافی خوردو از جرایم خودرو مطلع شوند و نسبت به پرداخت جرایم اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن مذکور برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی مختصر اپلیکیشن لیست کامل خلافی خودرو بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه لیست کامل خلافی خودرو

برنامه لیست کامل خلافی خودرو کاربران خود را از جزییات دقیق جرایم رانندگی مطلع می‌سازد. این برنامه شامل سه قابلیت مختلف می‌شود. اولین قابلیت برنامه مربوط به استعلام خلافی خودرو است. کاربران می‌توانند به راحتی توسط این اپلیکیشن به جزییات تخلفات خود دسترسی داشته باشند. این جزییات شامل شرح، نوع، محل و تاریخ تخلف می‌شود. همچنین میزان جریمه نیز قابل مشاهده خواهد بود و می‌توانید به راحتی از طریق این برنامه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نمایید.

برنامه لیست کامل خلافی خودرو

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه لیست کامل خلافی خودرو مربوط به استعلام تصادفات رانندگی می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند از جزییات تصادفات خود توسط این برنامه مطلع شود و به اطلاعاتی از قبیل تاریخ، محل، نوع و علت تصادف دسترسی داشته باشد. نمایش نمره منفی گواهینامه جزو دیگر قابلیت های برنامه لیست کامل خلافی خودرو به شمار می‌رود و کاربران می‌توانند به راحتی تعداد تخلفات و نمره منفی گواهینامه خود را توسط این برنامه مشاهده کنند.

برنامه لیست کامل خلافی خودرو

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه لیست کامل خلافی خودرو پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان اطلاع از جزییات دقیق جرایم رانندگی
  • امکان استعلام تصادفات
  • نمایش نمره منفی گواهینامه
  • امکان پرداخت جریمه

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی آیفون ایکس آر

درب پشت آیفون X

قیمت دوربین اصلی آیفون XS

تعمیرات موبایل

لیست کامل خلافی خودرو
نام لیست کامل خلافی خودرو
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده mkjdeveloper

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
شهاب
شهاب
4 سال گذشته

حالا نمی شد یک لینک دانلود هم بزارید

حسین زمانی
حسین زمانی
4 سال گذشته
پاسخ به  شهاب

پایین مطلب لینک دانلود هست