معرفی و دانلود بازی Space Frontier : پرتاب موشک به فضا

معرفی و دانلود بازی Space Frontier : پرتاب موشک به فضا

اگر به دنبال یک بازی جذاب هستید که در مقایسه با سایر بازی های ارائه شده برای موبایل گیم پلی متفاوتی را ارائه کند، بازی Space Frontier می‌تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش رویتان باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Space Frontier بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Space Frontier

بازی زیبای Space Frontier یک بازی متفاوت است که تجربه شلیک موشک با فضا را برایتان به ارمغان می‌آورد. بازی مذکور به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده اما شامل تبلیغات و خرید های درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

در ادامه مقاله به معرفی مختصر بازی Space Frontier می‌پردازیم. به منظور دانلود بازی نام برده شده می‌توانید از آیکون های دانلود انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Space Frontier

بازی زیبای Space Frontier در مقایسه با اغلب بازی هایی که این روزها در بین کاربران گوشی ها و تبلت ها محبوب می‌شوند تفاوت های چشمگیری دارد. این بازی گرافیک چندان قدرتمند و گیم پلی پیچیده‌ای ندارد و به ساده‌ترین و جالب‌ترین شکل ممکن طراحی شده است. شما در این بازی تقریبا نقش یک مهندس هوا و فضا را ایفاء می‌کنید و باید سعی کنید موشکی بسازید که مسافت بیشتری را طی کند!

معرفی و دانلود بازی Space Frontier : پرتاب موشک به فضا

بدین منظور می‌توانید از قطعات مختلف موشک و کنار هم قرار دادن آن ها استفاده کنید و همچنین در حین پرتاب موشک باید کنترل دقیقی روی آن داشته باشید. هرچقدر کار را با دقت انجام دهید، موشک ارتفاع بیشتری می‌گیرد و به طبع شما هم امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آیفون

از امتیازهای کسب شده می‌توانید برای ارتقاء موشک خود و قفل گشایی از اعضای جدید آن استفاده کنید. این کار سبب می‌شود تا در ادامه بتوانید رکوردهای بهتری ثبت و سکه های بیشتری هم به دست آورید. شاید تصور کنید که گیم پلی بازی جذابیت ندارد، اما به واقع اینطور نیست و توصیه می‌کنیم حداقل یک بار هم که شده بازی Space Frontier را تجربه کنید.

معرفی و دانلود بازی Space Frontier : پرتاب موشک به فضا

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر بازی Space Frontier پرداختیم. به منظور دانلود بازی نام برده شده می‌توانید از آیکون های دانلود انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی ساده و جذاب
  • سبک متفاوت
  • حجم نسبتا کم

نقاط منفی

  • آیتم های مختلف بازی می‌توانست بیشتر باشد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 6s Plus

درب پشت iPhone 8

قیمت دوربین جلو iPhone XR

دانلود Space Frontier از مایکت

تعمیرات موبایل

Ketchapp
نام Ketchapp
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Ketchapp

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments