معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تعطیلات نوروز را در مسافرت به سر می‌برند این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز پرداخته و لینک دانلود آن ها را در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز

اغلب افراد و خانواده ها تعطیلات عید نوروز را در مسافرت سپری می‌کنند. اما مسافرت رفتن همیشه دردسرهای خودش را دارد، برای مثال گاها پیدا کردن آدرس و مسیر یا یک اقامتگاه مناسب و خیلی چیزهای دیگر می‌تواند در جریان مسافرت دردسرساز شود. خوشبختانه طی چند سال اخیر اپلیکیشن های موبایل پیشرفت زیادی داشته‌اند و حالا خیلی از این اپلیکیشن ها می‌توانند در مسافرت های نوروز کارآمد بوده و نقش یک ناجی را ایفاء کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در محل

اپلیکیشن های موبایل به شیوه های مختلفی می‌توانند منجر به سهولت در مسافرت های نوروزی شما شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز بپردازیم. اگر قصد دارید تعطیلات نوروز را در سپری کنید اکیدا توصیه می‌کنیم که اپلیکیشن های معرفی شده در این مقاله را در گوشی خود نصب و از آن ها استفاده کنید. ضمنا لینک دانلود هر اپلیکیشن در انتهای توضیحات آن ارائه شده است. با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه دنگی پال (Dongi Pal)

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

عموما در مسافرت های نوروزی که به صورت دسته جمعی و گروهی (مثلا چند خانواده یا چند فرد) انجام می‌شود مشکلات و ناهماهنگی های بر سر هزینه و دنگ هر فرد یا خانواده به وجود می‌آید. عموما در این شرایط یک فرد مادر خرج می‌شود و در نهایت دنگ افراد یا خانواده های دیگر را دریافت می‌کند، اما مادر خرج شدن و محاسبه دنگ افراد در پایان سفر کار ساده ای نیست و دردسرهای زیادی دارد که اغلب منجر می‌شود مادر خرج ضرر کند و هزینه بیشتری در مقایسه با سایر افراد پرداخت نماید. برای رفع این مشکل می‌توانید از اپلیکیشن هایی استفاده کنید که به صورت خودکار و پیشرفته قابلیت محاسبه دنگ افراد را دارند.

یکی از بهترین این دسته اپلیکیشن ها، برنامه دنگی پال است. علاوه بر این برنامه، اپلیکیشن های دیگری هم وجود دارند که این قابلیت را ارائه می‌کنند. برای آشنایی با سایر اپلیکیشن های مشابه دنگی پال می‌توانید به مطالعه مقاله معرفی و دانلود ۹ مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگیبپردازید. بنابراین به صورت کلی برنامه هایی که قابلیت محاسبه دنگ افراد و خانواده ها را ارائه می‌کنند یکی از ضروری ترین و بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز محسوب می‌شوند.

دانلود برنامه دنگی پال (Dongi Pal) از کافه بازار

دانلود برنامه دنگی پال (Dongi Pal) از سیب اپ

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه اسنپ تریپ

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

بدون تردید اسنپ تریپ یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز است! این اپلیکیشن به ویژه در شرایطی خیلی کاربرد دارد که بخواهید در سفرهایتان به هتل مراجعه کنید. اسنپ تریپ بانک جامعی از هتل های مختلف سراسر کشور را ارائه کرده و امکان رزرو آنلاین هتل در داخل کشور را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کند. این برنامه شامل اطلاعات دقیق و جزئی در رابطه با هر یک از هتل های پیشنهادی می‌شود.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

برای مثال لیست قیمت، اتاق های هتل، تصاویر مربوط به آن و غیره همگی در اسنپ تریپ قابل مشاهده هستند. بنابراین اگر قصد سفر رفتن در نوروز را دارید و به مقصدهایی می‌روید که نیاز به مکانی برای اقامت دارید، فراموش نکنید که برنامه اسنپ تریپ را حتما روی گوشی خود نصب کنید. برای آشنایی دقیق تری با برنامه اسنپ تریپ توصیه می‌کنیم حتما مقاله بررسی و دانلود برنامه اسنپ تریپ Snapptrip؛ رزرو آنلاین هتل را مطالعه کنید.

دانلود برنامه اسنپ تریپ از کافه بازار

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه مستر بلیط

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

ممکن است سفرهای نوروز را با هواپیما انجام دهید! در این شرایط بدون تردید نیاز به اپلیکیشنی دارید که امکان خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین و با هزینه مناسب را ارائه کند. برنامه های زیادی وجود دارند که قابلیت مذکور را ارائه می‌کنند. همچنین سایت های زیادی هم این ویژگی را ارائه کرده‌اند، اما در بین تمام آن ها برنامه  مستر بلیط کیفیت متفاوتی داشته و از نظر ما بیکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز است.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران  

رابط کاربری برنامه مستر بلیط بسیار خوب طراحی شده و کاربر خیلی راحت می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. بکارگیری آن آسان بوده و قیمت های ارائه شده در این اپلیکیشن هم بسیار مناسب هستند. ضمنا برنامه مستر بلیط شامل نسخه های اندروید و iOS می‌شود و از گوگل پلی استور و اپ استور هم قابل دانلود است. بنابراین اگر سفرهای نوروزی خود را به صورت هوایی انجام می‌دهید، برنامه مستر بلیط را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز فراموش نکنید.

دانلود برنامه مستر بلیط از کافه بازار

دانلود برنامه مستر بلیط از گوگل پلی استور

دانلود برنامه مستر بلیط از سیب اپ

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه علی بابا

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

برنامه علی بابا را به عنوان یک جایگزین خوب برای برنامه مستر بلیط معرفی می‌کنیم. کارایی این اپلیکیشن هم مشابه با اپلیکیشن مستر بلیط است، یعنی از آن می‌توانید برای رزرو بلیط هواپیما و قطار استفاده کنید. اپلیکیشن علی بابا طراحی بسیار عالی دارد و قابلیت های مطلوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد، از اینرو لازم دانستیم که حتما آن را هم در لیست بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز قرار دهیم. برای آشنایی دقیق تر با اپلیکیشن علی بابا و قابلیت های آن توصیه می‌کنیم به مطالعه مقال معرفی و دانلود برنامه علی بابا (Alibaba)-بلیط هواپیما و قطاربپردازید.

دانلود برنامه علی بابا از کافه بازار

دانلود نسخه iOS برنامه علی بابا از سایت رسمی آن

 

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه اتاقک

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

اگر با دوستان خود به یک سفر مجردی می‌روید و به دنبال صرف کمترین هزینه ممکن هستید، حتما اپلیکیشن اتاقک را روی گوشی خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانید به لیست اقامتگاه هایی دسترسی داشته باشید که عموما کوچک و درجه یک نیستند و قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با هتل و ویلا دارند. در برنامه اتاقک فهرست نسبتا جامعی از ویلاها، سوئیت‌ها، خانه‌ها، آپارتمان‌ها، مراکز بوم‌گردی و حتی خانه‌های روستایی و عشایری شهرهای مختلف ایران ارائه شده که اغلب قیمت بسیار مناسبی دارند. امکان رزرو این اقامتگاه های به صورت مستقیم از طریق برنامه اتاقک وجود دارد. بنابراین اگر به یک سفر مجری می‌روید و به دنبال اقامتگاهی با قیمت مناسب هستید، برنامه اتاقک به شما کمک خواهد کرد.

دانلود برنامه اتاقک از کافه بازار

دانلود برنامه اتاقک از سیب اپ

 

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه گوگل مپ (Google Map)

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

احتمالا همه شما اپلیکیشن گوگل مپ را می‌شناسید. این برنامه در حال حاضر جامع ترین و بهترین اپلیکیشن مسیریاب دنیاست که اطلاعات دقیقی در مورد تمام نقاط دنیا ارائه می‌کند. اگر قصد سفر کردن دارید و به جاده و مسیرهایی می‌روید که چندان با آن ها آشنا نیستید، حتما اپلیکیشن گوگل مپ را در گوشی خود نصب کنید. شک نداشته باشید که گوگل مپ یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز بوده و به کارتان خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل در تهران

با استفاده از گوگل مپ علاوه بر امکان مسیریابی می‌تواند به آدرس مکان های مختلف مورد نظرتان هم دسترسی یابید. برای مثال تصور کنید می‌خواهید به رستوران شناخته شده و مشهوری در شهر مشهد بروید. در این حالت برای پیدا کردن آن رستوران کافیست که نام آن را در برنامه گوگل مپ جستجو کنید و خیلی سریع به مسیری که باید برای رسیدن به آن رستوران طی شود دسترسی یابید. برای آشنایی بیشتر با برنامه مذکور توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله معرفی و دانلود برنامه گوگل مپ(Google Maps)-نقشه در جیب شما! بپردازید.

دانلود برنامه گوگل مپ (Google Map) از گوگل پلی استور

دانلود برنامه گوگل مپ (Google Map) از اپ استور

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه ویز (Waze)

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

بدون تردید برنامه ویز (Waze) یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز خواهد بود! این برنامه فقط یک مسیریاب فوق پیشرفته است که بسیار هوشمندانه عمل می‌کند و همیشه بهترین مسیر ممکن را برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان ارائه خواهد کرد. برنامه ویز ویژگی های بسیار زیاد و منحصر به فردی دارد که منجر می‌شود نصب آن در گوشی برای انجام یک سفر بدون دردسر واجب باشد. برای مثال این برنامه قابلیت نمایش و مشخص کردن دوربین های پلیس در مسیر جاده را دارد! بنابراین با ویز دیگر نران جریمه شدن در سفرهای نوروزی خود نخواهید بود!

برنامه ویز همچنین قابلیتی دارد که به موجب آن کاملا هوشمندانه و با توجه به رویدادهایی که در جاده و مسیرهای مختلف رخ داده است، بهترین و سریع ترین مسیر دستیابی به مقصد را ارائه می‌کند. یعنی اپلیکیشن مذکور با سنجش وضعیت ترافیکی مسیرهای مختلف و تصادفات و دیگر رخدادهای جاده‌ای، بهترین مسیر را برایتان ارائه خواهد کرد. این برنامه حتی امکان علامت گذاری روی مسیرهای جاده ای و اشتراک گذاری آن ها با سایر کاربران اپلیکیشن را فراهم کرده و از قابلیت های دیگری مثل تغییر هوشمندانه مسیر در صورت رفتن به مسیر اشتباه و غیره هم بهره‌مند است. برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن ویز توصیه می‌کنیم حتما مقاله معرفی و دانلود برنامه Waze (ویز) – یک مسیریاب حرفه‌ای!را مطالعه کنید.

دانلود برنامه ویز (Waze) از گوگل پلی استور

دانلود برنامه ویز (Waze) از اپ استور

 

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه ایران آفلاین

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

دو اپلیکیشن گوگل مپ (Google Maps) و ویز (Waze) مسیریاب های جهانی و بسیار عالی هستند که برای استفاده از آن ها به اتصال اینترنت نیاز دارید، یعنی اگر اینترنت گوشی شما قطع باشد نمی‌توانید از گوگل مپ یا ویز استفاده کنید! اما اپلیکیشن ایران آفلاین این مشکل را برطرف کرده و امکان مسیریابی در ایران به صورت آفلاین را فراهم می‌کند، یعنی برای مسیریابی به برنامه ایران آفلاین نیازی به اتصال اینترنت نخواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن کاربردی توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله معرفی و دانلود برنامه ایران آفلاین : نقشه آفلاین ایرانبپردازید. پس برنامه ایران آفلاین یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز است.

دانلود برنامه ایران آفلاین از کافه بازار

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه ایران 361 درجه

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی ایفون

وقتی به مسافرت می‌روید مطمئنا هدف شما گردشگری و تفریح است. بنابراین باید مکان های تفریحی، دیدنی، تاریخی و غیره مقصد خود را بشناسید و بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن ایران 361 درجه دقیقا این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد و از اینرو در لیست بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز جای گرفته است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید لیست جاذبه های طبیعی، مکان های تاریخی، مکان های مذهبی، مکان های تفریحی، مکان های گردشگری و غیره تمام شهرهای ایران را شناخته و خیلی راحت آن ها را تفکیک کنید و برای مراجعه به این مکان ها برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. پس برنامه ایران 361 درجه را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز به خاطر بسپارید.

دانلود برنامه ایران 361 درجه از کافه بازار

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه پونز (Poonez)

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

اپلیکیشن پونز هم یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز است که اطلاعات بسیار جامعی از مکان های مختلف شهرهای ایران را ارائه می‌کند. برای مثال اگر این اپلیکیشن را در گوشی خود نصب و به شهری مثل اصفهان سفر کنید، خیلی راحت می‌توانید موقعیت مکانی فروشگاه ها، مکان های مذهبی، مکان های دیدنی، کتاب فروشی، پمپ بنزین، مسجد و غیره را پیدا کنید. دسته بندی که در برنامه پونز (Poonez) ارائه شده بسیار متنوع است و شامل مکان های بسیار زیادی می‌شود، بنابراین شک نکنید که مکان مورد نظرتان را خیلی ساده با برنامه پونز پیدا خواهید کرد.

دانلود برنامه پونز (Poonez) از کافه بازار

دانلود برنامه پونز (Poonez) از گوگل پلی استور

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه آی بنزین

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A50

تصور کنید با خودروی شخصی خود به مسافرت رفته‌اید و در مسیر جاده‌ای مابین دو استان مختلف قرار دارید و چراغ بنزین اتومبیل شما روشن می‌شود! در این شرایط استرس زیادی بر شما وارد خواهد شد و اگر خدای نکرده خودرو به دلیل تمام شدن بنزین خاموش شود، مسافرت شما به جهنمی تبدیل خواهد شد! برای جلوگیری از بروز این مشکل توصیه می‌کنیم اپلیکیشن آی بنزین را در گوشی خود نصب کنید! با استفاده از این برنامه می‌توانید دائما اطلاعات دقیق مربوط به پمپ بنزین های مختلف را در اختیار داشته باشید و بدانید که نزدیک ترین پمپ بنزین در چه فاصله‌ای نسبت به شما واقع شده است. بنابراین بدین صورت هیچ وقت با مشکل تمام شدن بنزین خودرو مواجه نمی‌شوید. پس برنامه آی بنزین یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز است.

دانلود برنامه آی بنزین از کافه بازار

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز : برنامه همگردی

اپلیکیشن برای مسافرت عید نوروز

برنامه همگردی یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که می‌توانید از آن برای پیدا کردن مکان های تفریحی، گردشگری، دیدنی غیره شهرهای مختلف استفاده کنید. این برنامه در واقع یک شبکه اجتماعی حاوی اطلاعات دقیق و کامل مکان های توریستی و گردشگری شهرهای مختلف ایران محسوب می‌شود. برنامه همگردی از قابلیت مسیریابی مستقیم بدون نیاز به خروج از اپلیکیشن هم بهره می‌برد و رابط کاربری بسیار عالی دارد که مشابه آن را در کمتر اپلیکیشن موبایلی فارسی خواهید دید. بنابراین برنامه همگردی را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز به یاد داشته باشید.

دانلود برنامه همگردی از کافه بازار

دانلود برنامه همگردی از گوگل پلی استور

دانلود برنامه همگردی از اپ استور

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی 12 مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز پرداختیم. چنانچه شما هم اپلیکیشن مناسب دیگری را می‌شناسید و استفاده از آن در سفرهای نوروزی را توصیه می‌کنید، حتما نام آن را در بخش نظرات ارائه کنید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 7 Plus

قیمت قاب پشت آیفون X

قیمت تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments