بررسی و دانلود برنامه اسنپ تریپ Snapptrip؛ رزرو آنلاین هتل

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی هستید، برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن اسنپ تریپ (Snapptrip)

رزرو هتل یکی از اصلی ترین اقدامات پیش از سفر به شمار می‌رود. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی انجام چنین اقدامی به صورت آنلاین و از طریق گوشی هوشمند به راحتی امکان پذیر است. از اپلیکیشن های که چنین امکان را برایتان فراهم می‌کند، می‌توان به اپلیکیشن اسنپ تریپ (Snapptrip) اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور در گذشته با نام پین تا پین به فعالیت می‌پرداخت. پس از ادغام این اپلیکیشن با شرکت اسنپ نام آن به اسنپ تریپ تغییر یافت.

پیش‌تر در مقاله‌ای با عنوان “معرفی و دانلود برنامه پین تا پین (Pin ta Pin): هتل در ایران” به معرفی برنامه پین تا پین پرداخته بودیم. حال در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق اپلیکیشن Snapptrip (اسنپ تریپ) بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن اسنپ تریپ (Snapptrip) سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه و سازگاری برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. بنابراین شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای از قابلیت جستجو و رزرو هتل های داخلی و خارجی بهره مند شوید و تنها هزینه رزرواسیون خود را پرداخت کنید. این برنامه تنها برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و متاسفانه شامل نسخه آی او اسی نمی‌شود. با این وجود قابلیت های ارائه شده توسط برنامه مذکور با مراجعه به وب سایت اسنپ تریپ هم قابل دسترسی و استفاده هستند.

تجربه و رابط کاربری برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) برای آن دسته از افرادی که قصد سفر به شهرهای داخلی و یا خارجی را دارند، یک اپلیکیشن بسیار کاربردی محسوب می‌شود. برنامه مذکور اطلاعات جامعی در رابطه با امکانات و موقعیت مکانی بیش از 800 هتل در سراسر کشور را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین این برنامه امکان رزرو هتل های خارج از کشور بدون نیاز به کارت های بین المللی را هم فراهم می‌آورد.

پس از اجرای برنامه Snapptrip (اسنپ تریپ) می‌توانید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کرده و یا بدون عضویت وارد صفحه اصلی برنامه شوید. با این وجود پیشنهاد می‌کنیم نسبت به ایجاد حساب کاربری اقدام نمایید. چرا که به منظور دسترسی به قابلیت هایی نظیر رزرو هتل نیاز به حساب کاربری خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل پایتخت

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

هتل های داخلی و خارجی هر کدام در بخش های جداگانه قابل جستجو هستند. اگر قصد رزرو هتل در داخل کشور را دارید، می‌توانید در بخش مربوطه تاریخ ورود و خروج خود را وارد کرده و نام شهر و یا هتل مورد نظر خود را در کادر وارد نمایید. بدین ترتیب نتایج جستجو در کمترین زمان برای شما نمایش داده خواهد شد.

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) از قابلیت جستجوی پیشرفته بهره می‌برد و امکان مرتب سازی و فیلتر کردن نتایج جستجو را در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین شما می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس قیمت، بازدید، فروش و غیره مرتب کنید. همچنین این برنامه پارامترهای مختلفی برای فیلتر کردن نتایج جستجو از جمله انتخاب محدوده، قیمت و یا رتبه هتل را شامل می‌شود. در صورتی که تمایل دارید تا به لیست هتل های شهر مورد نظر خود بر روی نقشه دسترسی داشته باشید، تنها کافیست تا آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس کنید.

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

هر یک از هتل های موجود در برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) دارای یک صفحه اختصاصی هستند. شما می‌توانید با لمس نام هتل به صفحه آن دسترسی داشته باشید. در قسمت فوقانی صفحه، تصاویر مربوط به هتل قابل مشاهده خواهند بود. هر یک از این صفحات به سه بخش لیست اتاق ها، اطلاعات هتل و امکانات هتل دسته بندی شده‌اند.

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ  

در بخش لیست اتاق ها می‌توانید تصاویر و اطلاعات مربوط به هر یک اتاق های هتل مورد نظر و همچنین هزینه اقامت را مشاهده کنید. همچنین برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) اطلاعات کاملی در رابطه آدرس و امکانات هتل در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید با مراجعه به بخش اطلاعات به آدرس هتل بر روی نقشه دسترسی داشته باشید. برنامه مذکور از قابلیت اشتراک گذاری اطلاعات هم بهره می‌برد. بدین منظور اطلاعات آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کرده سپس اپلیکیشن مورد نظر خود را جهت اشتراک گذاری اطلاعات انتخاب کنید.

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

به منظور رزرو اتاق مورد نظر خود در بخش لیست اتاق ها، گزینه رزرو را لمس نمایید. سپس به منظور ثبت نهایی، مشخصات خواسته شده را وارد کرده و هزینه را پرداخت نمایید.

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

فرایند رزرو هتل های خارجی هم تقریبا همانند رزرو هتل های داخل کشور است. توجه داشته باشید که به منظور جستجو مقصد در هتل های خارجی، نیاز است تا نام مقصد و یا هتل مورد نظر را به انگلیسی وارد کنید در غیر این صورت نتایجی برای شما نمایش داده نخواهد شد.

در بخش هتل های خارجی شما می‌توانید نتایج جستجو را تنها بر اساس قیمت و یا کیفیت مرتب کنید و امکان فیلتر کردن نتایج در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. توجه داشته باشید که جهت رزرو هتل های خارجی نیازی به کارت های بین المللی نخواهید داشت و با استفاده از کارت شتاب خود می‌توانید به راحتی نسبت به رزرو هتل مورد نظر اقدام نمایید. با این وجود برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) از قابلیت پرداخت مستقیم هزینه از طریق مستر کارت و ویزا کارت هم بهره می‌برد. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود.

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

متاسفانه برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) قابلیت ثبت نظر و یا امتیازدهی به هتل ها را در اختیار کاربران خود قرار نداده است که این موضوع را می‌توان یکی از نقاط ضعف برنامه دانست.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ اپل  

ویژگی های جانبی برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

کاربران برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) پس از هر بار رزرو هتل توسط این برنامه امتیاز دریافت خواهند کرد و می‌توانند در خریدهای بعدی خود از این امتیازات به عنوان تخفیف استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید با معرفی این اپلیکیشن به دوستان خود، تخفیف دریافت کنید. بدین منظور آیکون به شکل هدیه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کنید. بدین ترتیب دوستان شما در اولین رزرو خود 50 هزار تومان تخفیف خواهند گرفت. همچنین در صورتی که با استفاده از کد معرفی شما خرید نمایند، به شما نیز 50 هزار تومان تخفیف تعلق می‌گیرد.

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) شامل پشتیبانی 24 ساعته هم می‌شود. شما می‌توانید با لمس دومین آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه در هر ساعت از شبانه روز با پشتیبانی برنامه ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) برای شما نمایان خواهد شد. شما می‌توانید از طریق این منو به اطلاعات کامل رزروهای خود دسترسی داشته باشید و یا نسبت به ویرایش اطلاعات کاربری خود اقدام نمایید.

برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip)

بیشتر بخوانید:  گارانتی خدمات تعمیر ایفون اپل

ایده و وجه تمایز برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

در حال حاضر اپلیکیشن ها و سایت های متعددی به منظور رزرو هتل های داخلی وجود دارند. از این رو اپلیکیشن اسنپ تریپ (Snapptrip) بک ایده نو محسوب نمی‌شود. با این وجود این برنامه قابلیت رزرو هتل های خارج از کشور را در اختیار کاربران خود قرار داده است. قابلیت مذکور یکی از اصلی ترین وجه تمایز این برنامه نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه به شمار می‌رود. از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه اسنپ تریپ می‌توان به امکان جستجوی پیشرفته، پشتیبانی 24 ساعته، امکان پرداخت هزینه رزرو با کارت های داخلی و بین المللی، دریافت امتیاز و ارائه تخفیف اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) پرداختیم. برنامه مذکور امکان رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی از طریق گوشی همراه را برایتان فراهم می‌کند‌. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان منتشر شده و تنها با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد. به منظور دانلود برنامه اسنپ تریپ (Snapptrip) از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه اطلاعات جامع در رابطه با هتل ها
  • امکان رزرو هتل های خارجی با استفاده از کارت های شتاب
  • نمایش موقعیت مکانی هتل ها بر روی نقشه
  • امکان مرتب سازی و فیلتر کردن نتایج جستجو هتل های داخلی
  • امکان اشتراک گذاری اطلاعات هتل
  • دریافت امتیاز پس از خرید و ارائه تخفیف
  • امکان پرداخت هزینه رزرو با کارت های بین المللی

نقاط ضعف:

  • عدم امکان امتیازدهی و ثبت نظر
  • عدم سازگاری با سیستم عامل آی او اس
  • عدم ارائه قابلیت جستجوی پیشرفته برای هتل های خارجی

بیشتر بخوانید:  

قطعات آیفون XS Max

دوربین اصلی iPhone XR

قیمت ال سی دی آیفون 11

تعمیرات موبایل

اسنپ تریپ | رزرو هتل داخلی و خارجی
نام اسنپ تریپ | رزرو هتل داخلی و خارجی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده اسنپ تریپ

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments