معرفی و دانلود برنامه آیو(Aio)-دریچه ای به دنیای رسانه وسرگرمی

برنامه آیو (Aio)

برنامه آیو یک تلویزیون اینترنتی است که قابلیت هایی نظیر پخش زنده شبکه های تلویزیونی و امکان دسترسی به آرشیو فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه آیو (Aio) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن آیو (Aio)

اپلیکیشن آیو (Aio) این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند در هر زمان و تنها با اتصال به اینترنت به تماشای زنده شبکه های تلویزیونی بپردازند. علاوه بر آن کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور به آرشیو انیمیشن، فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشند.

امکان ضبط و ذخیره سازی برنامه های تلویزیونی بر روی فضای ابری و مشاهده جدول پخش برنامه ها از دیگر قابلیت های اپلیکیشن Aio (آیو) به شمار می‌رود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن آیو بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه آیو (Aio)

برنامه آیو (Aio) برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه شده و قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به منظور دسترسی به قابلیت های برنامه Aio (آیو) نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. توجه داشته باشید که امکان دسترسی به برخی از قابلیت های این برنامه به صورت رایگان فراهم آمده در حالی که برخی دیگر نیازمند پرداخت هزینه و تهیه اشتراک هستند. به عنوان مثال کاربران می‌توانند به صورت رایگان به پخش زنده همه شبکه های تلویزیونی دسترسی داشته باشند.

برنامه آیو (Aio)

برنامه آیو شامل شبکه های اختصاصی از جمله شبکه ورزشی آیواسپورت هم می‌شود. کاربران می‌توانند با تهیه اشتراک در این برنامه به شبکه های اختصاصی آیو و آرشیو فیلم و سریال ها دسترسی کامل داشته باشند و یا به تماشای برنامه های تلویزیونی پخش شده در هفت روز گذشته بپردازند.

برنامه آیو (Aio)

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی برنامه آیو مربوط به امکان تماشای فیلم و سریال بدون مصرف حجم اینترنت می‌شود. مشترکین همراه اول، آسیاتک، های وب و فناوا با تهیه اشتراک در این برنامه می‌توانند به صورت رایگان و بدون آنکه از حجم بسته اینترنتی آن‌ها مصرف شود، به تماشای محتوای دلخواه خود بپردازند.

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه آیو شامل آرشیو کاملی از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی می‌شود. فیلم و سریال های موجود در این برنامه بر اساس موضوعات و ژانرهای مختلف دسته‌بندی شده‌اند. در صورتی که به دنبال فیلم و یا سریال خاصی هستید، می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به جستجوی آن بپردازید.

برنامه آیو (Aio)

با انتخاب هر یک از فیلم و سریال ها اطلاعاتی نظیر خلاصه، مدت زمان و عوامل سازنده فیلم قابل مشاهده خواهد بود. همچنین کاربران می‌توانند از طریق آیکون های موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نسبت به اشتراک گذاری و یا افزودن فیلم و سریال به لیست علاقه‌مندی‌ها جهت دسترسی سریع و آسان اقدام نمایند.

برنامه آیو (Aio)

پخش زنده شبکه های تلویزیونی جزو اصلی ترین قابلیت های برنامه آیو (Aio) به شمار می‌رود. در صفحه اصلی برنامه، لوگو شبکه های تلویزیونی مختلف قابل مشاهده هستند و با لمس هر کدام از آن‌ها قادر به تماشای پخش زنده شبکه مورد نظر خواهید بود. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط اپلیکیشن آیو می‌‌توان به امکان ضبط و ذخیره سازی برنامه ها بر روی فضای ابری اشاره کرد.

 بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ  

برنامه آیو (Aio)

اپلیکیشن آیو شامل جدول پخش برنامه های هر شبکه هم می‌شود. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی به جدول پخش شبکه مورد نظر خود در روزهای گذشته و یا آینده دسترسی داشته باشند و از زمان بندی پخش برنامه های هر شبکه مطلع شوند.

برنامه آیو (Aio)

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی برنامه آیو مربوط به ایجاد یادآور می‌شود. با استفاده از این قابلیت دیگر زمان پخش برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را فراموش نخواهید کرد.

برنامه آیو (Aio)

اپلیکیشن آیو امکان تماشای برنامه های پخش شده در 7 روز گذشته را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که قادر به تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود در ساعت پخش آن نیستند، بسیار کاربردی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه آیو پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • پخش زنده شبکه های تلویزیونی
  • امکان دسترسی به جدول پخش برنامه ها
  • امکان ضبط برنامه های تلویزیونی
  • امکان دسترسی به آرشیو فیلم و سریال های ایرانی و خارجی
  • امکان افزودن فیلم و سریال به لیست علاقه‌مندی ها
  • امکان تماشای آنلاین ویدیوها بدون مصرف حجم اینترنت

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب و شاسی iPhone SE 2020

قیمت دوربین پشت آیفون XS Max

شیشه آیفون ایکس اس

تعمیرات موبایل

آیو
نام آیو
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده باران تلکام

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد گلی
محمد گلی
2 سال گذشته

هر کاری میکنم آیکنی برای دانلود برنامه های تلویزیونی یا فیلم ها رو در آیو پیدا نمیکنم.
لطفا راهنمایی کنید که چطور میشه یه ویدئو رو از آیو دانلود کرد

محدثه فاطمی
محدثه فاطمی
4 سال گذشته

بسیار بد بود از لحاظ امکانات …
بعد از نیم بها شدن غیر قابل استفاده…

Aydin
Aydin
5 سال گذشته

پست رو اپدیت کنین ,دیگه نیم بها حساب میکنن حجم اینترنت استفاده شده
من خودم یه سال بودم ایو رو اشتراکشو داشتم ولی رفته رفته دارن امکانات رو کم میکنن
قبلا برا کسایی که اکانت نداشتن دیدن همه کانال ها رایکان بود و ایواسپورت هم حجم مصرف نمیکرد
بعدش فقط ایواسپورت رایگان شد
الان هم که اینترنت رو از رایگان بودن برداشتن
توصیه میکنم اصلا اشتراک نخرید
اگه هم یهویی باز هم رایگان کردن اینترنت رو
یه ماهه بخرید
طولانی مدت بخرید امکانش هست بعد دوماه دوباره بگن رایگان نیست

امیر ذاکری
امیر ذاکری
5 سال گذشته

چرا دو ماهه هیچ فیلم جدیدی نمی ذاربد .تکلیف اشتراکمون چی میشه که زمانش رو به اتمامه

naser razi
naser razi
6 سال گذشته

سلام من برنامه رونصب کردم وشارژماهانه هم فعال کردم ولی وقتی ازبرنامه استفاده میکنم ازحجم بسته اینترنت هم کم میکنه