معرفی و دانلود بازی Icy Ropes ؛بازی سرگرم کننده

معرفی بازی Icy Ropes ؛ یک بازی ساده و سرگرم کننده

باز هم نوبت به یک بازی ساده اما سرگرم کننده و با سبکی جدید می‌رسد که خوشبختانه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی مختصر بازی Icy Ropes بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Icy Ropes

حتما می‌دانید که یک بازی موبایل لزوما نباید گرافیک بالایی داشته باشد تا بتواند مورد توجه و استقبال قرار گیرد. در برخی شرایط بازی هایی برای موبایل عرضه می‌شوند که با سبک نو و ساده خود به شدت مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. بازی زیبای Icy Ropes یک نمونه از این نوع بازی ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Icy Ropes بپردازیم که خوشبختانه برای هر دو سیستم عامل اندروید iOS عرضه شده است. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی بازی Icy Ropes ؛ یک بازی ساده و سرگرم کننده

بررسی و معرفی مختصر بازی Icy Ropes

پیش از هر چیز باید بگوییم که بازی زیبای Icy Ropes به طور رایگان عرضه شده، اما شامل خرید ها و تبلیغات درون برنامه ای می‌شود. محیط بازی بسیار ساده است و از نظر گرافیکی جای تعریفی ندارد، اما گیم پلی آن بسیار جذاب طراحی شده و بدون تردید توجه شما را جلب خواهد کرد. ضمنا این بازی حجم چندان بالایی ندارد، پس نگران هدر رفتن بسته اینترنتی خود و اشغال بخش عظیمی از حافظه داخلی دستگاه  نباشید.

معرفی بازی Icy Ropes ؛ یک بازی ساده و سرگرم کننده

در Icy Ropes شما وظیفه کنترل دو کاراکتر که توسط یک طناب به یکدیگر متصل شده‌اند را دارید. این کاراکترها می‌توانند بنا به سلیقه شخصی شما از بین موجوداتی همچون انسان، مرغ، زامبی، پنگوئن و غیره انتخاب شوند. مسیری که پیش روی شما قرار دارد شامل دره‌هایی می‌شود که شما باید از افتادن به درون آن‌ها ممانعت به عمل آورید. ام چگونه باید کاراکترهای بازی را کنترل و از افتادن آن‌ها در دره جلوگیری کر؟

معرفی بازی Icy Ropes ؛ یک بازی ساده و سرگرم کننده

کاراکترهای بازی زیبایی Icy Ropes باید توسط شما از روی دره بپرند و به سکوی بعدی بروند. هر بار که شما انگشت خود را بر روی نمایشگر دستگاه قرار دهید، یکی از کاراکترهایتان که با طناب به یکدیگر متصل هستند، پرش می‌کند. شما باید انگشت خود را به مقداری روی صفحه نمایش نگه دارید که این کاراکتر دقیقا بر روی سکوی بعدی فرود آید. بعد از اینکه کاراکتر اول بر روی سکوی پیش رو فرود آمد، نوبت به کاراکتر دوم (پشت سر کاراکتر اول) می‌رسد. بنابراین باز هم باید عمل مشابه را تکرار کنید تا آن را بر روی سکوی مد نظرتان فرود آورید.

معرفی بازی Icy Ropes ؛ یک بازی ساده و سرگرم کننده

اگر در زمانبندی و شدت نگه داشتن انگشت خود بر روی نمایشگر دقت کافی را نداشته باشید و یکی از کاراکترهایتان به درون دره سقوط کند، احتمالا کاراکتر بعدی هم با آن به درون دره کشیده می‌شود، چرا که آن دو از طریق طناب با یکدیگر وصل شده‌اند. اما در برخی شرایط می‌توان با انجام یک اقدام به موقع از افتادن آن‌ها در دره جلوگیری کرد.

معرفی بازی Icy Ropes ؛ یک بازی ساده و سرگرم کننده

شاید تصور کنید که بازی Icy Ropes بسیار ساده است و جذابیتی ندارد، اما به واقع این چنین نیست و به شما قول می‌دهیم که گیم پلی بازی زیبای Icy Ropes توجه شما را جلب کند. به نظر ما گیم پلی این بازی اصلی ترین نقطه قوت آن است. بازی Icy Ropes شامل چالش‌های مختلف دیگری هم می‌شود که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی Note 10 Plus

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر بازی Icy Ropes پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون‌های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله می‌توانید بازی مذکور را از گوگل استور یا اپ استور دانلود کنید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی جذاب
  • رایگان بودن
  • حجم نسبتا پایین

نقاط منفی

  • تبلیغات درون برنامه ای
  • گرافیک بسیار ضعیف و ابتدایی

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون 11 Pro Max

گلس آیفون 11 Pro

قطعات گوشی iPhone 8 Plus

تعمیرات موبایل

Icy Ropes
نام Icy Ropes
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده PlaySide Studios Arcade

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments