تعویض باتری S8 plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک تعویض باتری S8 plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک

تعویض باتری S8 plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک

اگر باتری گلکسی S8 پلاس شما نیاز به تعویض دارد، نگران هزینه و کیفیت تعمیری که قرار است روی گوشی شما انجام شود نباشید! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس را با صرف کمترین هزینه ممکن و بالاترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری سامسونگ S8 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا باتری گلکسی S8 پلاس به مرور زمان ضعیف می‌شود؟

باتری هایی که در گوشی های موبایل استفاده می‌شوند از نوع لیتیوم یونی هستند. باتری های لیتیوم یونی در حال حاضر بهترین نوع از باتری ها برای استفاده در گجت هایی هستند که نیاز به شارژ شدن باتری دارند. باتری که در گلکسی S8 پلاس سامسونگ هم از آن استفاده شده یک باتری لیتیوم یونی است. اما متاسفانه باتری های لیتیوم یونی یک نقطه ضعف دارند که قابل از بین بردن نیست! ماهیت این باتری ها به گونه‌ای است که به مرور زمان و با افزایش سیکل های شارژی که در آن قرار می‌گیرند، ظرفیت نهایی آن ها کم می‌شود.

این امر سبب خواهد شد که در دراز مدت به تدریج ظرفیت اصلی باتری کم و کمتر شده و کاربر احساس کند که باتری گوشی او زود به زود خالی می‌شود. بنابراین اگر باتری گلکسی S8 پلاس شما زود به زود خالی می‌شود، گوشی شما مشکلی ندارد و این مسئله به دلیل ماهیت باتری های لیتیوم یونی در دستگاه رخ داده است و حالا وقت آن رسیده تا باتری گوشی خود را تعویض کنید. اما چطور می‌توانید تعویض یا تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس با کمترین هزینه انجام دهیم؟

بیشتر بخوانید: تعویض باتری ایفون و اندروید

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus 

هزینه تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس چقدر است؟

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که برای تعویض یا تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس باید چه مقدار هزینه پرداخت کنید؟ خوشبختانه تعویض یا تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس هزینه خیلی زیادی را به همراه نخواهد داشت. بخش اصلی هزینه‌ای که برای انجام این کار صرف می‌شود مربوط به خود باتری و تهیه آن خواهد بود. اما در این بین یک نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است! شما باید حتما تعویض باتری را به تعمیرکاری واگذار کنید که مطمئن باشید یک باتری اورجینال را در گوشی نصب می‌کند. در غیر این صورت نه تنها بعد از تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس باز هم با مشکلات قبلی مثل زود خالی شدن شارژ گوشی موبایل مواجه خواهید شد، بلکه حتی ممکن است با حوادثی همچون آتش گرفتن و انفجار باتری هم رو به رو شوید.

 

تعمیر یا تعویض باتری s8 plus

بیشتر بخوانید: قیمت موبایل سامسونگ

 

تعویض یا تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس چقدر زمان می‌برد؟

اگر تجربه تعمیرکاری که قرار است باتری گلکسی S8 Plus را تعویض کند به اندازه کافی باشد، می‌تواند ظرف مدت زمان نسبتا کوتاهی و شاید زیر 2 ساعت باتری این موبایل را تعویض نماید. بنابراین به طور کلی تعویض یا تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس پروسه زمان‌گیری نخواهد بود. شاید یکی از سخت ترین بخش ها یا مراحل تعویض باتری Galaxy S8 Plus مربوط به مرحله‌ای باشد که باید چسب های نگهدارنده زیر باتری این گوشی را از این بخش خارج کرده و سپس باتری دستگاه را از جایگاهش جدا کنید. سای مراحل تعویض باتری گلکسی S8 Plus دشوار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

آیا شخصا قادر به تعویض باتری گلکسی S8 پلاس خواهید بود؟

اگر تجربه‌ای نسبی در حوزه تعمیرات موبایل داشته باشید، احتمالا قادر به تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس هم خواهید بود. کافیست برای انجام این کار به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید و ابزارهای لازم برای تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس و همچنین یک عدد باتری اورجینال این گوشی را خریداری نمایید. سپس با استفاده از مراحلی که در مقاله آموزش تعویض باتری گلکسی S8 پلاس شرح داده شده باتری Galaxy S8 Plus خود را تعویض نمایید. سعی کنید تمام مراحل را دقیقا مشابه با توضیحاتی که در مقاله راهنما ارائه شده دنبال کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

(همچنین پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید موبایل دارید میتوانید به سایت موبایل کمک قست فروشگاه گوشی موبایل مراجعه کنید.)

 

برای تعویض باتری سامسونگ S8 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس با کمترین هزینه توسط موبایل کمک!

اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس شما با ضمانت اورجینال بودن باتری جدیدی که در گوشی نصب می‌شود و همچنین کمترین هزینه ممکن انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک تعویض باتری و تعمیرات گلکسی S8 پلاس را ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت برایتان انجام خواهند داد و هزینه ناچیزی هم در قبال این مسئله از شما دریافت می‌شود. فراموش نکنید که در این شرایط خیالتان از بابت اورجینال بودن باتری جدید نصب شده در گوشی کاملا راحت خواهد بود. برای ثبت سفارش تعمیر باتری گلکسی S8 پلاس سامسونگ توسط موبایل کمک متخصص در تعمیرات موبایل کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی سامسونگ اس 8 پلاس

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ