معرفی و دانلود همراه بانک بانک ملی ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک ملی

اگر از مشتریان بانک ملی هستید، می‌توانید از همراه بانک بانک ملی برای انجام اکثر امورات مالی خود نظیر انتقال وجه، مشاهده موجودی و گردش حساب استفاده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک ملی بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک بانک ملی

مشتریان بانک ملی می‌توانند به راحتی و تنها با استفاده از گوشی نسبت به انجام بسیاری از امورات مالی خود بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک و دستگاه های خودپرداز اقدام نمایند. از قابلیت های ارائه شده توسط همراه بانک مذکور می‌توان به امکان استعلام موجودی حساب، انتقال وجه، مشاهده صورت حساب، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت و غیره اشاره کرد. خدمات ارائه شده توسط موبایل بانک بانک ملی به صورت 24 ساعته قابل استفاده هستند. توجه داشته باشید که به منظور فعال سازی همراه بانک بانک ملی نیازمند مراجعه به یکی از شعب بانک ملی و تکمیل فرم مربوطه خواهید بود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل در تهران

پس از فعال سازی همراه بانک به قابلیت های ارائه شده توسط آن دسترسی خواهید داشت. همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه موبایل بانک بانک ملی شما را از مراجعه حضوری به بانک و دستگاه های خودپرداز بی نیاز می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید امورات مالی خود را در کمترین زمان ممکن انجام داده و در وقت خود صرفه جویی کنید. همراه بانک بانک ملی به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید، آی او اس، جاوا و ویندوز فون عرضه شده است. با استفاده از لینک زیر می‌توانید به دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک ملی دست پیدا کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک ملی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود همراه‌بانک بانک ملی

بیشتر بخوانید:

دوربین سلفی آیفون 6 اس

دوربین سلفی آیفون 6

دوربین سلفی iPhone SE

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments