معرفی و دانلود ۹ مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی

معرفی و دانلود 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی

با نزدیک شدن به نوروز مطمئنا عده زیادی از افراد و خانواده ها به فکر سفر های تفریحی هستند. یکی از مشکلاتی که اغلب در سفرها با آن مواجه هستیم، مسئله تقسیم هزینه سفر و اصطلاحا گرفتن دنگ هر فرد یا خانوار است. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین برنامه های دنگ و دونگی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه های دنگ و دونگی

یکی از اصلی ترین مسائلی که در سفرهای خانوادگی و دوستانه با آن رو به رو هستیم مسئله تقسیم مخارج سفر و دریافت دنگ مساوی از تمام افراد یا خانواده هاست. عموما در سفرها یک فرد مادرخرج می‌شود و تمام هزینه های سفر را موقتا پرداخت می‌کند و در انتهای سفر تمام هزینه ها را جمع کرده و تقسیم بر تعداد خواهد کرد و نهایتا از هر فرد دنگ یا دونگش را دریافت می‌کند.

اما مشکلی که برای انجام این کار وجود دارد مربوط به محاسبه دقیق هزینه سفر می‌شود! در خیلی از موارد دیده شده که مادرخرج فراموش می‌کند بخشی از هزینه هایی که در حین سفر متحمل شده را با هزینه نهایی اضافه کند. اگر هم بخواهد برای هزینه هایی که انجام داده لیستی تهیه کند، زمان زیادی لازم است که منجر می‌شود فرد بیشتر از اینکه از سفر تفریحی خود لذت ببرد، درگیر محاسبه هزینه ها و دنگ افراد دیگر شود!

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

خوشبختانه اپلیکیشن های موبایل برای رفع این مشکل هم راه چاره‌ای را ارائه کرده‌اند. هم اکنون برنامه های دنگ و دونگی متعددی وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌توانید خیلی راحت مشکل محاسبه هزینه های سفر و دنگ افراد را برطرف نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی اندروید را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و لینک دانلود آن ها از کافه بازار را هم در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین برنامه های دنگ و دونگی : برنامه دنگ سفر

معرفی و دانلود 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی

برنامه دنگ سفر بدون تردید یکی از بهترین برنامه های دنگ و دونگی اندروید است که به صورت رایگان از کافه بازار قابل دانلود خواهد بود. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد که منجر شده هر فردی با هر سن و سالی بتواند خیلی راحت از آن استفاده کند. با برنامه دنگ سفر می‌توانید همسفران خود را ایجاد کرده و خیلی سریع برای هر یک از هزینه هایی که انجام داده‌اید مبلغ را تعیین و دنگ افراد را محاسبه کنید.

یکی از جالب ترین ویژگی های برنامه دنگ سفر آن است که امکان اضافه کردن هزینه یا دنگ با واحد پول کشورهای دیگر مثلا دلار و غیره را هم ارائه می‌کند، بنابراین از این برنامه حتی می‌توانید در سفرهای خارج از کشورتان هم استفاده کنید. این برنامه حتی امکان اضافه کردن دنگ با مقادیر مختلف را هم ارائه می‌کند، یعنی اگر به رستورانی بروید و یک فرد غذایی گران تر سفارش دهد، خیلی راحت می‌توانید دونگ این فرد را به صورت اضافه تر در برنامه وارد کنید.

دانلود برنامه دنگ سفر از کافه بازار

بهترین برنامه های دنگ و دونگی : برنامه دنگ و دونگ

معرفی و دانلود 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر آیفون

یکی دیگر از بهترین برنامه های دنگ و دونگی موجود برنامه دنگ و دونگ است که آن هم به صورت رایگان منتشر شده و قابلیت های عالی را برای مدیریت دخل و خرج در سفرها ارائه می‌کند. این برنامه رابط کاربری زیبایی دارد و سعی شده که در آن به سادگی رابط کاربری اهمیت داده شود. از نظر UX برنامه دنگ  دونگ نسبت به اغلب برنامه های مشابه بهتر طراحی شده و ویژگی هایی که ارائه می‌کند هم نسبتا پیشرفته‌تر از برنامه های مشابه دیگر هستند.

در برنامه دنگ و دونگ می‌توانید افراد و سفرها را معرفی کنید و به طور دقیق دنگی که هر فرد باید به ازای هر خرج صورت گرفته پرداخت کند را مشخص نمایید. برنامه دنگ و دونگ هم این امکان را ارائه کرده تا در شرایط نیاز بتوانید دنگ های نامساوی را هم به افراد معرفی شده در اپلیکیشن اضافه کنید. برای مثال اگر فردی در رستوران غذای گران تری نسبت به سایر افراد سفارش دهد، برنامه دنگ و دونگ امکان اضافه کردن هزینه بیشتر و عادلانه به فرد مورد نظر را ارائه می‌کند.

دانلود برنامه دنگ و دونگ از کافه بازار

بهترین برنامه های دنگ و دونگی : برنامه دنگی‌ پال یا Dongi Pal

معرفی و دانلود 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی

برنامه دنگی پال (Dongi Pal) شاید رابط کاربری خیلی جالب و چشم نوازی نداشته باشد، اما کارایی خوبی را ارائه کرده و به همین دلیل توانسته در لیست بهترین برنامه های دنگ و دونگی ما جای داشته باشد. این برنامه در قالب یک پیام رسان خدمات مالی و پرداخت ر ا ارائه می‌کند و خیلی از ویژگی های اپلیکیشن های پیام رسان دیگر را دارد. این موضوع یکی از اصلی ترین وجه تمایز های برنامه دنگی پال در مقایسه با سایر اپلیکیشن های مشابه خواهد بود.

برای مثال با برنامه دنگی پال می‌توانید یک گروه ایجاد کنید و در آن گروه به چت با اعضای آن بپردازید و حتی برای هر یک از اعضای گروه پیام خصوصی ارسال کنید! یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی برنامه دنگی پال مربوط به ارائه امکان انتقال وجه مستقیم می‌شود که به شیوه های مختلفی توسط اپلیکیشن مذکور ارائه شده است. پس اگر به دنبال یک برنامه دنگ و دونگی کارآمد هستید که امکاناتی مثل چت کردن با دیگر افراد را هم ارائه کند، برنامه دنگی پال یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود برنامه دنگی پال (Dongi Pal) از کافه بازار

بهترین برنامه های دنگ و دونگی : برنامه دنگی دونگی

معرفی و دانلود 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی

یکی دیگر از برنامه های خوبی که می‌توانید از آن برای محاسبه دنگ و هزینه افراد در سفرها یا کارهای گروهی استفاده کنید، برنامه دنگی دونگی است. این برنامه رابط کاربری خیلی ساده‌ای دارد و از نظر ویژگی چندان قابلیت های متنوعی را ارائه نمی‌کند، اما خب این مسئله سبب شده که استفاده از آن ساده شود. همچنین رابط کاربری اپلیکیشن مذکور هم خیلی ساده و روان طراحی شده است. یکی از ویژگی های خوب برنامه دنگی دونگی مربوط به پشتیبانی آن از هر دو زبان فارسی و انگلیسی می‌شود، بنابراین اگر تمایل به تایپ فینگلیش (فارسی با حروف انگلیسی) دارید، برنامه دنگی دونگی را امتحان کنید.

دانلود برنامه دنگی دونگی از کافه بازار

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در شهرک غرب

بهترین برنامه های دنگ و دونگی : برنامه دنگ و دونگ

معرفی و دانلود 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی

برنامه دنگ و دونگ هم به قدری کارآمد طراحی شده که بتواند در لیست بهترین برنامه های دنگ و دونگی ما جای داشته باشد. این اپلیکیشن رابط کاربری نسبتا کاربرپسندی دارد و قابلیت های متنوعی را ارائه می‌کند، اما بکارگیری آن خیلی ساده نیست. بخش های مختلفی در برنامه دنگ و دونگ طراحی شده‌اند که البته اگر بدانید هر بخش مربوط به چه کاری است، خیلی راحت می‌تواند از اپلیکیشن مذکور استفاده کنید.

برنامه دنگ و دونگ علاوه بر امکان محاسبه و تقسیم هزینه های سفر می‌تواند در نمودارهای خاصی هزینه های شما را دسته بندی کند و نشان دهد که بیشتری هزینه صرف شده شما مربوط به چه کاری بوده است. برای مثال برنامه می‌تواند در نمودار مجموع هزینه غذای مصرفی شما را نشان دهد یا مجموع هزینه‌ای که برای پر کردن باگ بنزین صرف کرده‌اید را به تصور بکشد. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه دنگ و دونگی خوب هستید، اپلیکیشن دنگ و دونگ می‌تواند یکی از گزینه های خرید خوب پیش رویتان باشد.

دانلود برنامه دنگ و دونگ از کافه بازار

بهترین برنامه های دنگ و دونگی : برنامه دنگ دونگی حرفه ای

معرفی و دانلود 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی

اگر دنبال اپلیکیشن هایی دونگی هستید که رابط کاربری زیبایی داشته باشند، برنامه دنگ دونگی حرفه ای چندان به درد شما نخواهد خورد اما اگر صرفا به دنبال یک اپلیکیشن با ظاهر ساده و کار راه انداز باشید، برنامه دنگ دونگی حرفه ای بدون شک یکی از بهترین برنامه های دنگ و دونگی خواهد بود که قادر به بکارگیری آن هستید. این برنامه قابلیت های بسیار متنوعی و خوبی را با ظاهر ساده خودش ارائه کرده و خیلی راحت امکان اضافه کردن هزینه و تقسیم آن مابین افراد را فراهم می‌کند. یکی از ویژگی های بسیار جالبی که اپلیکیشن دنگ دونگی حرفه ای دارد مربوط به امکان ارسال پیام از طریق تلگرام، واتساپ یا حتی اس ام اس برای افرادی می‌شود که باید دنگ خود را در ازای خرج خاصی پرداخت کنند.

برای مثال اگر دنگ شما از یک خرج 5000 تومان شود، برنامه دنگ دونگی حرفه ای می‌تواند این مسئله را از طریق پیامک یا تلگرام به شما اطلاع رسانی کند. از دیگر ویژگی های خوب اپلیکیشن مذکور می‌تواند به مواردی همچون مشخص کردن هزینه پرداختی هر شخص به طور جداگانه، ثبت تاریخ و زمان دقیق اضافه شدن مخارج، امکان فیلتر کردن مخارج بر اساس نام، قیمت و غیره می‌شود. تنها نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید آن است که متاسفانه برنامه دنگ دونگی حرفه‌ ای به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 2000 تومان پرداخت شود. البته این برنامه شامل یک نسخه رایگان و آزمایشی هم می‌شود که تمام ویژگی های نسخه اصلی آن را ارائه نمی‌کند..

دانلود برنامه دنگ دونگ حرفه‌ای از کافه بازار

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

بهترین برنامه های دنگ و دونگی : برنامه دونگ (دنگ)

معرفی و دانلود 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی

یکی دیگر از بهترین برنامه های دنگ و دونگی رایگان برنامه دونگ (دنگ) است که به صورت رایگان منتشر شده و از کافه بازار قابل دانلود خواهد بود. این اپلیکیشن هم مثل سایر اپلیکیشن های مشابه امکان اضافه کردن افراد و ایجاد یک گروه  و تقسیم کردن مخارج مابین آن ها را ارائه می‌کند. اپلیکیشن مذکور رابط کاربری خیلی جذابی ندارد و رابط بصری آن هم چندان زیبا طراحی نشده است و بیشتر یک برنامه کار راه انداز محسوب می‌شود. برخی از اصلی ترین ویژگی هایی که توسط برنامه دنگ و دونگی ارائه شده شامل مواردی همچون امکان محاسبه دونگ هر فرد در خرج های مشترک، امکان مشخص کردن طلبکار و بدهکار و مشخص کردن مقدار طلب یا بدهی، امکان مشخص کردن اینکه کدام افراد در کدام خرج شرکت داشته‌اند و غیره می‌شود. پس برنامه دونگ (دنگ) را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های دنگ و دونگی به یاد داشته باشید.

دانلود برنامه دونگ (دنگ) از کافه بازار

بهترین برنامه های دنگ و دونگی : برنامه مادر خرج

معرفی و دانلود 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی

شک نداشته باشید که اپلیکیشن مادر خرج یکی از بهترین برنامه های دنگ و دونگی فارسی زبان موجود در کافه بازار است. این برنامه به صورت رایگان منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شود. قابلیت های بسیار خوبی توسط اپلیکیشن مادر خرج ارائه شده‌اند و رابط کاربری برنامه هم کاربرپسند طراحی شده است. با استفاده از اپلیکیشن مذکور خیلی راحت می‌توانید در سفرهایتان مخارج ایجاد شده را دسته بندی کنید و در نهایت دنگ هر فرد از مجموع مخارج را مشخص نمایید.

برای استفاده از برنامه مادر خرج کافیست که سفر مورد نظرتان را مشخص و افراد یا خانواده های شرکت کننده در آن را هم اضافه نمایید. سپس امکاناتی همچون امکان ثبت جزئیات سفر، ثبت دونگ هر خرج، توزیع مخارج بر اساس تعداد افراد خانواده، گزارش وضعیت حساب هر خانواده یا فرد، تسویه حساب با یک خانواده یا فرد در میانه سفر و غیره در اختیارتان قرار داده می‌شود. بنابراین برنامه مادر خرج را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های دنگ و دونگی فارسی به یاد داشته باشید.

دانلود برنامه مادر خرج از کافه بازار

بیشتر بخوانید:  آیا اپل در ایران نمایندگی دارد؟

بهترین برنامه های دنگ و دونگی : برنامه Splitwise

معرفی و دانلود 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی

اگر از زبان انگلیسی سر در می‌آورید، می‌توانید از اپلیکیشن انگلیسی دنگ و دونگی هم استفاده کنید. یکی از بهترین این دسته از برنامه های دنگ و دونگی موجود انگلیسی برنامه Splitwise است که رابط کاربری عالی و قابلیت های متنوعی را ارائه می‌کند. بدون تردید این اپلیکیشن از همه نظر نسبت به سایر برنامه هایی که در لیست معرفی کردیم برتری دارد و شاید تنها نقطه ضعف آن مربوط به عدم پشتیبانی از زبان فارسی باشد. برنامه Splitwise به صورت رایگان منتشر شده و علاوه بر نسخه اندروید شامل نسخه سازگار با iOS هم می‌شود. پس اگر با زبان انگلیسی آشنایی دارید برنامه Splitwise یکی از بهترین برنامه های دنگ و دونگی است که قادر به استفاده از آن هستید.

دانلود برنامه Splitwise از کافه بازار

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 9 مورد از بهترین برنامه های دنگ و دونگی پرداختیم. چنانچه شما هم اپلیکیشن دنگی خوبی می‌شناسید که نام آن در لیست بهترین برنامه های دنگ و دونگی ما دیده نمی‌شود، در بخش نظرات آن را با ما و سایر خوانندگان این مقاله اشتراک گذاری کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مجتبی علی‌یاری
مجتبی علی‌یاری
2 سال گذشته

ما برای حساب‌کتاب‌ از سایت mydong.ir استفاده می‌کنیم. تازه اومده و امکانات‌ش خیلی خوبه.

رضا محمدی
رضا محمدی
2 سال گذشته

سلام بدون شک بهترین و کاربردی ترین . کامل ترین سیستم دنگی دونگی وبسایت btmt.ir با اختلاف هست
هر عضو میتونه وارد بشه و عملیاتش رو انجام بده درگاه پرداخت داره و …..