معرفی و دانلود بازی Racing in Car – تجربه‌ای از سرعت رانندگی

معرفی بازی Racing in Car

بازی Racing in Car یکی از گیم هایی است که برای علاقمندان به بازی های سبک اتومبیل رانی تجربه‌ای بسیار جذاب و دلپذیر را به همراه می‌آورد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بازی Racing in Car بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی اتومبیلرانی Racing in Car

بازی های سبک اتومبیلرانی همواره از پرطرفدارترین سبک بازی های موبایلی بوده‌اند. اگر چه در این طبقه بندی بازی های متعدد و فوق‌العاده زیبایی همچون آسفالت (Asphalt) وجود دارند، اما گاها یک بازی ساده‌تر و سبک‌تر نظیر Racing in Car می‌تواند به مراتب تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر را برای گیمرها به ارمغان آورد.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی مختصر بازی ساده و جذاب Racing in Car بپردازیم که در هر دو سیستم عامل اندروید آی او اس قابل نصب و استفاده است. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Racing in Car

همانطور که اشاره کردیم بازی زیبای Racing in Car برای هر دو سیستم عامل اندروید آی او اس عرضه شده است. نسخه آی او اسی این بازی در سال 2015 منتشر شد و متاسفانه هنوز هیچ به روز رسانی را دریافت نکرده است! نسخه آی او اسی این بازی برای اجرا حداقل به iOS 6 نیازمند است.

معرفی بازی Racing in Car

در سمت مقابل نسخه اندرویدی بازی مذکور در سال 2016 وارد گوگل پلی استور (Google Play Store) شد و برای اجرای آن حداقل نیاز به سیستم عامل اندروید 2.3.3 خواهید داشت. بنابراین با توجه به سازگاری بالای بازی اتومبیل رانی Racing in Car، می‌توانید تقریبا آن را در هر گوشی و تبلتی نصب کنید. این بازی به صورت رایگان عرضه شده اما خرید های درون برنامه‌ای را ارائه می‌کند. محیط بازی بسیار جذاب و دلنشین طراحی شده است و شما با دید یک راننده واقعی و از داخل خودرو، آن را کنترل می‌کنید.

معرفی بازی Racing in Car

هدف اصلی شما در این بازی، گذر کردن از جاده‌ها و کسب امتیاز و سپس خرید اتومبیل های بهتر است. شیوه کسب امتیاز در بازی Racing in Car به گونه‌ای است که با سبقت‌های خطرناک‌تر امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. بنابراین هرچقدر با ریسک بیشتری رانندگی کنید، امتیاز بیشتری هم کسب می‌نمایید.

اما بازی Racing in Car در مقایسه با سایر بازی های هم رده خود نقاط ضعف زیادی هم دارد. به عنوان مثال مسیرهایی که در این بازی تدارک دیده شده‌اند بسیار ناچیز و محدود هستند. وضعیت آب و هوا همواره یکسان بوده و موقعیت شب و روز برای آن تعریف نشده است. این موضوعات منجر شده که بازی اتومبیلرانی Racing in Car حالتی یکنواخت را به خود بگیرد و گیمر چندان از نظر جلوه‌های بصری از آن لذت نبرد.

معرفی بازی Racing in Car

بنابراین بازی اتومبیل رانی Racing in Car برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک بازی ساده، سبک، جالب و سازگار با نسخه‌های قدیمی‌تر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی و بررسی مختصر بازی Racing in Car پرداختیم. می‌توانید از انتهای همین مقاله نسبت به دانلود نسخه‌های مختلف این بازی اقدام کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • محیط شبیه به واقعیت
  • سازگاری با نسخه‌های قدیمی سیستم عامل اندروید و آی او اس
  • سبک و روان بودن

نقاط ضعف:

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو iPhone 7 Plus

دوربین جلو iPhone 8

iPhone XS قطعات

تعمیرات موبایل

Racing in Car
نام Racing in Car
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و ios
سازنده Fast Free Games

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments