معرفی و دانلود برنامه MSQRD : ثبت سلفی و ویدیو انیمیشنی

برنامه MSQRD

اگر به دنبال برنامه‌ای برای ثبت سلفی و ویدیو با افکت ها و فیلترهای انیمشینی هستید، برنامه MSQRD یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه MSQRD بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن MSQRD

امروزه ثبت سلفی با افکت ها و فیلتر های انیمیشنی در میان کاربران به شدت رواج یافته است. از برنامه های محبوب و پرطرفدار ارائه شده در این زمینه می‌توان به اپلیکیشن MSQRD اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور در سال 2016 با هدف رقابت با برنامه اسنپ چت توسط شرکت فیسبوک خریداری شد.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

اپلیکیشن MSQRD به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و از افکت ‌ها و فیلترهای انیمیشنی و فانتزی بهره می‌برد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی مختصر و معرفی اپلیکیشن MSQRD بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

 معرفی برنامه MSQRD

برنامه MSQRD از رابط کاربری ساده‌ای بهره می‌برد و کار با آن بسیار آسان است. پس از اجرای برنامه مذکور به برخی از فیلتر ها و افکت‌ های انیمیشنی دسترسی خواهید داشت. فیلترهای انیمیشنی اپلیکیشن MSQRD به صورت زنده بر روی چهره شما اعمال می‌شوند و قابلیت تقلید حرکات چهره را دارند.

برنامه MSQRD

کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Catalogue به افکت ها و فیلترهای برنامه MSQRD در دسته‌بندی‌های مختلفی دسترسی داشته باشند. بس از دانلود افکت می‌توانید با لمس آیکون به شکل قلب، افکت مورد نظر خود را به بخش Favorite اضافه نمایید. با لمس آیکون به شکل دوربین در گوشه پایین و سمت راست صفحه امکان جا به جایی بین حالت فیلم برداری و عکس برداری فراهم می‌آید.

برنامه MSQRD

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

تصاویر و ویدیوهای ضبط شده توسط برنامه MSQRD به صورت خودکار در گالری گوشی ذخیره می‌شوند. همچنین کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را مستقیما از طریق شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

برنامه MSQRD

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی موبایل سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه MSQRD پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 

نقاط قوت:

  • بهره‌مندی از افکت ها و فیلترهای انیمیشنی متنوع
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها از طریق شبکه های اجتماعی
  • رابط کاربری ساده

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون X

باتری iPhone 8

قیمت دوربین پشت iPhone XS Max

تعمیرات موبایل

MSQRD
نام MSQRD
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده MSQRD App

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments