معرفی و دانلود برنامه درگاه ملی خدمات دولت هوشمند

درگاه ملی خدمات دولت هوشمند

برنامه درگاه ملی خدمات دولت هوشمند امکان دسترسی آسان به مجموعه‌ کاملی از خدمات کاربردی داخلی را برایتان فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه درگاه ملی خدمات دولت هوشمند پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن درگاه ملی خدمات دولت هوشمند

اپلیکیشن درگاه ملی خدمات دولت هوشمند در راستای سهولت دسترسی کاربران به خدمات کاربردی داخلی عرضه شده است. خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن مذکور در سه دسته بندی خدمات عمومی بر خط، خدمات موضوعی و خدمات دستگاه های اجرایی قابل دسترسی هستند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل

این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر قابلیت های اپلیکیشن درگاه ملی خدمات دولت هوشمند بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه درگاه ملی خدمات دولت هوشمند

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، با استفاده از برنامه درگاه ملی خدمات دولت هوشمند قادر به دسترسی به خدمات کاربردی داخلی در دسته بندی های مختلف خواهید بود. هر کدام از دسته بندی ها طیف بسیار گسترده‌ای از خدمات را در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار می‌دهند و شامل بخش های مختلفی می‌شوند. به عنوان مثال دسته بندی خدمات عمومی بر خط از بخش های اطلاع رسانی، استعلامات، بانکی و مالی و اداری و شهری تشکیل شده است.

برنامه درگاه ملی خدمات دولت هوشمند

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون اپل

برنامه درگاه ملی خدمات دولت هوشمند شامل بخشی تحت عنوان سایر خدمات. هم می‌شود که در این بخش قادر به دسترسی به خدماتی نظیر تلفن های ضروری، رزرو بلیط و همچنین دریافت خدمات اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل خواهید بود. برنامه مذکور از قابلیت جستجو هم بهره می‌برد. بنابراین اگر به دنبال سرویس خاصی هستید، می‌توانید به راحتی نسبت به جستجو سرویس مورد نظر خود اقدام نمایید.

برنامه درگاه ملی خدمات دولت هوشمند

 بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه درگاه ملی خدمات دولت هوشمند پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید

 

نقاط قوت:

  • امکان دسترسی آسان به خدمات کاربردی داخلی
  • دسته بندی خدمات
  • قابلیت جستجو

نقاط ضعف:

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون ایکس آر

تاچ ال سی دی آیفون ایکس

تاچ ال سی دی آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل

درگاه ملی خدمات دولت هوشمند
نام درگاه ملی خدمات دولت هوشمند
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Dadehpardaz

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments