معرفی بهترین بازی های اندرویدی سال ۲۰۱۶

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

گیمرهای علاقمند به بازی های اندرویدی بدون تردید تمایل دارند که بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 را بشناسند. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 بپردازیم و لینک دانلود آن‌ها را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

با پیشرفت سخت افزاری و پردازشی که دستگاه‌های اندرویدی داشته‌اند، هم اکنون اجرای بازی‌های پر گرافیک و سنگین در آن‌ها امکانپذیر شده است. پرچمداران اندرویدی کنونی موجود در بازار حتی از برخی کامپیوترهایی که تا چند سال پیش از آن‌ها استفاده می‌کردیم هم قدرتمندتر هستند. بنابراین کاملا طبیعی است که بازی‌های متنوع و متعددی برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شوند و گیمرها هم نسبت به انجام این بازی‌ها علاقمند باشند. اما کدامیک از این بازی‌ها بهترین انتخاب ممکن هستند؟

پیش از هر چیز در نظر داشته باشید که علیرغم تفکر اغلب ما، قرار نیست که تمام بازی های اندرویدی برتر از نظر گرافیکی بازی‌های سنگینی باشند. در برخی از شرایط یک بازی با طراحی ساده، جذابیت فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد. بنابراین معیار انتخاب بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 نمی‌تواند فقط و فقط مسئله گرافیک باشد.

هدف ما در این مقاله معرفی بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 به شما عزیزان است. در انتهای توضیحات مرتبط با هر یک از این بازی‌ها، لینک دانلود آن‌ها از گوگل پلی استور (Google Play Store) را ضمیمه می‌کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی‌های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بازی اندرویدی BADLAND

بازی BANDLAND یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 محسوب می‌شود. این بازی آمار دانلود فوق‌العاده داشته و به شدت در بین گیمرهای اندرویدی محبوب است. محیط بازی به صورت 2 بعدی طراحی شده و وظیفه گیم عبور از موانع مختلف موجود به منظور کسب موفقیت است. بازی BADLAND شامل دو نسخه مختلف 1 و 2 می‌شود. نسخه 1 این بازی که با عنوان BADLAND 1 موجود است به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود اما نسخه 2 آن که با نام BADLAND 2 موجود است، رایگان نبوده و به منظور دانلود آن باید مبلغ 3.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی BADLAND از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

دانلود BADLAND از مایکت

بازی اندرویدی Crashlands

بازی Crashlands در سال 2016 ارائه شده و در مدت زمان کوتاهی توانست توجه علاقمندان به بازی های اندرویدی را جلب کند. بازی Crashlands به دلیل محبوبیتی که پیدا کرده، هم اکنون یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 به شمار می‌رود. سبک بازی Crashlands به صورت نقش آفرینی یا RPG بوده و به منظور انجام ماموریت‌های آن و درک بهتر از شرایط بازی بهتر است که زبان انگلیسی شما خوب باشد. متاسفانه این بازی به صورت رایگان عرضه نشده و به منظور دانلود آن باید هزینه‌ای برابر با 4.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی Crashlands از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

بازی اندرویدی Fallout Shelter

بازی که در سال 2015 عرضه شد یک بازی بسیار جذاب است. در این بازی شما یک پناهگاه ساخته باید سعی کنید که آن را بهبود دهید و در عین حال با افراد بدی که قصد به قتل رساندن مردم را دارند مبارزه کنید. در داخل پناهگاه اتفاق‌های جالبی رخ می‌دهد که گیمر باید آن‌ها را به خوبی مدیریت کند. شما در پناهگاه خود زندگی می‌کنید و در این بخش از بازی حالتی شبیه به سری بازی‌های سیمز (Sims) ایجاد شده است. خوشبختانه بازی Fallout Shelter به طور رایگان در گوگل پلی استور موجود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Fallout Shelter از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

دانلود Fallout Shelter از مایکت

بازی اندرویدی Geometry Wars 3: Dimensions

بازی Geometry Wars 3: Dimensions با طراحی سه بعدی خود و سبک منحصر به فردی که دارد یکی از محبوب‌ترین بازی های اندرویدی سال 2016 محسوب می‌شود. برای درک دقیق بازی و سبک آن حتما باید نسبت به دانلود و انجام این بازی اقدام کنید. بازی Geometry Wars 3: Dimensions شامل 100 مرحله مختلف و 12 نوع از مسابقات گوناگون یا اصطلاحا مد متنوع می‌شود. متاسفانه به منظور دانلود این بازی جذاب باید هزینه‌ای معادل با 9.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی Geometry Wars 3: Dimensions از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

بازی اندرویدی Grand Theft Auto: San Andreas

بدون تردید همگی شما با بازی محبوب، پرطرفدار و جذاب Grand Theft Auto: San Andreas آشنا هستید. سری بازی‌های GTA از محبوب‌ترین بازی‌های موجود کنونی محسوب می‌شوند و نسخه San Andreas این بازی از نظر ما یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 است. بازی Grand Theft Auto: San Andreas ترکیبی از سبک‌های اکشن و ماجراجویی را به همراه دارد و برخی از جنبه‌های مربوط به بازی‌های نقش آفرینی هم در آن دیده می‌شود. متاسفانه این بازی به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده نیست و کاربر به منظور دانلود آن باید هزینه‌ای معادل با 6.99 دلار را پرداخت کند.

دانلود بازی اندرویدی Grand Theft Auto: San Andreas از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

بازی اندرویدی Hearthstone Heroes of Warcraft

بازی Hearthstone Heroes of Warcraft در اواخر سال 2014 عرضه شد و هم اکنون یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 به شمار می‌روند. این بازی برای علاقمندان به انجام بازی‌های آنلاین یک انتخاب بسیار مناسب است، اما با این حال شامل حالت آفلاین هم می‌شود. سبکم اصلی بازی به صورت کارتی یا تخته‌ای است و کارت‌هایی که گیمر در اختیار دارد قابلیت‌ها و قدرت‌های متنوعی را ارائه می‌کنند. به منظور پیروز شدن در مبارزات باید به بهترین شکل ممکن از کارت‌ها و قدرت‌هایی که در اختیار دارید استفاده کنید. بازی Hearthstone Heroes of Warcraft به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Hearthstone Heroes of Warcraft از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

دانلود Heartstone: Heroes of Warcraft از مایکت

بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition

بازی Minecraft: Pocket Edition به هیچ وجه از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن ندارد اما سبک بازی و نحوه طراحی آن به گونه‌ای است که هر گیمر علاقمند به بازی‌های RPG را مجذوب خود می‌کند. متاسفانه این بازی به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن ملزم به پرداخت هزینه‌ای معادل با 6.99 دلار خواهید بود. خوشبختانه این بازی شامل هیچ نوع خریدهای درون برنامه‌ای نمی‌شود و با یک بار خرید بازی قادر به استفاده از تمام قابلیت‌ها و آپشن‌های آن خواهید بود.

دانلود بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

بازی اندرویدی Riptide GP series

علاقمندان به بازی‌ های مسابقه‌ای نباید بازی Riptide GP series را از دست دهند. بازی Riptide GP series بدون تردیدی کی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 محسوب می‌شود که سبک مسابقه در آن به گونه منحصر به فردی طراحی شده است. در این بازی شما نقش یک راننده جت اسکی را ایفا می‌کنید که باید در مسابقات متنوع شرکت و پیروز شود. بازی Riptide GP series از نظر گرافیکی هم یک بازی مناسب است و شامل ترفندها و حرکات نمایشی خاصی هم می‌شود. متاسفانه به منظور دانلود بازی Riptide GP series باید مبلغی معادل با 2.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی Riptide GP series از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

بازی اندرویدی SOULCALIBUR

نوبت به علاقمندان به بازی های اندرویدی مبارزه‌ای می‌رسد. بازی SOULCALIBUR یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 بوده و سبک آن به مبارزه‌ای است. این بازی از نظر گرافیکی کیفیت قابل قبولی دارد و محیط آن بسیار شبیه به محیط بازی معروف تیکن (Tekken) کنسول پلی استیشن 1 سونی است. در بازی SOULCALIBUR مدهای مختلفی تعریف شده که با انتخاب هر یک از آن‌ها نوع خاصی از بازی قابل انجام خواهد بود. اگر از علاقمندان به بازی های اندرویدی مبارزه‌ای هستید، توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه بازی SOULCALIBUR را دست نداده و آن را دانلود کنید. البته باید اشاره داشته باشیم که این بازی به صورت رایگان عرضه نشده و به منظور دانلود آن می‌بایست مبلعی معادل با 13.99 دلار را پرداخت نمایید.

بیشتر بخوانید: خرید گوشی

دانلود بازی اندرویدی SOULCALIBUR از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

بازی های اندرویدی تیم Square Enix games

سری بازی‌های اندرویدی که توسط تیم Square Enix games تولید می‌شوند برای طرفداران سبک نقش آفرینی یک انتخاب فوق‌العاده خواهند بود.  اگر به دنبال بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 هستید، حتما بررسی از بازی های اندرویدی توسعه داده شده توسط تیم Square Enix games داشته باشید.

مراجعه به صفحه بازی‌های تیم Square Enix games در گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

دانلود SQUARE ENIX از مایکت

بازی های اندرویدی تیم Telltale Games

در این بخش قصد داریم که مجموعه بازی‌هایی که توسط تیم Telltale Games ساخته شده‌اند را به عنوان گزینه‌های موجود در لیست بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 معرفی کنیم. تیم Telltale Games در زمینه طراحی بازی‌های سبک ماجراجویی فوق‌العاده عمل می‌کند و یکی از جالب‌ترین بازی های اندرویدی این سبکی که هم اکنون توسط این تیم عرضه شده بازی Game of Thrones محسوب می‌شود که با سریال پرطرفدار آن در ارتباط می‌باشد. اگر به دنبال بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 هستید، نیم نگاهی هم به بازی‌های توسعه داده شده توسط تیم Telltale Games داشته باشیم.

مراجعه به صفحه بازی‌های تیم Telltale Games در گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

سری بازی های اندرویدی The Room

سری بازی‌های The Room هم بدون شک از جمله بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 محسوب می‌شوند. سبک اصلی سری بازی‌های The Room به صورت پازلی است و در محیط بازی به صورت سه بعدی و با گرافیک بسیار عالی طراحی شده است. این سری از بازی‌ها بدون تردید ذهن شما را به چالش می‌کشند و بدین سبب تجربه‌ای فوق‌العاده جالب را برای گیمر به ارمغان خواهند داشت. اگر از علاقمندان به بازی های معمایی و پازلی هستید، توصیه می‌کنیم که سری بازی های اندرویدی The Room را از دست ندهید.

مراجعه به صفحه دانلود سری بازی The Room در گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

بازی اندرویدی This War of Mine

بازی This War of Mine توانست عنوان بهترین بازی عرضه شده در سال 2015 میلادی را کسب کند. جذابیت این بازی به قدری است که از نظر ما می‌تواند در لیست بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 هم حضور داشته باشد. سبک باقی به صورت باز زیستی یا جان سالم به در بردن است. بازی This War of Mine از نظر گرافیکی بسیار جذاب طراحی شده و در جریان آن تصمیم‌های گیمر تاثیر مستقیمی بر روی حوادث باقی و بقاء ایفا می‌کنند. متاسفانه به منظور دانلود بازی اندرویدی This War of Mine باید مبلغ 14.99 دلار پرداخت شود اما این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی This War of Mine از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

دانلود This War of Mine از مایکت

بازی اندرویدی UNKILLED

یکی دیگر از بهترین بازی های اندرویدی سال 2016 بازی UNKILLED است که سبک تیراندازی و اکشن را به همراه دارد. در این بازی شما به مبارزه با زامبی‌ها می‌پردازید. گرافیک بازی بسیار عالی بوده و رضایت علاقمندان به بازی‌های پر گرافیک اندرویدی را جلب می‌کند. بازی UNKILLED شامل بیش از 300 مرحله مختلف می‌شود، بنابراین به منظور فتح آن باید زمان بسیار طولانی را صرف کنید. خوشبختانه بازی اندرویدی UNKILLED به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی UNKILLED از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی سال 2016

دانلود UNKILLED از مایکت

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments