تعمیر گوشی هوآوی در بهترین مرکز خدمات هوآوی ایران

تعمیر گوشی هوآوی در بهترین مرکز خدمات هوآوی ایران

تعمیرات موبایل

برای تعمیر موبایل هوآوی کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی هواوی» تماس بگیر

اگر از طرفداران یا کاربران گوشی های برند هوآوی هستید و بنا به هر دلیل گوشی شما دچار مشکل شده و نیازمند تعمیر است، نگران نباشید! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر گوشی هوآوی را در بهترین مرکز خدمات هوآوی ایران تجربه کنید! با موبایل کمک همراه باشید.

یک توصیه ایمنی در مورد همه گوشی ها
همیشه از اپ استورهای مطرح مثل بازار و گوگل پلی دانلود کنید چون سیستم انتی ویروس هشدار دارند و اگر برنامه ای رفتار مخرب داشت به شما هشدار داده می شود. با این کار عملکرد گوشی شما همیشه بالا خواهد بود.

سپر امنیت بازار

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه

هوآوی طی چند سال اخیر توانسته به شدت پیشرفت کند و روند رو به رشدی را طی نماید. گوشی های این شرکت چینی عموما نسبت به دیگر رقبا با قیمت بهتری روانه بازار می‌شوند و کیفیت ساخت مطلوبی هم دارند و از بستر سخت افزاری قابل قبولی هم بهره می‌برند. این موضوعات سبب شده که به تدریج تعداد کاربران گوشی های این برند چینی در بازار کشورمان هم افزایش یابد و گوشی های هوآوی به یکی از پرفروش ترین گوشی ها در داخل بازار کشور تبدیل شوند. طبیعتا با افزایش تعداد کاربران گوشی های این برند، تقاضا برای تعمیرات آن ها هم بیشتر می‌شود که در این شرایط پای مرکز خدمات هوآوی به میان خواهد آمد!

نصب اپلیکیشن

برای تعمیر گوشی هوآوی می‌توان به هر تعمیرکاری مراجعه کرد و تقریبا تمام تعمیرکاران موبایل تعمیرات گوشی برند هوآوی را قبول می‌کنند اما اینکه بهترین مرکز خدمات هوآوی برای انجام تعمیرات با بهترین سطح کیفی ممکن کدام مرکز است جای بحث دارد! هم اکنون مراکز متعددی به عنوان مراکز خدمات هوآوی در داخل کشور فعالیت می‌کنند، اما آیا همیشه مراجعه به این مراکز بهترین نتیجه را در قبال تعمیر گوشی هوآوی خواهد داشت؟ متاسفانه طبق آمار و ارقام پاسخ این سوال منفی است و طبق نظرات مشتریان مراکز خدمات دهی هوآوی، خدمات و سرویس هایی که توسط این مراکز ارائه می‌شود خیلی مناسب نیستند.

بنابراین شاید بهتر باشد برای تعمیر گوشی هوآوی خود به فکر راه چاره دیگری باشید و صرفا خود را به مرکز خدمات هوآوی محدود نکنید، بلکه از سرویس مراکزی استفاده کنید که علاوه بر گوشی های هوآوی تعمیر انواع گوشی های موبایل برند های دیگر نظیر اپل و سامسونگ را هم با بهترین کیفیت ممکن و ضمانت اصالت قطعه انجام می‌دهند! موبایل کمک یکی از این مراکز است که خدمات آن فقط شامل تعمیر گوشی های یک برند نمی‌شود و سیر گسترده‌ای از گوشی های مختلف را در بر می‌گیرد. با توجه به آمار و نظرات مشتریان می‌توان موبایل کمک را بهترین مرکز خدمات هوآوی در ایران دانست. در ادامه بیشتر در مورد تعمیر گوشی های هوآوی و بهترین مرکز خدمات هوآوی صحبت خواهیم کرد. با موبایل کمک همراه باشید.

 

حساسیت تعمیر گوشی های هوآوی بالاست!

شاید خیلی از افراد تصور کنند که حساسیت تعمیر گوشی های برند هوآوی بالا نیست و با گوشی های دیگر برند ها نظیر سامسونگ و اپل تفاوت دارد! اما در عمل اینطور نیست و زمانی که یکی از گوشی های رده بالا و درجه یک هوآوی را باز کنید متوجه ظرافت فوق‌العاده و دقت طراحی گوشی و قطعات آن خواهید شد که خود به خود منجر به افزایش حساسیت تعمیر دستگاه می‌شوند. بنابراین این تصور را نداشته باشید که چون برند گوشی شما هوآوی است، تعمیر آن خیلی حساس نیست و می‌توان از سرویس هر مرکز خدمات هوآوی برای انجام تعمیرات لازم روی گوشی موبایل استفاده کرد.

تعمیر گوشی هوآوی در بهترین مرکز خدمات هوآوی ایران

بیشتر بخوانید: قیمت روز موبایل

 

چرا موبایل کمک می‌تواند بهترین مرکز خدمات هوآوی باشد؟

موبایل کمک شاید به طور اختصاصی در حوزه تعمیر گوشی هوآوی فعالیت نکند و تعمیرات سایر برند های دیگر نظیر اپل، سامسونگ و غیره را هم انجام دهد، اما با این حال می‌تواند به عنوان بهترین مرکز خدمات هوآوی در ایران انتخاب شود. کارشناسان این مرکز برای تعمیر گوشی مشتریان از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند و بدین ترتیب تعمیر گوشی هوآوی مشتریان با بهترین کیفیت ممکن و در بالاترین سطح از استانداردهای لازم انجام خواهد شد. ضمن اینکه تمام قطعاتی که کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان نصب می‌کنند اصل و اورجینال بوده و دارای گارانتی اصالت قطعه هستند، بنابراین خیال مشتری از بابت کیفیت قطعه تعویضی در گوشی کاملا راحت خواهد بود.

از دیگر مزیت های موبایل کمک می‌توان به سرعت عمل بالا اشاره داشت. تعمیرات موبایل در موبایل کمک به عنوان بهترین مرکز خدمات هوآوی ظرف کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود و حتی نیازی به مراجعه حضوری مشتری هم وجود نخواهد داشت چون وی می‌تواند با یک تماس تلفنی یا از طریق سایت موبایل کمک درخواست تعمیر گوشی هوآوی خود را به ثبت برساند و مابقی کار را به موبایل کمک واگذار کرده و گوشی تعمیر شده خویش را درب منزل از پیک موبایل کمک تحویل بگیرد. تمام این مزیت ها که به طور کاملا خلاصه به آن ها اشاره کردیم سبب می‌شوند تا موبایل کمک بتواند به عنوان بهترین مرکز خدمات هوآوی در ایران انتخاب شود.

تعمیرات موبایل

برای تعمیر موبایل هوآوی کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی هواوی» تماس بگیر

بیشتر بخوانید: گارانتی گوشی موبایل

مراحل تعمیر گوشی در بهترین مرکز خدمات هوآوی (موبایل کمک)

تعمیر گوشی هوآوی در موبایل کمک طی چند مرحله ساده قابل انجام است. بدین منظور باید مراحل زیر به ترتیب طی شوند:

  • ثبت سفارش: در این مرحله شما از طریق سایت موبایل کمک یا ضمن تماس با شماره ضمیمه شده (75147-021) درخواست خود مبنی بر تعمیر گوشی هوآوی مورد نظرتان را ثبت می‌کنید.ثبت سفارش تعمیر
  • اعزام پیک: پیک موبایل کمک در این مرحله به آدرس شما اعزام و گوشی را از شما دریافت می‌کند.
  • ارجاع گوشی به شرکت و انجام تعمیرات: در این مرحله پیک موبایل کمک گوشی شما را به شرکت ارجاع می‌دهد و تعمیر آن در بهترین مرکز خدمات هوآوی به طور رسمی آغاز خواهد شد.
  • تحویل گوشی به شما و ضمانت اصالت قطعه: بعد از اینکه تعمیرات لازم روی گوشی شما انجام گرفت، پیک موبایل کمک مجددا آن را به آدرس شما ارسال خواهد کرد و گوشی تعمیر شده صحیح و سالم درب منزلتان به شما تحویل داده می‌شود. فراموش نکنید که در این شرایط گوشی شما از ضمانت اصالت قطعه بهره‌مند شده و تمام تعمیراتی که روی آن انجام شده یا قطعاتی که در آن تعویض شده‌اند دارای گارانتی اورجینال بودن هستند.

بدین ترتیب تعمیر گوشی هوآوی در بهترین مرکز خدمات هوآوی (موبایل کمک) قابل انجام خواهد بود. عموما این پروسه ظرف مدت زمان چند ساعت تکمیل می‌شود و شما گوشی سالم خود را طی 3 الی 5 ساعت از پیک موبایل کمک تحویل می‌گیرید.

ثبت سفارش تعمیر موبایل هوآوی در بهترین موبایل کمک

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم برای ثبت سفارش تعمیرات گوشی در مرکز موبایل کمک هیچ نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد. شما می‌توانید ضمن تماس با شماره 75147-021 یا مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به ثبت برسانید. کارشناسان ما در کوتاه ترین مدت زمان ممکن سفارشات مشتریان گرامی را پیگیری می‌کنند. در ضمن نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات iPhone XS Max

قطعات گوشی سامسونگ اس 7 ایج

 

برچسب‌ها: repair_article

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمدرضا باخدا
محمدرضا باخدا
2 سال گذشته

سلام وقت بخیییر به نوبه خودم بگم من از گوشی هوایی وای ۷پی راضی نیستم از شرکت بگیر تا فروشنده گوشی خریداری کردم همان لحظه اول خاموش روشن میشد در زمان خیلی کوتاه خود به خود فروشنده گفت برای رام گوشی است وبردم مرکز گارانتی خیابان چمران یزد بازیم دادن به بهانه هایی که مشکلی ندارد وبعد از ۵روز بهم دادند اینجور کردنند گوشیم تعویض نشه بعد چند بار بردم بعد از ۲ماه برد کامل گوشی عوض شد بازم همینجور است خیلی جالب بود وقتی تماس می گرفتم کارشناسان همه من می شناختند تا وصل نشده بودم اقای باخدا از یزذ اخه خدایی هم است روزی همه باید جواب بدیم الهی خیر نبینید چون باید زحمت بکشی تا پول به دست بیایید خدانگهدار