معرفی و دانلود برنامه InsTube : دانلود ویدیو از یوتیوب

برنامه InsTube

برنامه InsTube قابلیت دانلود ویدیو از یوتیوب را در اختیار کاربران خود قرار داده است. علاوه بر آن کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه نسبت به دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یا فیس بوک نیز اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه InsTube بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن InsTube

اپلیکیشن InsTube یک برنامه کاربردی برای دانلود ویدیو از یوتیوب محسوب می‌شود که به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است. اپلیکیشن مذکور قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب در قالب فایل صوتی را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن InsTube می‌توان به امکان دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و اینستاگرام اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن InsTube بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه InsTube

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه InsTube به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و قابلیت دانلود ویدیو از یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. به منظور دانلود ویدیو از یوتیوب برنامه InsTube را اجرا کرده سپس در صفحه اصلی گزینه Youtube را لمس نمایید.

برنامه InsTube

سپس ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کرده و آیکون قرمز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کنید. در مرحله بعد از شما خواسته می‌شود تا فرمت و کیفیت دلخواه خود را انتخاب نمایید. پس از آن فایل مورد نظر دانلود خواهد شد. کاربران می‌توانند با لمس اولین آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه به لیست فایل های دانلود شده خود دسترسی داشته باشند.

برنامه InsTube

از دیگر قابلیت های برنامه InsTube می‌توان به امکان دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و فیس بوک اشاره کرد. بدین منظور تنها کافیست تا URL ویدیو مورد نظر خود را کپی کرده و در کادر جستجو برنامه InsTube پیست کنید. پس از آن با لمس آیکون قرمز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه قادر به دانلود ویدیو مورد نظر خود خواهید بود.

برنامه InsTube

امکان مخفی سازی ویدیو و فایل های صوتی موجود بر روی گوشی جزو دیگر قابلیت های برنامه InsTube به حساب می‌آید. به منظور استفاده از این قابلیت ابتدا آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی را لمس نموده و از منوی نمایان شده گزینه Private را انتخاب نمایید. سپس یک رمز عبور 4 رقمی به منظور دسترسی به فایل های مخفی شده تعیین کنید.

برنامه InsTube

به منظور مخفی سازی فایل، آیکون به شکل سه نقطه موجود در کنار نام فایل مورد نظر خود را لمس کرده و از منوی نمایان شده گزینه Hide را انتخاب کنید. بدین ترتیب فایل مورد نظر مخفی خواهد شد.

برنامه InsTube

در نهایت به منظور دسترسی به لیست فایل های مخفی شده آیکون به شکل قفل موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده و رمز عبور تعیین شده را وارد نمایید.

برنامه InsTube

بیشتر بخوانید:  گارانتی رسمی محصولات اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه InsTube پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان دانلود ویدیو از یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی
  • قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب در قالب فایل صوتی
  • امکان مخفی سازی فایل ها
  • رایگان بودن

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

https://instube.com

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 6 اس

تاچ ال سی دی آیفون 6 پلاس

قطعات آیفون 6 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Refa
Refa
4 سال گذشته

خیلی عالی و بی نقص کار میکنه چند تا نرم افزار دانلود از یوتیوب نصب کردم هیچکدوم کار نکردن اما این کار کرد واقعا دستتون درد نکنه