معرفی و دانلود برنامه Cartoon Camera ؛همه چیز را کارتونی ببین

برنامه Cartoon Camera

یکی از اپلیکیشن های دوربینی که این روزها کاربران زیادی علاقمند به استفاده از آن شده‌اند، اپلیکیشن Camera Cartoon نام دارد. این برنامه می‌تواند مناظر پیش رویتان را به شکل کارتونی به تصویر بکشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی برنامه Cartoon Camera بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Cartoon Camera

برنامه Cartoon Camera یکی دیگر از برنامه های ویرایش عکس محبوبی است که می‌تواند محیط پیرامون شما را به صورت کارتونی نمایش دهد. این برنامه از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود و از نظر هزینه هم دو نسخه رایگان و پیشرفته (غیر رایگان) را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم که به طور مختصر به معرفی و بررسی برنامه Cartoon Camera بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

برنامه Cartoon Camera

معرفی برنامه Cartoon Camera

اپلیکیشن Camera Cartoon از رابط کاربری بسیار ساده‌ای بهره می‌برد که بی‌شک تعامل با آن را برای هر فردی آسان‌تر خواهد کرد. پس تقریبا تمام اقشار قادر به استفاده از اپلیکیشن مذکور هستند. هنگامی که این برنامه را اجرا دوربین اصلی دستگاه فعال می‌شود و شما منظره کارتونی از محیط پیش رویتان را بر روی نمایشگر خواهید دید. امکان تغییر دوربین از اصلی به سلفی وجود دارد و همچنین با استفاده از منوی زیرین صفحه می‌توانید افکت‌های کارتونی برنامه را تغییر دهید.

برنامه Cartoon Camera

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

در دو سمت راست و چپ برنامه دو اسلایدر ارائه شده‌اند که به ترتیب امکان تنظیم حساسیت (Sensitivity) و شدت رنگ (Color) را در اختیارتان قرار می‌دهند.  آیکونی هم که با نماد “دوربین” مشخص شده است، دستور عکسبرداری را صادر می‌کند. پس هر زمان که این آیکون لمس شود، عکسی کارتونی و مطابق با فیلتری که انتخاب کرده‌اید از محیط پیش روی دوربین ذخیره خواهد شد.

برنامه Cartoon Camera

در برنامه مذکور هیچ گزینه یا آیکون حائز اهمیت بیشتری دیده نمی‌شود، بنابراین فقط با همین چند آیکون و گزینه تعامل شما با اپلیکیشن Cartoon Camera برقرار خواهد شد. همانطور که اشاره کردیم این برنامه شامل دو نسخه رایگان و غیر رایگان است. تفاوت این دو در تعداد فیلترها و افکت هایی است که ارائه می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن Cartoon Camera باید به عدم نیاز به اتصال اینترنت اشاره کرد. بنابراین برخلاف برنامه هایی همچون پریسما (Prisma)، برنامه Camera Cartoon نیازی به اینترنت ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپلیکیشن ویرایش عکس پریسما می‌توانید از مقاله همه چیز در مورد برنامه پریزما (Prisma)؛ نحوه استفاده از پریسما استفاده کنید.

برنامه Cartoon Camera

یکی از نکاتی که در حین استفاده از اپلیکیشن Camera Cartoon به آن برخوردیم این بود که متاسفانه این برنامه برخلاف تصاویری که در تبلیغات و نمونه عکس‌های رسمی آن ارائه می‌شود، کیفیت چندان زیادی ندارد. در برخی شرایط و مخصوصا در محیط‌های کم نور استفاده از این برنامه برای دستیابی به افکت های کارتونی تقریبا غیر ممکن می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

در بررسی که داشتیم دریافتیم که سرعت عملکرد اپلیکیشن مذکور بسیار خوب و رضایت بخش است. بنابراین تاخیری در اجرای افکت های آن و ثبت تصاویر مشاهده نخواهید کرد. همچنین از دیگر نقاط قوت اپلیکیشن Camera Cartoon می‌توانیم به پشتیبانی آن از چراغ فلش دوربین اشاره کنیم. به صورت کلی اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بتوانید برایتان عکس های کارتونی ثبت کند، برنامه Cartoon Camera را به عنوان یکی از گزینه‌های پیش رویتان در نظر داشته باشید.

برنامه Cartoon Camera

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی و معرفی برنامه Cartoon Camera پرداختیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن از منوی انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • عملکرد سریع
  • عدم نیاز به اینترنت
  • رابط کاربری ساده و حجم پایین

نقاط ضعف:

  • کیفیت فیلترها می‌توانست بهتر باشد
  • فیلترهای محدود مخصوصا در نسخه رایگان

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون ایکس آر

دوربین پشت آیفون ایکس اس

قطعات گوشی آیفون 8

تعمیرات موبایل

Photo Cartoon Camera- PaintLab
نام Photo Cartoon Camera- PaintLab
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Photo Editor Creative

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments