معرفی و دانلود بازی Farm Heroes Saga – قهرمان مزرعه!

معرفی و دانلود بازی Farm Heroes Saga ؛ قهرمان مزرعه!

اگر از طرفداران بازی های پازلی و کنار هم چیدن اشکال یا اشیاء مختلف هستید، حتما عاشق بازی Farm Heroes Saga خواهید شد. این بازی اعتیادآور می‌تواند مدت ها شما را سرگرم نگه دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Farm Heroes Saga بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Farm Heroes Saga

بازی های سبک پازلی و جورچین همواره علاقمندان خاص خود را داشته‌اند. یکی از محبوب‌ترین این دسته بازی ها، بازی Candy Crush Saga است که پیش از این در مقاله “معرفی و دانلود بازی Candy Crush Saga – جدول آب نبات ها” به معرفی آن پرداختیم. اگر از علاقمندان به این سبک از بازی های موبایل هستید، حتما از بازی زیبای Farm Heroes Saga لذت خواهید برد. چرا که سبکی کاملا مشابه با بازی Candy Crush دارد و توسط همان کمپانی کینگ (KING) توسعه داده شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بازی Farm Heroes Saga به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی زیبای Farm Heroes Saga و گیم پلی آن بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Farm Heroes Saga

سبک بازی Farm Heroes Saga کاملا شناخته شده و قابل درک است. در این بازی جدولی از میوه های مختلف نظیر هویج، توت فرنگی، سیب و غیره به همراه خورشید و آب پیش رویتان قرار داده می‌شود و شما باید سعی کنید با کنار هم چیدن میوه های مشابه آن ها را از جدول حذف و به امتیاز تبدیل کنید. کنار هم چیدن هر یک از آیتم های نام برده شده می‌تواند به صورت عمودی یا افقی صورت پذیرد و حداقل تعداد آیتم مشابه مورد نیاز برای تبدیل شدن به امتیاز برابر با 3 آیتم است.

معرفی و دانلود بازی Farm Heroes Saga

بازی زیبای Farm Heroes Saga حجم پایینی دارد و در عین حال از گرافیک خوبی بهره‌مند است. صداگذاری بازی هم بسیار خوب انجام شده و محیط رنگارنگ آن بسیار چشم نواز به نظر می‌رسد. شاید تصور کنید که بازی Farm Heroes Saga بسیار ساده است، اما در اصل اینطور نیست و فقط طی کردن مراحل ابتدایی آن ساده خواهد بود. در بازی کاراکترهای مخربی هم طراحی شده‌اند که جذابیت آن را افزایش می‌دهند.

برای مثال کاراکتری با نام زنسید در بازی وجود دارد که یک راکون است و همیشه برایتان دردسر ایجاد می‌کند. همچنین آدم های شرور هم از دیگر شخصیت های منفی بازی Farm Heroes Saga محسوب می‌شوند که هدفشان فراری دادن شما و تصاحب زمین کشاورزیتان خواهد بود. بنابراین علاوه بر گیم پلی اصلی بازی، کاراکترها و بخش های فرعی آن هم بسیار جالب هستند و منجر به افزایش جذابی گیم می‌شوند.

معرفی و دانلود بازی Farm Heroes Saga

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Farm Heroes Saga پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی موبایل

نقاط قوت

  • گیم پلی جذابی
  • حجم کم
  • گرافیک خوب
  • رایگان بودن

نقاط ضعف

  • بازی بعد از مدتی تکراری می‌شود

بیشتر بخوانید:

ال سی دی آیفون 6 پلاس

ال سی دی آیفون 6 اس

قطعات آیفون SE

تعمیرات موبایل

 Farm Heroes Saga
نام Farm Heroes Saga
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده King
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (13)

guest
13 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امید
امید
2 سال گذشته

دوستانی که مثل من مراحل زیادی رو پشت سر گذاشتن باید بدونن که فعلا اتصال به اینترنت موجود نیست واسه همین دیگه نمیشه شمش طلا گرفت پس زحمت نکشین من از مرحله اول تا الانکه ۱۰۰۴ هستم نتونستم شمش بخرم و میدونم که حالا حالاها هم نمیشه گرفت

آرمین شکوری
آرمین شکوری
2 سال گذشته

سلام
من چندین بار بازی رو نصب کردم چون زیاد هنگ می‌کرد مجبور شدم در مراحل ۱۴۰۰ به بالا حذفش کنم اما متاسفانه نتونستم سیو کنم هر بارم که نصب میکنم میخوام اطلاعاتم رو ثبت تا بازی سئو بشه دوباره حذف نشه نمیتونم الان حدود ۳ ساله درگیر این موضوع هستم بفرمایید چیکار کنم همش میگه نام کاربری یا رمز اشتباهه اگر بزنم بازیابی رمز بازم خطا میده اگه فارسی می‌کردید خیلی بهتر بود تا بفهمیم چه خبره و ۳ سال معطل نشیم

M.A
M.A
2 سال گذشته

سلام
خسته نباشید
یک سوال قبلا این بازی به اینترنت وصل میشد و خیالمون راحت بود میتونیم بازی را save و حتی اگر گوشی را عوض کردیم روی گوشی جدید از ادامه قبل بازی کنیم ولی حالا دیگه چون به اینترنت وصل نمیشه پس save هم در کار نیست.
چرا اینجوری شده و آیا میشه دوباره مثل قبل به اینترنت وصل شد؟
من تنها بازی که توو گوشیم هست و بازی میکنم توو این چندساله همینه چون خیالم راحت هیچ وقت نباید از اول بازی کنم…

الی
الی
2 سال گذشته

من تو مرحله ۵۰۵ گیر کردم اون زنبور ها رو چجوری باید بگیریم ؟

امید
امید
2 سال گذشته
پاسخ به  الی

همه زنبور ها باهم باید بالهاشون کامل باز بشه تا پرواز کنند اگر همه بالهاشون بازشده باشه بجز یکی بازم پرواز نمیکنند تا همه کامل باز بشن یا بیدار بشن

بهار
بهار
4 سال گذشته

من جدیدا این بازی رو اپدیت کردم ولی دیگه اصلا باز نمیشه و هی از صفحه بازی پرت میکنه بیرون اگه کسی میدونه چرا لطفا راهنماییم کنه