معرفی و دانلود برنامه Quik (کوییک): ساخت ویدیو از عکس ها

معرفی و دانلود برنامه Quik (کوییک): ساخت ویدیو از عکس ها

برنامه Quik (کوییک) از اپلیکیشن هایی است که توصیه می‌کنیم حداقل یک بار هم که شده استفاده از آن را تجربه کنید. با این برنامه می‌توانید از عکس های گالری خود ویدیو های موزیکال بسیار جالبی را بسازید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Quik (کوییک) بپردازیم و لینک دانلود آن را در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه Quik (کوییک)

تصور کنید که به پیک نیک رفته‌اید و قصد دارید از عکس هایی که طی این پیک نیک ضبط کرده اید یک ویدیوی موزیکال بسازید. اپلیکیشن ها و نرم افزار های مختلفی وجود دارند که انجام این کار را محقق می‌سازند، اما در بین تمام آن ها، Quik (کوییک) برنامه ای است که به ساده ترین شکل ممکن ساخت ویدیوی موزیکال از عکس های گالری گوشی را امکانپذیر خواهد کرد.

برنامه Quik (کوییک) به صورت رایگان منتشر شده و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. در ادامه این مقاله به معرفی این اپلیکیشن می‌پردازیم. برای دانلود برنامه Quik (کوییک) می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. ضمنا اگر در مورد این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Quik (کوییک)

همانطور که اشاره کردیم، برنامه Quik (کوییک) امکان ساخت ویدیو های موزیکال از عکس های گوشی شما را فراهم می‌کند. یعنی شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن عکس های خاص مورد نظرتان را از گالری تصاویر گوشی انتخاب و سپس با اضافه کردن یک موزیک پس زمینه به آن ها، ویدیوی موزیکال جالبی را بسازید. برنامه Quik (کوییک) این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا حداکثر 75 عکس را در یک کلیپ ویدیویی اضافه کنید.

معرفی و دانلود برنامه Quik (کوییک): ساخت ویدیو از عکس هامعرفی و دانلود برنامه Quik (کوییک): ساخت ویدیو از عکس ها

رابط کاربری برنامه Quik (کوییک) بسیار زیبا و کاربرپسند طراحی شده است. طراحان این برنامه سعی داشتند تا رابط کاربری آن را به گونه ای طراحی کنند که کاربران هیچ مشکلی برای تعامل با اپلیکیشن و بکارگیری آن نداشته باشند. سهولت استفاده از اپلیکیشن Quik (کوییک) بدون تردید یکی از اصلی ترین دلایلی محسوب می‌شود که منجر به افزایش محبوبیت آن در بین کاربران شده است.

بخش اصلی پروسه ساخت ویدیو های موزیکال توسط خود برنامه Quik (کوییک) انجام می‌شود. شما فقط باید عکس های مورد نظرتان را از گالری دستگاه انتخاب کنید و سپس یک موزیک را برای پس زمینه کلیپ نهایی انتخاب نمایید. اپلیکیشن Quik (کوییک) بیش از 80 موزیک مختلف را در سبک های متنوع به منظور استفاده در پس زمینه کلیپ ها ارائه می‌کند. بعد از انتخاب موزیک پس زمینه، دیگر شما نیازی به انجام کار خاصی ندارید و فقط منتظر می‌مانید تا برنامه Quik (کوییک) ویدیوی موزیکال شما را بسازد.

معرفی و دانلود برنامه Quik (کوییک): ساخت ویدیو از عکس ها

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که اپلیکیشن Quik (کوییک) شما را محدود به انتخاب موزیک هایی که خودش ارائه کرده است نمی‌کند! یعنی شما می‌توانید موزیک هایی که در حافظه گوشی خود ذخیره کرده‌اید را هم به عنوان موزیک پس زمینه کلیپ خود انتخاب کنید. علاوه بر این، امکان اضافه کردن فیلترهای رنگی خاص هم به کلیپ ها وجود دارد! برنامه Quik (کوییک) مجموعه عظیمی از فیلترهای مختلف را ارائه می‌کند که می‌توانند جلوه خاص و متفاوتی را به ویدیو های موزیکال شما اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون اپل با گارانتی  

علاوه بر امکان اضافه کردن موزیک و عکس به ویدیو ها، شما می‌توانید نوشته (متن) یا حتی ویدیو های کوچک را هم به ویدیوی موزیکال نهایی مورد نظرتان اضافه کنید. برای مثال می‌توانید ویدیوی موزیکال خود را به گونه ای طراحی کنید که در ابتدا 2 عکس نمایش داده شود و سپس یک ویدیوی 20 ثانیه‌ای به تصویر کشیده شود و پس از آن بار دیگر نمایش عکس های ادامه پیدا کند.

معرفی و دانلود برنامه Quik (کوییک): ساخت ویدیو از عکس ها

خوشبختانه برنامه Quik (کوییک) به صورت رایگان منتشر شده و برای استفاده از قابلیت هایش نیازی به پرداخت هزینه دارید. ضمنا برخلاف بسیاری از اپلیکیشن های دیگر، ویدیو های موزیکالی که از اپلیکیشن Quik (کوییک) استخراج می‌شوند دارای واترمارک یا لوگو نخواهند بود و این مسئله هم از دیگر نقاط قوت برنامه Quik (کوییک) است. این برنامه امکان استخراج ویدیو های نهایی با دو کیفیت اچ‌دی و فول اچ‌دی را در اختیارتان قرار خواهد داد. ضمنا اپلیکیشن Quik (کوییک) امکان اشتراک گذاری مستقیم ویدیوهای موزیکال ساخته شده را در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ، اسنپ چت و غیره هم ارائه می‌کند.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی اصلی تعمیرات گوشی سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Quik (کوییک) پرداختیم. برای دانلود اپلیکیشن Quik (کوییک) می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. ضمنا اگر در مورد این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • سهولت استفاده و رابط کاربری روان
  • ارائه فیلترهای مختلف
  • امکان اضافه کردن موزیک به پس زمینه ویدیو ها
  • امکان اضافه کردن متن (نوشته) به ویدیو
  • عملکرد بسیار سریع و نسبتا خودکار

نقاط ضعف

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

iPhone XS Max قیمت گلس

قیمت درب پشت iPhone SE 2020

دوربین سلفی آیفون XR

تعمیرات موبایل

Quik
نام Quik
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده GoPro
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
هستی
هستی
3 سال گذشته

سلام من طرز کار با برنامه کوییک رو بلد نیستم.منو فارسی نداره؟ وچجوری پوشه بسازم.ممنون میشم راهنمایی م کنید

moslem.prg
moslem.prg
5 سال گذشته

با سلام . کسی میدونه زمان موزیک کلیپ رو چطوری میشه زیاد کرد؟من هر کلیپی میسازم بیشتر از ۳۰ ثانیه طول نمیکشه و کلیپ تموم میشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

ناصری‌فرد
ناصری‌فرد
2 سال گذشته
پاسخ به  moslem.prg

دقیقا منم همین مشکلو دارم…

مسلم
مسلم
5 سال گذشته

لطفا نحوه سیو کردن در نرم افزار کوئیک رو راهنمایی کنید با تشکر

مسلم
مسلم
5 سال گذشته

سلام من یک مشکل داشتم وقتی میخوام سیو کنم در نرم کوئیک ارور بهم میده و سیو نمیکنه