معرفی و دانلود برنامه دیوار – خرید و فروش اقلام دست دوم

برنامه دیوار

برنامه دیوار جزو یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های ایرانی به حساب می‌آید و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند بدون واسطه نسبت به خرید و فروش اقلام نو و دست دوم اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه دیوار بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن دیوار

امروزه اپلیکیشن های متعددی در زمینه خرید و فروش کالاهای دست دوم ارائه شده‌اند با این وجود می‌توان از اپلیکیشن دیوار به عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین برنامه های موجود در این زمینه یاد کرد. کاربران اپلیکیشن دیوار می‌توانند با درج آگهی در این برنامه نسبت به فروش کالاهای خود اقدام کنند و یا کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه از طریق این اپلیکیشن خریداری نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن دیوار بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه دیوار

برنامه دیوار از چهار بخش صفحه اصلی، دسته‌بندی‌ها، جستجو و دیوار من تشکیل شده است. پس از اجرای این برنامه به لیستی از جدیدترین آگهی‌ها در صفحه اصلی دسترسی خواهید داشت.

برنامه دیوار

برنامه دیوار شامل دسته‌بندی‌های مختلفی نظیر وسیله نقلیه، املاک، خدمات و غیره می‌شود که امکان دسترسی به آن‌ها از طریق بخش دسته‌بندی‌ها فراهم آمده است. با انتخاب هر یک از دسته‌بندی‌ها می‌توانید زیر دسته‌ مورد نظر خود را نیز مشخص کنید. بدین ترتیب تنها آگهی‌های مربوط به دسته‌بندی مورد نظر برای شما نمایش داده خواهند شد. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش جستجو به جستجوی کالا و یا خدمات مورد نیاز خود بپردازند. برنامه دیوار امکان فیلتر کردن نتایج جستجو بر اساس برچسب، عکس و محل را نیز در اخیتار کاربران خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

برنامه دیوار

با انتخاب هر یک از آگهی‌ها به تصاویر، قیمت و مشخصات آگهی مورد نظر دسترسی خواهید داشت. در صورت تمایل به دسترسی به اطلاعات شخص تماس آگهی دهنده تنها کافیست تا آیکون قرمز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. با لمس آیکون‌های موجود در گوشه بالا و سمت چپ نیز امکان به اشتراک گذاری و افزودن آگهی به لیست نشان شده‌ها فراهم آمده است.

برنامه دیوار

در صورت تمایل به درج آگهی در برنامه دیوار گزینه آگهی جدید در قسمت فوقانی و سمت راست صفحه را لمس نمایید. سپس اطلاعات کامل آگهی نظیر موضوع و مشخصات آن را وارد کنید.

برنامه دیوار

در نهایت با مراجعه به بخش دیوار من می‌توانید به چت‌ها، آگهی‌های خود، بازدیدهای اخیر و لیست آگهی‌های نشان شده‌ها دسترسی داشته باشید و یا آگهی‌های مربوط به سایر شهرها را مشاهده کنید.

برنامه دیوار

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه دیوار پرداختیم. به منظور دانلود برنامه دیوار می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی آگهی‌ها
  • امکان به اشتراک گذاری و افزودن آگهی به لیست نشان شده‌ها
  • قابلیت جستجو
  • امکان درج آگهی

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون SE

شیشه آیفون اس ای

دوربین اصلی آیفون اس ای

تعمیرات موبایل

دیوار
نام دیوار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده دیوار

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد ی
محمد ی
1 سال گذشته

سلاو وخسته نباشید یه نظر خب شمااگهیرو با هزینه ثبت مبکنید لااقعل یهجوری باشه که بعد از فروش هزینه رو دریافت کنید من هزینه کالامم فروش نرفته تکلیف چیه….

m m
m m
1 سال گذشته

دو تا اشکال اساسی داره دیوار ، یک اینکه ابتدا هزینه دریافت میشه و بعد معلوم میشه قابل انتشار هست یا نه,که در صورت عدم انتشار هزینه عودت داده نمیشه، دومین اشکال هم عدم پاسخگویی هست، در اعتراض به عدم انتشار و عودت هزینه ، متن از پیش اماده به عنوان پاسخ ارسال میشه حتی اگه هزاران ایمیل متفاوت فرستاده بشه ، اپراتور تلفنی هم با گفتن اینکه دسترسی نداره از سر باز میکنه ، به نظرم عمر کار کسب اینترنتی در ایران مثل باقی چیزها محدود خواهد بود ، چون اساسا حقوقی برای مصرف کننده وجود نداره ، یاهو‌اکانت من چند وقت پیش مشکلی داشت، که دقیقا ۳۶ ایمیل برای حل مشکل از طرف یاهو برای من فرستاده شد و هیچ کدوم کپی پیست نبود ، بزرگ بودن بی دلیل نیست

شهلا خيراله زاده
شهلا خيراله زاده
1 سال گذشته

چرا نمیتوانم دیوار را رایکان نصب کنم

حمید میرزای
حمید میرزای
2 سال گذشته

بی‌دلیل آدم مسدود میکنه دیوار بدون تحقیق وپول زیاد میگیره من برای یه جنس ۳۰۰ ۴۵ تومان خاست از من درست نیست