بررسی و دانلود برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی امکان دسترسی سریع و آسان به فتوا و احکام شرعی آیت الله مکارم شیرازی را از طریق گوشی همراه برایتان فراهم می‌کند. بنابراین این برنامه می‌تواند برای مقلدین ایشان یک اپلیکیشن کاربردی باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

اپلیکیشن رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی با هدف دسترسی سریع و آسان به احکام شرعی و فتواهای ایشان برای دو سیستم عامل اندروید و ویندوز فون عرضه شده است. بنابراین کاربران قادر خواهند بود تا در هر زمان و هر مکان با مراجعه به این اپلیکیشن به مطالعه احکام شرعی مورد نظر خود بپردازند.

در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه و سازگاری برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

همان طور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی تنها برای دو سیستم عامل اندروید و ویندوز فون عرضه شده و متاسفانه شامل نسخه آی او اسی نمی‌شود. از این رو کاربران دستگاه های آی او اسی قادر به استفاده از قابلیت های برنامه مذکور نخواهند بود. خوشبختانه این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان منتشر و در اختیار کاربران قرار داده شده است.

رابط و تجربه کاربری برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

رابط کاربری روان برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی جزو یکی از نقاط قوت این برنامه محسوب می‌شود. بنابراین تمامی کاربران به راحتی قادر به استفاده از این اپلیکیشن خواهند بود. برنامه مذکور به گونه‌ای طراحی شده که متون آن در دستگاه هایی که از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند نیز به درستی نمایش داده شوند که این موضوع جزو دیگر نقاط قوت اپلیکیشن مذکور به شمار می‌رود.

احکام شرعی و مطالب موجود در برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی در دسته بندی های جداگانه و مربوط به خود جای گرفته‌اند. بدین ترتیب شما می‌توانید به راحتی به احکام مرتبط با موضوع مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. پس از اجرای این برنامه سر فصل های هر یک از دسته بندی ها قابل مشاهده خواهد بود. با انتخاب هر یک از این سر فصل ها می‌توانید احکام و مسائل مربوط را مشاهده نمایید.

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون با ارائه گارانتی معتبر  

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند با کشیدن انگشت خود به سمت راست و یا چپ صفحه بین مسائل جا به جا شوند. بدین ترتیب برای مشاهده مسئله قبل و یا بعدی نیازی به مراجعه مجدد به دسته بندی ها نخواهید داشت. برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی قابلیت به اشتراک گذاری مسائل را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. سپس با انتخاب اپلیکیشن مورد نظر می‌توانید نسبت به اشتراک گذاری مسائل با دوستان و یا آشنایان خود اقدام کنید.

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط این برنامه می‌توان به امکان به اشتراک گذاری بخش دلخواه از متن اشاره کرد. بدین منظور ابتدا با لمس طولانی لغت مورد نظر، بخش دلخواه خود را جهت به اشتراک گذاری انتخاب کنید. سپس دو قابلیت به اشتراک گذاری و یا کپی کردن متن برای شما نمایان می‌شود و می‌توانید قابلیت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی امکان نشان کردن مسائل جهت دسترسی سریع و آسان را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه لمس شود. تغییر رنگ آیکون مربوطه به رنگ سبز به معنای افزوده شدن مسئله مورد نظر به لیست نشان شده ها خواهد بود. بدین ترتیب با مراجعه به بخش نشان ها در منوی برنامه قادر به دسترسی سریع و آسان به مسئله مورد نظر خود خواهید بود. در صورت تمایل به حذف مسئله از لیست نشان شده ها نیاز است تا مجددا آیکون مربوطه لمس شود.

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی مربوط به امکان جستجو در متون می‌شود. دسترسی به این قابلیت با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امکان پذیر است. پس از وارد کلمه مورد نظر در کادر جستجو، در صورتی که آن لغت در متن وجود داشته باشد، به رنگ زرد در خواهد آمد. علاوه بر امکان جستجوی لغات، شما می‌توانید به جستجوی عبارات مورد نظر خود نیز بپردازید.

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

 بیشتر بخوانید: ادرس نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران  

ویژگی های جانبی برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی شامل یک منوی کشویی هم می‌شود که از طریق این منو قادر به دسترسی به برخی از قابلیت های برنامه مذکور خواهید بود. با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه منوی مورد نظر نمایان خواهد شد. اولین قابلیت موجود در این منو مربوط به امکان جستجوی پیشرفته می‌شود.

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

در صورتی که به دنبال مسئله خاصی هستید، تنها کافیست تا به این بخش مراجعه کنید. همچنین این برنامه امکان جستجوی عبارات به دو صورت فصلی و عطفی را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورت تمایل به جستجو عبارت در یک مسئله گزینه عطفی و در صورتی که تمایل دارید هر یک از کلمات به صورت مجزا جستجو شوند، گزینه فصلی را انتخاب نمایید. بدین ترتیب مسائلی که شامل عبارت و یا واژه مورد نظر می‌شوند، برای شما نمایش داده خواهند شد.

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

همان طور که پیش از این هم به آن اشاره داشتیم، شما می‌توانید با مراجعه به منوی برنامه به لیست مسائل نشان شده خود دسترسی داشته باشید. برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی شامل بخشی تخت عنوان راهنما هم می‌شود. با مراجعه به این بخش می‌توانید با نحوه استفاده از نرم افزار رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی آشنا شوید.

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی شامل تنظیمات هم می‌شود. با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید نوع قلم خود را انتخاب کنید. همچنین در این بخش قادر به تعیین اندازه قلم و فاصله بین خطوط خواهید بود. متنی به صورت آزمایشی در انتهای صفحه قرار دارد و شما می‌توانید به راحتی تغییرات انجام شده را بر روی آن متن مشاهده کنید.

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

ایده و وجه تمایز برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی یک ایده نو به حساب می‌آید که توسط آن مقلدین آیت الله مکارم شیرازی قادر به دسترسی آسان به احکام شرعی و فتواهای ایشان خواهند بود. از قابلیت های این برنامه می‌توان به امکان جستجوی پیشرفته، نشان کردن مطالب جهت دسترسی سریع و آسان و رایگان بودن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات lcd موبایل

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی پرداختیم. با استفاده از برنامه مذکور قادر به دسترسی به رساله آیت الله مکارم شیرازی در هر زمان و هر مکان خواهید بود. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان منتشر شده و متاسفانه با سیستم عامل آی او اس سازگاری نداشته و تنها شامل دو نسخه اندروید و ویندوز فون می‌شود. به منظور دانلود برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

دانلود برنامه رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی

نقاط قوت:

  • دسته بندی مسائل
  • امکان به اشتراک گذاری مسائل از طریق سایر اپلیکیشن ها
  • امکان کپی کردن و به اشترک گذاری بخش دلخواه از متن
  • امکان افزودن مسائل مورد نظر به لیست نشان شده ها جهت دسترسی سریع و آسان
  • قابلیت جستجو پیشرفته
  • امکان تغییر نوع و اندازه قلم و فاصله بین خطوط

نقاط ضعف:

  • عدم سازگاری با سیستم عامل آی او اس

دانلود رساله توضیح المسائل مکارم شیرازی از مایکت

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments