معرفی و دانلود برنامه پرگار : فروشگاه محصولات تصویری آموزشی

برنامه پرگار

توسعه دهندگان برنامه پرگار از این برنامه به عنوان یک فروشگاه محصولات تصویری آموزشی یاد می‌کنند. کاربران می‌توانند با نصب این اپلیکیشن به دنیایی از ویدیوهای آموزشی دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه پرگار بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن پرگار

امروزه بسیاری از افراد به منظور یادگیری مهارت‌های مختلف از ویدیوهای آموزشی موجود در اینترنت استفاده می‌کنند. اپلیکیشن پرگار این امکان را فراهم آورده تا کاربران این برنامه بتوانند به راحتی به ویدیوهای آموزشی در دسته‌بندی‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

معرفی برنامه پرگار

برنامه پرگار شامل ویدیوهای متعدد به همراه موضوعات متنوع می‌شود و اکثر ویدیوهای آموزشی در این برنامه به صورت رایگان قابل مشاهده هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن پرگار بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات نرم افزاری موبایل

نحوه استفاده از برنامه پرگار

پس از نصب و اجرای اپلیکیشن پرگار، مستقیما به صفحه اصلی این برنامه منتقل می‌شوید. در صفحه اصلی برخی از ویدیوها نظیر ویدیوهای پربازدید قابل مشاهده خواهند بود. همچنین در این صفحه می‌توانید دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کرده و به ویدیوهای مربوط به آن دسته‌بندی، دسترسی داشته باشید. امکان جستجو موضوع مورد نظر نیز از طریق لمس آیکون به شکل ذره بین موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه فراهم آمده است.

معرفی برنامه پرگار

در ابتدا نیاز است تا با مراجعه به تب پروفایل، یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. بدین منظور می‌توانید شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کرده و یا از طریق اکانت گوگل خود وارد سیستم شوید.

معرفی برنامه پرگار

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

بسیاری از ویدیوهای موجود در برنامه پرگار به صورت رایگان قابل مشاهده هستند در حالی که به منظور مشاهده برخی دیگر نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت. با لمس آیکون ویدیوهای غیر رایگان، کادری برای شما نمایان می‌شود که می‌توانید تنها هزینه ویدیو مورد نظر را پرداخت کرده و یا با پرداخت هزینه کمتری نسبت به خریداری اشتراک 1 ماه اپلیکیشن پرگار را اقدام کنید. بدین ترتیب به تمام محصولات این اپلیکیشن برای مدت زمان 1 ماه به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

معرفی برنامه پرگار

با لمس تب مجله می‌توانید اخبار روز را مطالعه کرده و ویدیوهای مربوطه به  آن‌ها را مشاهده کنید. در تب دسته بندی نیز موضوعات مختلف به همراه زیر مجموعه آن‌ها قابل مشاهده هستند. بدین ترتیب می‌توانید از طریق این تب به ویدیو آموزشی مورد نظر خود دسترسی داشته و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

معرفی برنامه پرگار

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ پاساژ علاالدین  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه پرگار پرداختیم. کاربران می‌‌توانند با نصب این برنامه به بیش از 5000 ویدیو آموزشی در موضوعات مختلف دسترسی داشته باشند. به منظور دانلود برنامه پرگار می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه موضوعات متنوع
  • دسته بندی دقیق موضوعات
  • امکان دانلود ویدیوها

نقاط ضعف:

  • رایگان نبود برخی از ویدیوها

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 11

دوربین پشت آیفون 11 پرو

قطعات گوشی آیفون ایکس

تعمیرات موبایل

پرگار
نام پرگار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده یارا موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments