معرفی و دانلود برنامه GlassWire : نظارت بر میزان دیتا مصرفی

برنامه GlassWire

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن به نظارت بر میزان مصرف دیتای گوشی و اینترنت وای ‌فای بپردازید، اپلیکیشن GlassWire می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب پیش رویتان باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه GlassWire بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن GlassWire

بسیاری از اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی‌ های هوشمند به طور مداوم اطلاعات خود را در پس زمینه به روز رسانی می‌کنند و از حجم بسته اینترنتی استفاده می‌نمایند. از این رو نظارت بر میزان مصرف اینترنت به منظور جلوگیری از اتمام سریع حجم بسته اینترنتی امری ضروری به حساب می‌آید.

اپلیکیشن گلس وایر (GlassWire) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند میزان مصرف دیتای گوشی و اینترنت وای‌فای را مشاهده کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن GlassWire بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات حرفه ای موبایل

بررسی و معرفی برنامه GlassWire

در صفحه اصلی برنامه GlassWire، میزان استفاده هر اپلیکیشن از اینترنت به صورت زنده بر روی نمودار نمایش داده می‌شود. با لمس هر کدام از اپلیکیشن‌ ها می‌توانید به اطلاعاتی نظیر مجوزهای دسترسی و تاریخ نصب و آپدیت اپلیکیشن مورد نظر دسترسی داشته باشید.

معرفی برنامه GlassWire

با مراجعه به منوی برنامه و لمس گزینه Usage می‌توانید میزان اینترنت مصرفی هر اپلیکیشن را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه مشاهده کنید. امکان نمایش میزان مصرف اینترنت در بازه های زمانی یاد شده از جمله ویژگی‌های جالب اپلیکیشن GlassWire است که می‌تواند در برخی شرایط کاربر خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

معرفی برنامه GlassWire

برنامه GlassWire این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با تعیین محدودیت از اتمام پیش از موعد حجم بسته اینترنتی خود جلوگیری کنند. بدین ترتیب کاربران در صورت مصرف بیش از حد از اینترنت، هشدار دریافت خواهند کرد. بدین منظور در صفحه اصلی آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کرده سپس گزینه Data Plan را انتخاب کنید.

معرفی برنامه GlassWire

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه GlassWire پرداختیم. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن گلس وایر (GlassWire) همواره بر میزان دیتای مصرفی اپلیکیشن ها نظارت داشته باشند. به منظور دانلود برنامه GlassWire می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش میزان استفاده هر اپلیکیشن از اینترنت بر روی نمودار
  • امکان تعیین محدودیت حجمی
  • امکان تنظیم هشدار در صورت استفاده بیش از حد از اینترنت

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا هیچ نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین سلفی آیفون آیفون 6 پلاس

دوربین اصلی iPhone 6 Plus

تاچ ال سی دی iPhone 6 Plus

تعمیرات موبایل

GlassWire
نام GlassWire
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده SecureMix LLC

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments