۱۷ مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

اگر از علاقمندان به تماشای فیلم و سریال هستید، بهتر است یک اپلیکیشن مناسب برای پخش فیلم و سریال های روز را در گوشی خود نصب کنید. هم اکنون برنامه های زیادی برای انجام این کار منتشر شده‌اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که آرشیوی از فیلم و سریال های روز دنیا را ارائه و به کاربر اجازه می‌دهند تا از طریق گوشی خود به مشاهده آن ها بپردازد. برخی از این دسته برنامه ها ایرانی و برخی دیگر غیر ایرانی هستند. تفاوت اصلی مابین آن ها هم مربوط به زبان برنامه و آرشیو فیلم و سریال هایشان می‌شود. طبیعی است که برنامه های ایرانی از زبان پارسی پشتیبانی کنند و آرشیوی از فیلم و سریال های ایرانی را ارائه کنند، اما برنامه های غیر ایرانی از زبان پارسی پشتیبانی به عمل نیاورده و آرشیو فیلم و سریال های ایرانی را به همراه نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

ما در این مقاله قصد داریم که بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این راستا هم برنامه های ایرانی و هم غیر ایرانی مناسب برای تماشای فیلم و سریال در گوشی را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

 

برنامه‌های ایرانی

در این بخش بهترین برنامه های داخلی موجود به منظور دانلود، تماشا و پخش و فیلم و سریال در گوشی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این برنامه های فارسی زبان هستند و طبیعی است که بیشتر برای سیستم عامل اندروید بهینه سازی شده باشند.

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه آپارات فیلیمو (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

برنامه آپارات فیلیمو یکی شناخته شده ترین اپلیکیشن های موبایلی ایرانی است که امکان تماشا و دانلود فیلم و سریال های مختلف را فراهم می‌کند. در این اپلیکیشن فیلم و سریال های مختلف با توجه به ژانرشان دسته بندی شده‌اند این مسئله بسیار کاربردی است. خوشبختانه برنامه مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و به راحتی از اپ استور و کافه بازار قابل دانلود خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اپلیکیشن به مطالعه مقاله برنامه و دانلود آپارات فیلیمو(Aparat Filimo):آرشیو فیلم و سریال بپردازید.

دانلود برنامه آپارات فیلیمو از کافه بازار

دانلود برنامه آپارات فیلیمو از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی آیفون

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه تلویزیون اینترنتی آیو (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی آیو هم یکی دیگر از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی محسوب می‌شود که خوشبختانه هم برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و هم دارای نسخه آی او اسی است. اپلیکیشن مذکور آرشیو کاملی از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. فیلم و سریال های موجود در این برنامه بر اساس موضوع و ژانرهای مختلف دسته‌بندی شده‌اند. همچنین برنامه از قابلیت جستجوی فیلم و سریال های مورد علاقه کاربر هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی آیو از مقاله معرفی و دانلود برنامه آیو(Aio)-دریچه ای به دنیای رسانه وسرگرمی استفاده کنید.

دانلود برنامه آپارات فیلیمو از کافه بازار

دانلود برنامه آپارات فیلیمو از گوگل پلی استور

دانلود برنامه آپارات فیلیمو از اپ استور

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه تلوبیون (اندروید)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

برنامه تلوبیون هم یکی دیگر از محبوب ترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی محسوب می‌شود که فقط از سیستم عامل اندروید پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین امکان نصب این اپلیکیشن در آیفون و آیپدهای اپل وجود ندارد. برنامه تلوبیون در اصل برای تماشای آنلاین شبکه های تلویزیونی طراحی شده اما این اپلیکیشن قابلیت پخش سریال و فیلم های متنوعی را هم به همراه دارد. بخش فیلم و سریال برنامه تلوبیون به سه دسته‌بندی فیلم‌ سینمایی، سریال و کودک و نوجوان تقسیم شده است که در هر قسمت فیلم و سریال های خاصی ارائه می‌شود. لازم به اشاره است که علاوه بر امکان تماشای آنلاین این فیلم و سریال ها امکان دانلود آن ها هم با کیفیت های مختلف وجود دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه مذکور از مقالهمعرفی و دانلود برنامه تلوبیون (TeleWebion) پخش زنده تلویزیوناستفاده کنید.

دانلود برنامه تلوبیون از کافه بازار

دانلود برنامه تلوبیون از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

تعمیرات موبایل

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه فیلم نت (اندروید)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

اگر به دنبال یک اپلیکیشن ایرانی و قدرتمند برای دانلود و پخش فیلم و سریال های ایرانی و خارجی در گوشی خود هستید، برنامه فیلم نت یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان محسوب می‌شود. متاسفانه این اپلیکیشن فقط با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد. در برنامه مذکور آرشیو کاملی از فیلم و سریال ایرانی و خارجی ارائه شده و کاربران می‌توانند به صورت قانونی به این آرشیو دسترسی پیدا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اپلیکیشن فیلم نت به مطالعه مقاله معرفی و دانلود برنامه فیلم نت (FilmNet): دانلود فیلم و سریال بپردازید.

دانلود برنامه تلوبیون از کافه بازار

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه سیمای همراه (اندروید)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

اپلیکیشن سیمای همراه هم یکی دیگر از برنامه هایی است که می‌توانید از آن برای مشاهده و دانلود فیلم و سریال های داخلی و خارجی در گوشی خود استفاده کنید. متاسفانه این اپلیکیشن هم فقط شامل نسخه اندرویدی می‌شود. به منظور دانلود این برنامه سیمای همراه می‌توانید از بخش زیر استفاده کنید.

دانلود برنامه سیمای همراه از کافه بازار

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 10

برنامه های غیر ایرانی

اما حالا نوبت به اپلیکیشن های غیر ایرانی می‌رسد که مشاهده فیلم و سریال از طریق گوشی را امکانپذیر می‌کنند. در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن ها از زبان پارسی پشتیبانی نخواهند کرد و در آرشیو آن ها نمی‌توانید فیلم و سریال های ایرانی را بیابید.

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه Crackle (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

اپلیکیشن Crackle یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی محسوب می‌شود که هر ماه تعداد کاربرانش افزایش می‌یابند. این برنامه هیچ نیازی به ثبت نام یا خرید اشتراک ندارد و کاملا رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به لیست عظیمی از سریال های روز دنیا و فیلم های مختلف دسترسی پیدا کنید. برای دانلود این برنامه هم می‌توانید بر روی عبارات زیر کلیک نمایید تا به صفحه دانلود اپلیکیشن Crackle هدایت شوید.

دانلود برنامه Crackle از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Crackle از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S20 Ultra سامسونگ | موبایل کمک

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه SnagFilms Watch Free Movies (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

اپلیکیشن SnagFilms Watch Free Movies رابط کاربری بسیار زیبایی دارد و یکی از بهترین برنامه هایی است که می‌توان از آن برای تماشای رایگان فیلم و سریال در گوشی های اندرویدی و آی او اسی استفاده کرد. این برنامه به صورت رایگان منتشر شده و آرشیو فیلم و سریال هایش را در دسته بندی های مختلف از نظر ژانر ارائه می‌کند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن SnagFilms Watch Free Movies می‌توانید شوهای تلویزیونی خارجی را هم مشاهده کنید که این شوها شامل مواردی همچون کارتون، شوهای کمدی، انیمیشن و غیره می‌شود.

دانلود برنامه SnagFilms Watch Free Movies از گوگل پلی استور

دانلود برنامه SnagFilms Watch Free Movies از اپ استور

تعمیرات موبایل

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه Flipps HD (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

اپلیکیشن Flipps HD یکی از به روز ترین برنامه های موبایلی موجود به منظور تماشای فیلم و سریال در گوشی محسوب می‌شود. این اپلیکیشن را منبعی بسیار دقیق از فیلم، سریال و شوهای تلویزیونی خارجی بدانید. اپلیکیشن Flipps HD شامل دو نسخه اندروید و iOS می‌شود و رابط کاربری بسیار جذابی و دلنشینی دارد. برنامه مذکور به صورت رایگان منتشر شده و گذشته از آرشیو فیلم و سریال هایش بیش از 100 شبکه تلویزیونی را هم ساپورت می‌کند. پس اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی هستید، Flipps HD را به خاطر بسپارید.

دانلود برنامه Flipps HD از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Flipps HD از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل آیفون

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه Viewster (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

اپلیکیشن Viewster هم یکی دیگر از برنامه هایی است که امکان تماشای سریال های تلویزیونی، انواع انیمیشن و انواع فیلم در ژانرهای مختلف را بر روی گوشی ارائه می‌کند. این اپلیکیشن آرشیو بسیار گسترده ای دارد و برای بکارگیری آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای وجود ندارد. به بیان دیگر استفاده از اپلیکیشن Viewster به صورت رایگان صورت می‌پذیرد. ضمنا برنامه مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. آرشیو انیمیشن هایی که توسط برنامه Viewster ارائه شده است یکی از عظیم‌ترین و کامل‌ترین آرشیو های موجود به شمار می‌رود. پس اگر از علاقمندان به تماشای انیمیشن هستید، برنامه Viewster یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود برنامه Viewster از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Viewster از اپ استور

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه VUDU (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

برنامه VUDU یکی دیگر از برنامه های موبایلی است که آرشیو خوبی از سریال های تلویزیونی و فیلم های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شده اما تبلیغات کمی در آن موجود هستند که ممکن است در برخی شرایط کمی آزاردهنده باشند. به منظور خلاص شدن از شر این تبلیغات باید اشتراک برنامه VUDU را خریداری کنید. آرشیو فیلم و سریال های برنامه VUDU بسیار گسترده است و خوشبختانه اپلیکیشن مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود برنامه VUDU از گوگل پلی استور

 دانلود برنامه VUDU از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه Netflix (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

امکان ندارد که علاقمند تماشای فیلم و سریال در گوشی باشید و نام برنامه Netflix یا نتفلیکس به گوشتان بخورده باشد! برنامه نتفلیکس (Netflix) یکی از شناخته شده ترین، به روزترین، محبوب ترین و جامع ترین منابع ارائه دهنده آرشیو فیلم و سریال های روز دنیا به شمار می‌رود که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است. متاسفانه برای استفاده کامل از خدمات برنامه Netflix و دسترسی به آرشیو جامع فیلم، سریال و شوهای تلویزیونی آن باید هزینه مشخصی پرداخت شود و اشتراک این اپلیکیشن خریداری گردد.

دانلود برنامه Netflix از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Netflix از اپ استور

تعمیرات اپل

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه Hulu

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

اپلیکیشن Hulu به دلیل کیفیت بسیار خوبی که ارائه کرده است، توانسته به یکی از جدی ترین رقیبت های نتفلیکس در زمینه پخش فیلم و سریال تبدیل شود. برنامه مذکور برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده اما برای استفاده از قابلیت های آن و دسترسی به آرشیو کامل فیلم و سریال هایش شما ملزم به پرداخت هزینه مشخصی خواهید بود. بنابراین برنامه Hulu را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی فراموش نکنید.

دانلود برنامه Hulu از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Hulu از اپ استور

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه MovieBox (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

مدعی نیستیم که MovieBox بهترین اپلیکیشن موجود برای تماشای فیلم و سریال در گوشی است، اما با این حال می‌تواند در لیست بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی جای داشته باشد. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است و امتحان کردن آن خالی از لطف نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی iPhone 11

تعمیرات موبایل

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه MovieHD (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

یکی دیگر از اپلیکیشن های قدرتمندی که می‌توانید از آن برای تماشای فیلم و سریال در گوشی خود استفاده کنید، برنامه MovieHD است. متاسفانه ما نتوانستیم نسخه رسمی این برنامه را در گوگل پلی استور بیابیم، بنابراین لینک سایت برنامه را ضمیمه بخش دانلود نسخه اندرویدی آن کرده‌ایم و شما با دانلود فایل apk نسخه اندرویدی این برنامه از سایت رسمی آن قادر به نصب برنامه در اندروید خواهید بود. اپلیکیشن MovieHD شما را قادر می‌سازد تا به لیست عظیمی از فیلم ها و سریال های مختلف دسترسی یابید. ضمنا برنامه مذکور به صورت رایگان قابل دانلود است.

دانلود برنامه MovieHD از اپ استور

دانلود برنامه MovieHD برای اندروید

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه BIGSTAR Movies (اندروید)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

برنامه بعدی که در لیست بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی ما جای گرفته است، برنامه BigStar Movies نام دارد که متاسفانه فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر شده، بنابراین کاربران دستگاه های آی او اسی اپل قادر به استفاده از آن نیستند. این برنامه لیستی از فیلم ه و سریال هایی را ارائه می‌کند که برنده جوایز مختلف شده‌اند، بنابراین اگر به دنبال فیلم های روز هالیوودی هستید، برنامه BigStar Movies  چندان به کار شما نخواهد آمد. این اپلیکیشن به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است اما در این شرایط تبلیغاتی را ارائه می‌کند. به منظور خلاص شدن از شر این تبلیغات درون برنامه ای می‌توانید با صرف هزینه ناچیزی اشتراک آن را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: تعویض قاب پشت iphone 11

دانلود برنامه BigStar Movies  از گوگل پلی استور

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه Voot (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

برنامه Voot  هم بدون تردید می‌تواند یکی از بهترین برنامه های موجود برای تماشای فیلم و سریال در گوشی محسوب شود. یکی از نقاط قوت اصلی برنامه Voot  مربوط به آرشیو کارتون ها و انیمیشن های آن می‌شود که بسیار متنوع و سرگرم کننده خواهد بود. بنابراین اگر از علاقمندان به کارتون و انیمیشن هستید یا قصد دارید اپلیکیشنی را دانلود کنید که فرزندتان را سرگرم کند، برنامه Voot  یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. ضمنا این اپلیکیشن به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است.

دانلود برنامه Voot  از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Voot از اپ استور

تعمیرات اپل

بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی : برنامه BoxTV  (اندروید و iOS)

17 مورد از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

بنا به ادعای توسعه دهندگان برنامه BoxTV، این اپلیکیشن بیش از 5000 ساعت فیلم را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است. در این برنامه سعی شده تا بیشتر فیلم های هندی و انگلیسی تحت پوشش قرار گیرند، بنابراین اگر از علاقمندان به فیلم های هندی هستید، برنامه BoxTV  یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. رایگان بودن برنامه BoxTV  برای دانلود و مشاهده بسیاری از فیلم هایش یکی از اصلی ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود. خوشبختانه برنامه BoxTV  شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود.

دانلود برنامه BoxTV  از گوگل پلی استور

دانلود برنامه BoxTV از اپ استور

بیشتر بخوانید: شماره تلفن تعمیرات موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 17 نمونه از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

ال سی دی آیفون 6

ال سی دی آیفون اس ای

قطعات آیفون 7

تعمیرات موبایل

منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (14)

guest
14 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حامد کوهرنگ
حامد کوهرنگ
1 سال گذشته

بنده هم برنامه فیلمکده رو پیشنهاد میکنم. البته اگه اهل فیلم خارجی باشید. بروز بودن لیست فیلم های خارجی با دوبله و زیرنویس، نیم بها بودن و سرعت بالای اون از دلایل دوست داشتنی بودن این برنامه ست. لینک دانلودش هم خدمت دوستان و علاقه مندان به فیلم و سریال خارجی:
https://cafebazaar.ir/app/filmkade.akarous.com

جوادجاهدی
جوادجاهدی
1 سال گذشته

خسته نباشی لطفاً برنامه های ایرانی که تیغ نزنن نشون بدید

ارژنگ امیر
ارژنگ امیر
2 سال گذشته

عالی بود. ممنون

رضا
رضا
3 سال گذشته

مغرضانه مطلب ندید این برنامه های ایرانی مثل آیو اشتراک میخواد که تو توضیحات تون اشاره‌ای نکردید اپلیکشن های رایگان مثل ایزی تیوی زیاده که این اپ های پولی و سانسوری رو ‌که معرفی کردین میزارن تو جیبشون

مصطفی رحیمی
مصطفی رحیمی
1 سال گذشته
پاسخ به  رضا

گل گفتی

پرهام
پرهام
3 سال گذشته

برای ایفون فوراس هم بزارید