در صورت شکستن تاچ ال سی دی آیفون چه کنیم؟ در صورت شکستن تاچ ال سی دی آیفون چه کنیم؟

در صورت شکستن تاچ ال سی دی آیفون چه کنیم؟

شکستن ال سی دی گوشی آیفون یک اتفاق آزاردهنده و ناراحت کننده است که شاید برای شما هم رخ داده باشد. اما اگر ال سی دی آیفون ما شکست باید چه اقداماتی انجام دهیم؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با اقداماتی که باید در صورت شکستن ال سی دی آیفون انجام  می گیرند صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه

متاسفانه یکی از رایج ترین اتفاق هایی که برای کاربران گوشی های موبایل از جمله آیفون های اپل رخ می‌دهد، شکستن صفحه نمایش یا همان LCD است. شکستن LCD ممکن است بنا به دلایل مختلفی رخ دهد که در این بین افتادن گوشی از دست کاربر اصلی ترین دلیل به وجود آمدن آن محسوب می‌‍شود. تصور کنید در حال استفاده از آیفون خود هستید و ناگهان آیفونتان از دست شما سر خورده و به زمین برخورد می‌کند و تاچ و ال سی دی گوشی می‌شکنند! در این شرایط تکلیف چیست؟

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

در صورت شکستن تاچ ال سی دی آیفون چه کنیم؟ | گارانتی اپل

 

در اینگونه شرایط متاسفانه گارانتی موبایل نمی‌تواند به شما کمکی بکند چون شکستن ال سی دی در اثر سهل انگاری کاربر تحت ضوابط گارانتی قابل تعمیر نخواهد بود. اما اگر موبایل خود را بیمه کرده باشید، می‌توانید از آن برای تعمیر ال سی دی شکسته آیفون استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر با بیمه موبایل و شرایط استفاده از خدمات آن توصیه می‌کنیم مقاله بیمه گوشی موبایل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ را مطالعه نمایید. اما متاسفانه بیمه گوشی های موبایل هنوز خیلی در بین کاربران جا افتاده نیست و تقریبا در 80 درصد مواقع ال سی دی آیفونی که می‌شکند تحت بیمه قرار ندارد.

در اینطور موارد دیگر راه حلی به جز تعمیر ال سی دی آیفون پیش رویتان قرار نخواهد داشت، البته می‌توانید بیخیال تعمیر گوشی خود شده و یک گوشی جدید و ارزان قیمت هم خریداری کنید اما این راه حل خیلی جالب به نظر نمی‌رسد. پس در صورت شکستن ال سی دی آیفون نیازمند تعمیر آن خواهید بود. اما چطور تعمیر ال سی دی شکسته آیفون خود با اطمینان و با صرف کمترین هزینه و همچنین بهترین کیفیت انجام دهیم؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم بیشتر در رابطه با شکستن ال سی دی آیفون و جزئیات آن صحبت می کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

پیشگیری بهتر از درمان است!

همیشه و تقریبا در هر زمینه‌ای پیشگیری بهتر از درمان است و در مورد تعمیر ال سی دی آیفون های اپل هم همین موضوع صدق می‌کند. این مسئله بدان معناست که اگر قبل از شکستن ال سی دی آیفون به خوبی از آن محافظت کنید و جوانب احتیاط را مورد توجه قرار دهید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. مراقبت بیشتر از گوشی می‌تواند حتی منجر شود که  از شکستن ال سی دی آن در شرایط مختلف و پدیدار شدن حوادث این چنینی جلوگیری به عمل آید. برخی از بهترین اقداماتی که می‌توانید برای پیشگیری از شکستن ال سی دی آیفون خود انجام دهید به شرح زیر هستند:

 

  • از گارد گوشی استفاده کنید: گارد های محافظی که برای محافظت از گوشی های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توانند یکی از ابزارهای موثر در پیشگیری از شکستن ال سی دی آیفون باشند. گارد گوشی شاید ظاهر دستگاه را کمی تغییر دهد و از دید خیلی افراد جذابیت اصلی گوشی را از بین ببرد، اما در شرایط خاص همچون افتادن گوشی از دست کاربر می‌تواند نقش یک ناجی را ایفاء کند. عموما گاردهای ژله‌ای بخش عظیمی از انرژی ضربه‌ای وارد بر دستگاه را در شرایطی همچنین برخورد با زمین مستهلک می‌کنند و بدین ترتیب مانع آسیب دیدن و شکستن ال سی دی آیفون می‌شوند.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

در صورت شکستن تاچ ال سی دی آیفون چه کنیم؟ | گارانتی اپل

 

  • گلس محافظ ال سی دی: گلس محافظ ال سی دی خیلی بر روی جلوگیری از شکستن ال سی دی آیفون موثر عمل نمی‌کند اما بر روی این موضوع بی تاثیر هم نیست! زمانی که شما گلس محافظ ال سی دی را روی صفحه نمایش آیفون خود نصب می‌کنید و گوشی بنا به هر دلیل به زمین برخور‌د کند، بخشی از انرژی‌ ضربه‌ای وارد بر دستگاه توسط گلس دریافت و خنثی می‌شود و این موضوع سبب می‌گردد تا گلس ال سی دی گوشی اولین بخشی از آن باشد که می‌شکند. اگر خوش شانس باشید شدت انرژی ضربه‌ای باقی مانده به قدری نخواهد بود که منجر به شکستن ال سی دی آیفون شود.

 

  • مراقبت از گوشی: مهمترین عامل برای پیشگیری از شکستن ال سی دی آیفون این است که همیشه مراقب گوشی خود باشید و از سهل انگاری حتی برای یک ثانیه هم دوری کنید. برای مثال آیفون خود را در مکان های عمومی و شلوغ از جیب خود خارج نکنید و از آن استفاده به عمل نیاورید چون هر لحظه ممکن است تنه فردی به شما بخورد و گوشی از دستتان به زمین بیفتد. همچنین گوشی را هیچوقت در مکان های خطرناک مثل لبه میز و غیره قرار ندهید که شانس افتادن آن زیاد باشد. بنابراین بهترین و موثرترین روش برای جلوگیری از شکستن ال سی دی آیفون این است که جوانب احتیاط را رعایت و از گوشی خود مراقبت به عمل آورید.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون X 

با توجه به موارد فوق می‌توانید تا حد زیادی از شکستن ال سی دی آیفون جلوگیری کنید، اما اگر بنا به هر دلیل این اتفاق برایتان رخ داده دیگر کار از کار گذشته است و باید به فکر تعمیر LCD گوشی خود باشید. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

بعد از شکستن ال سی دی آیفون چه کنیم؟

اگر LCD آیفون شما در اثر ضربه یا بنا به هر دلیل دیگر شکست نگران نباشید و در اولین قدم خونسردی خود را حفظ کنید و خوش‌بینانه به موضوع نگاه کنید. گوشی را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و وضعیت آن را چک کنید. عمق شکستگی را مورد ارزیابی قرار دهید و ببینید آیا گوشی روشن می‌شود یا خیر! اگر گوشی روشن نشد، احتمالا تاچ و ال سی دی آن به طور کامل در اثر ضربه‌ای که به گوشی وارد شده از کار افتاده‌اند و باید تعویض شوند. اما اگر متوجه شدید که تاچ و ال سی دی گوشی علیرغم شکستگی هایی که روی ال سی دی دستگاه به وجود آمده‌اند همچنان بدون مشکل کار می‌کنند، احتمالا فقط گلس مجموعه ال سی دی گوشی شکسته و با تعویض این قطعه مشکل برطرف می‌شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

در صورت شکستن تاچ ال سی دی آیفون چه کنیم؟ | گارانتی اپل

 

دقت داشته باشید که در اینجا منظور از گلس مجموعه ال سی دی آن لایه محافظ نیست که به عنوان لوازم جانبی خریداری کرده و روی صفحه نمایش آیفون نصب کردید. گلس مجموعه LCD یک لایه شیشه نسبتا ضخیم است که توسط شرکت سازنده صفحه نمایش گوشی بر روی ال سی دی آن پرس می‌شود. در برخی شرایط ممکن است ضربه وارد به دستگاه فقط این گلس را بشکند و به تاچ و ال سی دی آیفون آسیبی وارد نکند. برای آشنایی بیشتر با اجزای تشکیل دهنده ال سی دی گوشی های موبایل و گلس LCD آیفون های اپل توصیه می‌کنیم یک بار مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها را مطالعه کنید. بنابراین بعد از بررسی وضعیت ال سی دی شکسته آیفون خود ممکن است دو حالت برایتان رخ دهد. حالت اول حالتی است که ال سی دی و تاچ گوشی از کار افتاده باشند یا حداقل یکی از این دو از کار بیفتد و حالت دوم مربوط به شرایطی خواهد بود که تاچ و ال سی دی گوشی سالم بمانند و فقط گلس روی ال سی دی بشکند. در ادامه دقیق تر در مورد تعمیر ال سی دی آیفون تحت هر یک از دو شرایط نام برده شده صحبت خواهیم کرد.

روش های تعمیر ال سی دی شکسته آیفون

بنابراین همانطور که در مرحله قبل گفتیم زمانی که روی صفحه نمایش آیفون شما شکستگی ایجاد شود باید جزئیات آن بررسی گردد، چون ممکن است دو حالت مختلف پدیدار شود. در حالت اول تاچ یا ال سی دی گوشی هم از کار می‌افتند و در حالت دوم این دو قطعه بدون مشکل و علیرغم شکستگی های روی صفحه نمایش گوشی کار می‌کنند. جزئیات تعمیر ال سی دی آیفون تحت هر یک از دو شرایط نام برده شده به شرحی است که در ادامه بیان می‌کنیم:

  • تعمیر LCD آیفون در حالت خراب شدن تاچ یا ال سی دی: اگر در اثر ضربه‌ای که به گوشی وارد شده تاچ یا ال سی دی دستگاه هم آسیب دیده و از کار افتاده باشد، تنها راه حل موجود در تعویض کامل مجموعه تاچ ال سی دی گوشی موبایل خلاصه می‌شود. دقت کنید که اگر فقط تاچ یا ال سی دی گوشی آسیب ببیند هم باید تعویض کامل تاچ ال سی دی انجام گیرد، یعنی اینطور نیست که در صورت کار نکردن تاچ و کار کردن ال سی دی بتوانید فقط تاچ آیفون خود را تعویض و مشکل را برطرف سازید! پس در حالتی که هر یک از دو قطعه نام برده شده، یعنی تاچ یا ال سی دی گوشی آسیب ببیند شما ملزم به تعویض کامل تاچ ال سی دی خواهید شد. در این حالت تعمیر هزینه گزافی باید توسط شما پرداخت شود، چون متاسفانه مجموعه تاچ ال سی دی آیفون ها از گران قیمت ترین قطعات آن ها هستند. هرچقدر صفحه نمایش گوشی شما جدیدتر و بزرگ تر باشد و از تکنولوژی بالاتری بهره‌مند باشد، هزینه تعویض آن را زیادتر خواهد بود. اما از سمت مقابل تعویض ال سی دی و تاچ گوشی های موبایل خیلی سریع قابل انجام است و اگر تعمیرکار مورد نظر تجربه کافی در این زمینه داشته باشد احتمالا ظرف مدت زمان 2 ساعت قادر به تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفونتان خواهد بود. پس در این حالت مشکل شکستن ال سی دی آیفون شما فقط با تعویض کامل تاچ ال سی دی حل می‌شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

در صورت شکستن تاچ ال سی دی آیفون چه کنیم؟ | گارانتی اپل

  • تعمیر LCD آیفون در حالت سالم بودن تاچ و ال سی دی: اما اگر تاچ و ال سی دی آیفون شما علیرغم شکستگی هایی که روی صفحه نمایش دستگاه به وجود آمده‌اند بدون مشکل کار می‌کنند، دیگر نیازی به تعویض کامل تاچ ال سی دی و صرف هزینه گزاف نخواهید داشت و می‌توانید با تعویض گلس مشکل را برطرف سازید. تعویض گلس پروسه‌ای است که به موجب آن گلس یا شیشه پرس شده روی ال سی دی آیفون با دستگاه های خاص از روی آن جدا می‌شود و سپس یک گلس جدید روی ال سی دی پرس خواهد شد. انجام این کار فقط با دستگاه های پیشرفته امکانپذیر است و توسط تعمیرکاران موبایل امکانپذیر نیست. یکی از اصلی ترین مزیت های این روش مربوط به حفظ ال سی دی تاچ فابریک گوشی و همچنین کاهش هزینه های تعمیر می‌شود. در حالتی که بتوانید با تعویض گلس ال سی دی مشکل صفحه نمایش آیفون را برطرف سازید، هزینه تعمیر دستگاه نسبت به تعویض کامل تاچ ال سی دی تقریبا به یک سوم تا نصف کاهش پیدا می‌کند. دقت داشته باشید که تعویض گلس آیفون پروسه پیچیده و دقیقی خواهد بود که برای انجام آن حتما باید به مراکز تعمیر حرفه‌ای و پیشرفته موبایل نظیر مرکز موبایل کمک مراجعه کنید یا از سرویس های این مراکز استفاده نمایید. تعمیرکاران عادی قادر به تعویض گلس گوشی های موبایل نیستند چون عموما به ابزارها و دستگاه های مورد نیاز برای انجام این کار دسترسی ندارند، از همین رو ممکن است اطلاعات اشتباهی هم در اختیارتان قرار دهنده و مدعی شوند که تعویض گلس ال سی دی آیفون نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد که این ادعا اصلا درست نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این روش تعمیر ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون ۸ پلاس  

بنابراین اگر خوش شانس باشید شکستن ال سی دی آیفون شما به گونه‌ای رخ می‌دهد که با تعویض گلس ال سی دی می‌توانید مشکل آن را برطرف کنید. برای انجام این کار کافیست از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده نمایید. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس LCD آیفون خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. اما اگر شکستن ال سی دی آیفون به قدری عمیق باشد که با تعویض گلس مشکل برطرف نشود تکلیف چیست و چه راه حل ها و مشکلاتی پیش رویتان قرار می‌گیرد؟ در ادامه بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت می‌کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

منظور از ال سی دی اورجینال و کپی چیست؟

اگر قرار باشد تاچ و ال سی دی آیفون شما به طور کامل تعویض شود، احتمالا با اصطلاح هایی همچون ال سی دی اورجینال، ال سی دی OEM، ال سی دی کپی، ال سی دی های کپی و غیره مواجه می‌شوید اما معنا و مفهوم این اصطلاحات چیست؟ اگر بخواهیم به صورت کاملا خلاصه بیان کنیم باید بگوییم که ال سی دی اورجینال یا OEM نوعی از ال سی دی و تاچ است که از نظر کیفیت بالاترین سطح کیفی را به همراه دارد و مثل تاچ و ال سی دی فابریک گوشی عمل می‌کند، اما ال سی دی هایی که با لقب های دیگر مثل کپی، های کپی، درجه یک و غیره معرفی می‌شوند ال سی دی هایی هستند که توسط شرکت های واسط تولید شده و از نظر کیفی وضعیت ضعیف تری در مقایسه با LCD اورجینال دستگاه خواهند داشت. اما از سمت مقابل قیمت این دسته از تاچ ال سی دی ها نسبت به قیمت تاچ ال سی دی اورجینال پایین تر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت مابین این دو نوع تاچ و ال سی دی در آیفون های اپل توصیه می‌کنیم مقاله شرح تفاوت ال سی دی اورجینال و کپی آیفون های اپل را مطالعه نمایید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

در صورت شکستن تاچ ال سی دی آیفون چه کنیم؟ | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

بنابراین زمانی که شکستن ال سی دی آیفون شما را ملزم به تعویض کامل تاچ ال سی دی کند، تعمیرکاران این پیشنهاد را ارائه خواهند کرد که آیا دوست دارید با صرف هزینه گزاف تاچ ال سی دی اورجینال و OEM را در گوشی نصب کنید یا می‌خواهید هزینه کمتری پرداخت کنید و تاچ ال سی دی کپی و کم کیفیت تر را در دستگاهتان نصب نمایید. در اینجا انتخاب کاملا بر عهده شما خواهد بود، اما توصیه ما این است که همیشه تاچ ال سی دی اورجینال را انتخاب کنید، چون اولا تاچ ال سی دی های کپی کیفیت خیلی رضایت بخشی ندارند و دوما ممکن است خیلی زودتر از آن چیزی که فکرش را بکنید خراب شوند و دوباره در یک بازه زمانی کوتاه هزینه بیشتری را برایتان به همراه داشته باشند. پس پیشنهاد می‌کنیم ال سی دی و تاچ اورجینال یا OEM را برای نصب در آیفونتان انتخاب کنید.

مراقب تعمیرکاران سوء استفاده گر باشید!

متاسفانه وضعیت بازار تعمیرات موبایل بسیار آشفته شده و در برخی موارد دیده می‌شود که تعمیرکاران موبایل به شیوه های مختلف بر سر مشتریان نا آگاه کلاه می‌گذارند. یکی از این روش های سوء استفاده از اعتماد مشتریان بدینگونه است که تعمیرکار برخلاف سفارش مشتری که قرار بوده تاچ ال سی دی اورجینال را در گوشی وی نصب کند، یک تاچ ال سی دی غیر اورجینال یا کپی را در گوشی وی نصب می‌کند و مدعی می‌شود که تاچ ال سی دی نصب شده و کاملا اورجینال است یا در برخی مواقع دیده می‌شود که ال سی دی و تاچ یک گوشی معیوب و دست دوم در گوشی مشتری نصب و دستگاه بدین صورت به وی تحویل داده می‌شود. متاسفانه مشتری هم در این حالت نمی‌تواند متوجه موضوع شود و به ناچار کل هزینه‌ای که باید در ازای تعویض تاچ ال سی دی اورجینال گوشی ارائه می‌شد را پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض ال سی دی تمامی مدل‌های آیفون اپل

متاسفانه روش های مختلفی برای افراد سودجو وجود دارد که در بازار موبایل به شیوه های مختلف کلاه برداری کنند. از اینرو مرجعی که شما بعد از شکستن ال سی دی آیفون خود به آن مراجعه می‌کنید و تعمیرکاری که قرار است تعمیر دستگاهتان را انجام دهد از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود. سعی کنید به هیچ عنوان تعمیرات موبایل خود را به افراد غیرقابل اطمینان و سودجو واگذار نکنید. دقت داشته باشید که کیفیت عملکرد یک تعمیرکار موبایل تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه نهایی خواهد داشت که شما از تعمیر گوشی دریافت می‌کنید. در خیلی از مواقع دیده شده که کاربران دو روز بعد از تعمیر موبایل به دست تعمیرکاران غیر مجرب باز هم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند. پس همیشه سعی کنید به یک مرجع قابل اعتماد و مطمئن برای تعمیر گوشی موبایل خود مراجعه نمایید.

آیا شخصا قادر به تعویض تاچ ال سی دی آیفون خواهیم بود؟

تعویض تاچ ال سی دی آیفون های اپل کار خیلی سختی نیست و اگر شما هم به ابزارهای لازم برای انجام این کار دسترسی داشته باشید و یک راهنمای خوب هم پیش رویتان قرار بگیرد می‌توانید این تعمیر را انجام دهید. همچنین شما برای انجام این تعمیر نیازمند خرید یک عدد تاچ ال سی دی اورجینال و مناسب برای آیفونتان خواهید بود. به منظور تهیه کردن تاچ ال سی دی اورجینال آیفون و همچنین ابزارهای مورد نیاز برای تعویض این قطعه می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه نمایید. به خاطر داشته باشید تمام قطعاتی که در فروشگاه موبایل کمک عرضه می‌شوند کاملا اورجینال و اصل بوده و از این نظر شامل ضمانت اصالت قطعه می‌شوند. بنابراین وقتی از فروشگاه موبایل کمک خرید کنید خیالتان از بابت اورجینال بودن تاچ ال سی دی دستگاه راحت می‌شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

در صورت شکستن تاچ ال سی دی آیفون چه کنیم؟ | گارانتی اپل

 

برای آشنایی با نحوه تعویض تاچ ال سی دی آیفون خود هم می‌توانید از مقاله های آموزش تعمیرات موبایل استفاده کنید که توسط تیم تحریریه موبایل کمک تدوین شده‌اند. کافیست از بین محصولات مختلفی که برای آن ها آموزش اختصاصی تدوین شده، گوشی مورد نظرتان را انتخاب و وارد مقاله آموزش تعویض ال سی دی و تاچ آن شوید و مراحل شرح داده شده را با دقت و حوصله طی نمایید. بدین ترتیب خودتان بعد از شکستن ال سی دی آیفون قادر به تعمیر آن بوده و خیالتان هم از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته و اورجینال بودن قطعاتی که در دستگاه بکار می‌روند کاملا راحت خواهد بود.

تعمیر تاچ ال سی دی آیفون شما با بهترین کیفیت و کمترین قیمت 

اگر می‌خواهید یک تعمیر بدون دردسر و کاملا مطمئن را با صرف حداقل هزینه ممکن تجربه کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید. مرکز موبایل کمک تعمیرات گوشی مشتریان را با ضمانت اصالت قطعه انجام می‌دهد. تمام قطعاتی که توسط کارشناسان این شرکت در گوشی مشتریان بکار گرفته می‌شوند اورجینال بوده و از این نظر هم دارای ضمانت اصالت قطعه خواهند بود. با این حال موبایل کمک سعی می‌کند کمترین هزینه و قیمت ممکن را برای انجام تعمیرات روی گوشی مشتریان دریافت کند. بنابراین با سرویس موبایل کمک می‌توانید یک تعمیر مطمئن را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. به منظور ثبت سفارش تعمیرات بعد از شکستن ال سی دی آیفون در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو مکس

قیمت تاچ ال سی دی آیفون XS

قیمت ال سی دی آیفون 8 پلاس

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل