معرفی و دانلود برنامه ایران مترو – راهنمای مترو شهرها

برنامه ایران مترو

اگر به دنبال یک اپلیکیشن جامع و کاربردی برای دسترسی به نقشه مترو شهرهای ایران هستید، برنامه ایران مترو یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه ایران مترو بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن ایران مترو

اپلیکیشن ایران مترو شامل نقشه مترو تهران، مشهد، شیراز و سایر شهرها می‌شود. بنابراین این برنامه می‌تواند برای آن دسته از افرادی که همواره در پیدا کردن ایستگاه های مترو دچار مشکل می‌شوند، یک اپلیکیشن خوب باشد. اپلیکیشن ایران مترو این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به نزدیک‌ترین ایستگاه ها به موقعیت مکانی خود دسترسی داشته باشند و از زمان‌بندی حرکت قطارها مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن ایران مترو می‌توان به قابلیت مسیریابی و نمایش کوتاه‌ترین مسیر بین دو ایستگاه اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن ایران مترو بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه ایران مترو

برنامه ایران مترو از رابط کاربری ساده و کاربر پسند بهره می‌برد. همان‌طور که در فوق نیز به آن اشاره شد، برنامه مذکور شامل نقشه مترو شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کرج، شیراز و اصفهان می‌شود. بنابراین پس از اجرای این برنامه نیاز است تا شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برنامه ایران مترو

پس از انتخاب شهر، نقشه مترو شهر مورد نظر نمایان می‌شود. در صورت تمایل به مشاهده نزدیک‌ترین ایستگاه ها به موقعیت مکانی خود تنها کافیست تا آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

برنامه ایران مترو

با لمس هر یک از ایستگاه ها در نقشه می‌توانید به جزییاتی نظیر زمان ورود قطار به ایستگاه، امکانات ایستگاه و یا زمان‌بندی حرکت قطارها دسترسی داشته باشید.

برنامه ایران مترو

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه منوی برنامه ایران مترو نمایان خواهد شد که از طریق این منو به سایر قابلیت های برنامه مذکور دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال با لمس گزینه تلفیق با نقشه شهر، موقعیت ایستگاه های مترو بر روی نقشه شهر قابل مشاهده خواهند بود.

برنامه ایران مترو

از دیگر قابلیت های کاربردی برنامه ایران مترو می‌توان به امکان مسیر یابی و نمایش کوتاه‌ترین مسیر بین دو ایستگاه اشاره کرد.

برنامه ایران مترو

برنامه ایران مترو قابلیت جستجو ایستگاه را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند به راحتی ایستگاه مورد نظر خود را جستجو کرده و از آدرس، امکانات و زمان بندی حرکت قطارهای ایستگاه مورد نظر خود مطلع شوند.

برنامه ایران مترو

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه ایران مترو پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسترسی به نقشه مترو شهرهای ایران
  • نمایش زمان ورود قطارها به ایستگاه
  • نمایش نزدیک‌ترین ایستگاه ها به موقعیت مکانی
  • قابلیت مسیریابی
  • نمایش امکانات ایستگاه
  • قابلیت جستجو ایستگاه‌ها
  • نمایش زمان بندی حرکت قطارها

نقاط ضعف:

  • عدم انتشار به روز رسانی متداول

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 6 اس

دوربین پشت آیفون 6 پلاس

قطعات گوشی آیفون 6 اس پلاس

تعمیرات موبایل

ایران مترو
نام ایران مترو
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Code Lovers

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments