معرفی و دانلود برنامه فیدیبو (Fidibo): مرجع کتاب الکترونیک

برنامه فیدیبو (Fidibo)

اگر به دنبال یک برنامه کاربردی و مناسب برای دانلود قانونی کتاب های الکترونیک و صوتی هستید، برنامه فیدیبو (Fidibo) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه فیدیبو بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن فیدیبو (Fidibo)

اپلیکیشن فیدیبو (Fidibo) امکان دسترسی قانونی به هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. اپلیکیشن مذکور از تنوع کتب بسیار بالایی برخوردار بوده و ناشران متعددی از طریق این اپلیکیشن کتاب های خود را عرضه می‌کنند. کاربران می‌توانند با خرید و دانلود کتاب های الکترونیکی در اپلیکیشن فیدیبو، به راحتی و در هر زمان به مطالعه کتاب مورد نظر خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن Fidibo (فیدیبو) این امکان را هم فراهم آورده تا کاربران بتوانند پیش از خرید کتاب، بخشی از آن را به صورت رایگان مطالعه کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن فیدیبو (Fidibo) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه فیدیبو (Fidibo)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه فیدیبو (Fidibo) شامل بیش از هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی از معتبرترین و بهترین ناشران می‌شود. برنامه مذکور برای سیستم عامل های اندروید، آی او اس و ویندوز عرضه شده است. بنابراین علاوه بر امکان نصب و استفاده از برنامه Fidibo (فیدیبو) بر روی تبلت و گوشی های هوشمند، کاربران می‌توانند به قابلیت ها و کتاب های این برنامه بر روی کامپیوتر خود هم دسترسی داشته باشند.

محیط برنامه فیدیبو از پنج بخش پروفایل، جستجو، دسته بندی، فروشگاه و کتابخانه تشکیل شده است. به منظور استفاده از خدمات ارائه شده و خرید کتاب در اپلیکیشن فیدیبو نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش پروفایل نسبت به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری اقدام نمایند.

برنامه فیدیبو (Fidibo)

یکی از قابلیت های برنامه فیدیبو مربوط به جستجو کتاب می‌شود. کاربران می‌توانند بر اساس نام، ناشر، نویسنده و یا مترجم به جستجوی کتاب دلخواه خود بپردازند. از سوی دیگر در صورت عدم وجود کتاب مورد نظر در برنامه می‌توانید نسبت به درخواست کتاب مورد نظرتان اقدام کنید. بدین منظور در صفحه جستجو، آیکون به شکل به علاوه در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید. سپس با وارد کردن نام کتاب، نویسنده و ناشر درخواست خود را ثبت کنید.

برنامه فیدیبو (Fidibo)

کتاب های الکترونیکی و صوتی موجود در برنامه فیدیبو (Fidibo) بر اساس موضوعات مختلفی از جمله اقتصاد، تاریخ، حقوق و غیره دسته بندی شده‌اند. با انتخاب هر یک از دسته بندی‌ها، لیستی از کتاب های مرتبط نمایان خواهد شد. همچنین قابلیت هایی نظیر مرتب سازی و یا فیلتر کردن نتایج در اختیار شما قرار داده می‌شود.

برنامه فیدیبو (Fidibo)

در بخش فروشگاه به لیستی از کتاب های پرفروش و جدید دسترسی خواهید داشت. برخی از کتاب های موجود در برنامه فیدیبو (Fidibo) به صورت رایگان قابل دریافت هستند که در بخش انتهایی صفحه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در کرج

برنامه فیدیبو (Fidibo)

با انتخاب هر یک از کتاب ها، اطلاعاتی نظیر نام نویسنده، ناشر، مترجم و قیمت کتاب قابل مشاهده خواهد بود. برنامه Fidibo (فیدیبو) امکان مطالعه رایگان بخشی از کتاب را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربر می‌تواند پیش از خرید کتاب مورد نظر خود، با لمس گزینه دریافت نمونه بخشی از کتاب را به صورت رایگان مطالعه کند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام نماید.

برنامه فیدیبو (Fidibo)

از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط اپلیکیشن فیدیبو می‌توان به امکان ثبت نظر و امتیاز دهی به کتاب ها اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند به نظرات پاسخ دهند.

برنامه فیدیبو (Fidibo)

برنامه فیدیبو این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند کتاب مورد نظر خود را به دوستان و یا آشنایان خود هدیه دهند. بدین منظور آیکون هدیه موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید. سپس اطلاعات خواسته شده از جمله ایمیل و شماره تماس دریافت کننده هدیه را وارد کنید.

برنامه فیدیبو (Fidibo)

با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه کتاب مورد نظر شما جهت دسترسی سریع و آسان به لیست کتاب های محبوب افزوده خواهد شد و در بخش کتابخانه قابل دسترسی خواهد بود.

برنامه فیدیبو (Fidibo)

به منظور خرید در برنامه Fidibo گزینه خرید کتاب را لمس نمایید. بدین ترتیب کتاب مورد نظر به سبد خرید شما افزوده خواهد شد. در صورتی که برای اولین بار از برنامه فیدیبو کتاب خریداری می‌کنید، می‌توانید با وارد کردن کد digikala9 از 70 درصد تخفیف بهره‌مند شوید و کتاب مورد نظر خود خود را با هزینه‌ کمتر خریداری کنید.

برنامه فیدیبو (Fidibo)

کاربران می‌توانند با افزایش اعتبار خود در برنامه فیدیبو نسبت به پرداخت و خرید کتاب مورد نظر خود اقدام نمایید. پس از پرداخت هزینه قادر به دانلود کتاب مورد نظر خود خواهید بود. در نهایت کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش کتابخانه، به کتاب های در حال مطالعه، دانلود شده، خوانده شده و غیره دسترسی داشته باشند.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در محل

برنامه فیدیبو (Fidibo)

موارد ذکر شده در فوق تنها بخشی از قابلیت های برنامه فیدیبو به شمار می‌رود. این برنامه قابلیت های دیگری نظیر امکان انتخاب رنگ پس زمینه، تغییر فونت و تنظیم روشنایی صفحه را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. علاوه بر آن کاربران می‌توانند فاضله بین خطوط و سایز کلمات را هم تغییر دهند.

برنامه فیدیبو (Fidibo)

از دیگر ویژگی های ارائه شده توسط برنامه فیدیبو می‌توان به امکان جستجو کلمات در متن اشاره کرد. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با لمس طولانی قسمتی از متن کتاب، نسبت به هایلایت کردن متن و یا اضافه کردن یادداشت اقدام نمایند.

برنامه فیدیبو (Fidibo)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه فیدیبو (Fidibo) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • تنوع زیاد کتاب های الکترونیکی و صوتی
  • قابلیت جستجو
  • دسته بندی کتاب ها
  • امکان مطالعه رایگان بخشی از کتاب
  • امکان ثبت نظر و امتیازدهی به کتاب
  • امکان انتخاب رنگ پس زمینه و تغییر فونت
  • امکان افزودن یادداشت به متن کتاب
  • ارائه تخفیف

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی آیفون 8

قیمت دوربین پشت آیفون 7 Plus

قیمت قاب پشت iPhone 7

تعمیرات موبایل

هزاران کتاب الکترونیک فارسی- فیدیبو
نام هزاران کتاب الکترونیک فارسی- فیدیبو
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده فیدیبو

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments